Pieni vinkki teille yliopisto-opinnot aloittaville heteronaisille: iske itsellesi mahdollisimman pian akateeminen mies sieltä.
Miesten määrä vähenee yliopistoissa ja akateemisista miehistä on huutava pula parisuhdemarkkinoilla. Parasta on, että pyrit solmimaan parisuhteen mahdollisimman pian, sillä hyvät, akateemiset miehet viedään käsistä.
Kommentit (287)
Tämä on oikeasti hyvä neuvo! Ne parhaat viedään nopeasti, omani tapasin heti ensimmäisellä viikolla. Kaikki hänen kaverinsa aloittivat myös seurustelemaan viimeistään toisena lukuvuonna. Kaikki edelleen yhdessä 10 vuoden jälkeen, omakotitalot, tasaiset tulot ja perheen perustaminen menossa. Kyseessä ns. eliittiala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mitä sillä tekisin? Yliopistoon menen juuri siksi että aion hankkia akateemisen loppututkinnon. Haluan sen itselleni, millään randomilla ukolla en siinä mitään tee.
Ja kun minulla on se tutkinto, kaikki turhat tyypit kaikkoaa ympäriltä. Miehet ei kestä korkeasti koulutettua naista, se on paras turhien tyyppien karkoite.
Mitä vuosisataa muuten elät?
Niin kuin sanottua, vietä kuule ihan rauhassa villiä sinkkuelämää yliopistossa. Mieli saattaa sitten yli kolmikymppisenä muuttua ja haluaakin parisuhteen ja perheen. Akateemiset miehet ovat silloin vain todella kiven alla, mutta jos sinulle kelpaa amis tai ei ollenkaan koulutettu mies, niin sitten ei ole hätää.
Mitä villiä on siinä, että paahtaa opintoja
No eristäydy sitten. Samaan lopputulokseen kuitenkin päädyt eli ei akateemista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vain delusionaaliset sinkkumiehet viljelevät tätä "hyvä mies" -meemiä
Lisäksi nainen ei iske mitään. Jos mies ei kykene laittamaan housuja jalkaan ja ottamaan suhteessa miehen roolia, niin naisen on parempi olla yksin
Muista tasa-arvo!! Sitä tilattiin ja sitä saatiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti hyvä neuvo! Ne parhaat viedään nopeasti, omani tapasin heti ensimmäisellä viikolla. Kaikki hänen kaverinsa aloittivat myös seurustelemaan viimeistään toisena lukuvuonna. Kaikki edelleen yhdessä 10 vuoden jälkeen, omakotitalot, tasaiset tulot ja perheen perustaminen menossa. Kyseessä ns. eliittiala.
Aah, kunnolla tiiliseinää päin! Vielä eliittialakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tiiliseinää? Käsittääkseni lääketiede lasketaan eliittialoihin?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kohta 50-vuotias, ja sanoisin että noin seitsemän tai kymmenen vuotta kaveriporukallanne menee vielä pikkulapsihuuruilla, ja sitten alkavat kulissit kaatua. Ei kaikilla, mutta monella.
Ikävä kyllä, tämä pitää paikkansa ja tilanne tulee vain vaikeutumaan. Tällä hetkellä lukioissa 60 % on tyttöjä, 40 % poikia, eliittilukioissa suhde on varmasti vielä vääristyneempi. Muutaman vuoden päästä tämä näkyy myös yliopistoissa. Nyt jo suhdeluku on 55 % naisia, 45 % miehiä. Ja joo, tiedän, että ammattikoulustakin voi hakea yliopistoon, mutta se on todella marginaalista.
Nuorena kannattaa pariutua, tai jää pariutumatta t. ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kohta 50-vuotias, ja sanoisin että noin seitsemän tai kymmenen vuotta kaveriporukallanne menee vielä pikkulapsihuuruilla, ja sitten alkavat kulissit kaatua. Ei kaikilla, mutta monella.
Ihan varmasti jotkut tulevat eroamaan, sehän on tilastollisesti todennäköistä. Mutta niin se menee kaikilla, ihan sama milloin löytää millaisen kumppanin.
Juu mutta ei sosiaalialan akateemista🤣Niitä ei viedä käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huomattava se tosiasia, että älykkyys ei lisäänny koulutusasteen funktiona. Oppinut ihminen ei välttämättä ole lainkaan älykäs.
Jos siirrytään teoreettisesta matematiikasta käytännön puolelle, niin koulutusasteella on kyllä vahva tilastollinen korrelaatio älykkyyden kanssa. Väitteesi on samaa sarjaa kuin että Suomessa ei ole välttämättä lainkaan pakkasta tammikuussa. No ei välttämättä, juu.
Käytännön puolella naisvaltaisilla opiskelualoilla on myös kaikista tyhmimmät opiskelijat joille löytyy myös hyvin tasoisiaan kouluttamattomista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti jotkut tulevat eroamaan, sehän on tilastollisesti todennäköistä. Mutta niin se menee kaikilla, ihan sama milloin löytää millaisen kumppanin.
Mitä korkeammin koulutettu, sitä harvinaisempaa eroaminen on. Erot kasaantuvat alemmin tai ei ollenkaan koulutettuun väestönosaan.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on, että akateemisista miehistä suurin osa on insinöörejä sun muita vastaavia tampioita eivätkä kauheasti kiinnosta.
Kaikki insinöörithän on täysin samoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä aika paljonkin väliä. Tuollainen vuosikurssin sisäinen pariutumisen massailmiö tapahtuu usein ihan toisenlaisilla perusteilla kuin minkä varaan hyvät suhteet rakennetaan.
Sen oikean voi tavata nuorempana tai vanhempana, mutta onnistuneita pareja usein yhdistää kyky ja halu etsiä omannäköistä elämäntapaa, vaikka vähän hitaamminkin askelin.
"Mitä aivopesua on esim. kemian opinnot tai dippainssin opinnot? Siellähän opetellaan matikkaa tai kemiaa ja ne ovat aika pitkälti faktapohjaisia asioita, ei niissä voi ketään aivopestä."
lue: ei jaksanut/kiinnostanut opiskella, tai omat riittäneet siihen, niin se on automaattisesti paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huomattava se tosiasia, että älykkyys ei lisäänny koulutusasteen funktiona. Oppinut ihminen ei välttämättä ole lainkaan älykäs.
Jos siirrytään teoreettisesta matematiikasta käytännön puolelle, niin koulutusasteella on kyllä vahva tilastollinen korrelaatio älykkyyden kanssa. Väitteesi on samaa sarjaa kuin että Suomessa ei ole välttämättä lainkaan pakkasta tammikuussa. No ei välttämättä, juu.
Käytännön puolella naisvaltaisilla opiskelualoilla on myös kaikista tyhmimmät opiskelijat joille löytyy myös hyvin tasoisiaan kouluttamattomista miehistä.
Ja anna kun arvaan: tämä naisten tyhmyys on tilastollisesti toteen näytettävissä esimerkiksi siten, että naiset saavat kaikilla koulutusasteilla miehiä parempia arvosanoja?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin mun opiskeluaikaan parikymmentä vuotta sitten siellä tosiaan pareja syntyi, ja moni niistä on vieläkin yhdessä. Ja myös vähemmän kauniilla tai komeilla oli siellä hyvät mahdollisuudet löytää kumppani: aika monia tuntui kiinnostavan enemmän henkinen puoli kuin ulkonäkö, kun toiseen tutustuttiin vaikka opiskeluryhmätöiden, bileiden tms. merkeissä ihmisenä. Itsekin, rumana naisena, löysin oikein kivan näköisen suomenruotsalaisen miehen sieltä, mutta minä olin tyhmä ja opiskelujen jälkeen lopetin suhteen, ihan vaan, koska se oli mun eka suhde enkä kokenut mukavaksi sitoutua ensimmäiseen "kokeilemaani". Enpä ole sen jälkeen ikinä parisuhdetta saanutkaan.
Melko outo peruste lopettaa suhde siksi, että se on ensimmäinen koettu suhde.
"No eristäydy sitten. Samaan lopputulokseen kuitenkin päädyt eli ei akateemista miestä."
Minä olen oman akateemisen mieheni hankkinut jo 30 vuotta sitten. Katson asioita siitä vinkkelistä, että nykyopiskelijoilla on aika paljon tiukempaa taloudellisesti ja valmistumisenkaan kanssa ei voi vetkutella. Ei paljon kannata viettää mitään villiä opiskelijaelämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tiiliseinää? Käsittääkseni lääketiede lasketaan eliittialoihin?
Kyllä, mutta nuorena naisena ottaisin mieluummin toisen eliittialan miehen. Lääkisläiset pettävät paljon, kun naista tarjolla. Vaihdoin omani toiseen eliittialaan ennen naimisiinmenoa. Tässä vastaava tulotaso ja kansainvälisyys kauppojen päälle. Todellakin kannattaa suunnitella asiaa monelta kantilta.
Oma mies löytyi yliopistosta, joten kyllä. Ensi vuonna on 20. hääpäivä.