Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni vinkki teille yliopisto-opinnot aloittaville heteronaisille: iske itsellesi mahdollisimman pian akateeminen mies sieltä.

Vierailija
12.08.2024 |

Miesten määrä vähenee yliopistoissa ja akateemisista miehistä on huutava pula parisuhdemarkkinoilla. Parasta on, että pyrit solmimaan parisuhteen mahdollisimman pian, sillä hyvät, akateemiset miehet viedään käsistä.

Kommentit (287)

Vierailija
41/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen teknologian tohtori koulutukseltani, eikä naisen koulutusasteella ole minulle mitään merkitystä. Ihan muut asiat ratkaisevat lopulta parisuhdeasioissa.

Niin olet mies ja sinua kiinnostaa naisessa vain seksi. Ei sitä suoremmin voi mies sanoa.

Vierailija
42/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen teknologian tohtori koulutukseltani, eikä naisen koulutusasteella ole minulle mitään merkitystä. Ihan muut asiat ratkaisevat lopulta parisuhdeasioissa.

Tuo on jännää, ja tuossa ollaan varmaankin tämän kohtaankin-ongelman ytimessä. Itse olen akateeminen nainen, ja mulle on tosi tärkeää että mies pystyy ymmärtämään samat käsitteet kuin minäkin. Vetovoima syntyy siitä ajatuksesta, että mies on vähintään yhtä fiksu.

Koulutus ei tee ihmisestä fiksua.

Mutta fiksu ihminen käyttää hyväkseen suomalaisen ilmaisen koulutuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivatko vanhempasikin akateemisia, siis tällaisia  'teknologian tohtoreita'? 

Ei. Olin sukuni 1. ylioppilas. Mikä varmasti vaikuttaa siihen, etten edes lähtökohtaisesti ole kiinnostunut akateemista naisista; ovat nimittäin aika moni aneemisen oloisia ja huumorintajuttomia. Olen huippyälykäs, mutta olen huomannut myös sen, että oppineisuus ja älykkyys ovat eri asioita.

Vierailija
44/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos en halua? 

Voit toki viettää villiä sinkkuelämää ja sitten 30+ ikäisenä ihmetellä, missä ne akateemiset miehet ovat. 

Nuorten suhteet päättyvät lähes aina eroon kuitenkin. Jokatapauksessa täytyy etsiä uusi kolmekymppisenä. 

Ei niinkään parikymppisenä aloitetut suhteet, vaan teininä aloitetut suhteet päätyvät usein eroon. Lisäksi akateemisissa suhteissa harvoin on taloudellisia ongelmia, jotka ovat iso syy parisuhteen riitoihin ja sitä kautta eroihin. Lisäksi akateemiset hakevat herkemmin apua parisuhteen ongelmiin.

Vierailija
45/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huomattava se tosiasia, että älykkyys ei lisäänny koulutusasteen funktiona. Oppinut ihminen ei välttämättä ole lainkaan älykäs.

Jos siirrytään teoreettisesta matematiikasta käytännön puolelle, niin koulutusasteella on kyllä vahva tilastollinen korrelaatio älykkyyden kanssa. Väitteesi on samaa sarjaa kuin että Suomessa ei ole välttämättä lainkaan pakkasta tammikuussa. No ei välttämättä, juu.

Korrelaatio tarkoittaa tilastollista riippuvuutta, ei sitä, että koulutettu olisi automaattisesti fiksu.

Vierailija
46/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivatko vanhempasikin akateemisia, siis tällaisia  'teknologian tohtoreita'? 

Ei. Olin sukuni 1. ylioppilas. Mikä varmasti vaikuttaa siihen, etten edes lähtökohtaisesti ole kiinnostunut akateemista naisista; ovat nimittäin aika moni aneemisen oloisia ja huumorintajuttomia. Olen huippyälykäs, mutta olen huomannut myös sen, että oppineisuus ja älykkyys ovat eri asioita.

Tervetuloa porukkaan! Kaikkihan me tällä palstalla olemme huippuälykkäitä.

Vierailija
47/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä koulutuksella on?

Akateeminen nainen haluaa yleensä akateemisen miehen. Miehelle sen sijaan naisen koulutuksella ei ole juurikaan merkitystä. 

Höpsistä. Akateemisilla miehillä on nykyään suurimmalla osalla myös akateemiset vaimot joten kyllä sillä on väliä.

Monella akateemisella miehellä varmasti onkin akateeminen vaimo, koska on tavattu siellä yliopiston bileissä ja naisia on runsaasti yliopistolla tarjolla. Mutta kyse ei ole siitä akateemisuudesta, vaan siitä, että on tarjontaa.

Ei se ole ihan noin yksinkertaista. Samanlaisuus ja tuttuus yleensä viehättää ihmistä ja kun akateemisilla on yleensä myös akateemiset vanhemmat, koko tausta ja sitä myöten elämänkokemukset ovat usein samanlaisia ja yhdistävät helpommin kuin ihan eri taustasta tulevia.

"Lika barn leka bäst" kuten suomenruotsalaiset sanovat. Enkä edelleenkään kokonaa laskisi pois sitä aspektia että millaisen tytön se poika haluaa viedä kotiinsa näytille tai millainen kumppani solahtaa siihen omaan kaveripiiriin. Aketeemiseen perheeseen on paljon helpompi viedä toinen akateeminen kuin joku ihan eri taustan nainen.

Vierailija
48/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huomattava se tosiasia, että älykkyys ei lisäänny koulutusasteen funktiona. Oppinut ihminen ei välttämättä ole lainkaan älykäs.

Jos siirrytään teoreettisesta matematiikasta käytännön puolelle, niin koulutusasteella on kyllä vahva tilastollinen korrelaatio älykkyyden kanssa. Väitteesi on samaa sarjaa kuin että Suomessa ei ole välttämättä lainkaan pakkasta tammikuussa. No ei välttämättä, juu.

Korrelaatio tarkoittaa tilastollista riippuvuutta, ei sitä, että koulutettu olisi automaattisesti fiksu.

No shit, Sherlock. ihan ensiksi pitäisi kyllä määritellä se fiksuus ennen kuin tuhlataan enempää ruutia aiheesta väittelyyn. Edellinen keskustelija puhui älykkyydestä, jolle sentään on jonkinlainen mittari olemassa. 

Vierailija
49/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos en halua? 

Voit toki viettää villiä sinkkuelämää ja sitten 30+ ikäisenä ihmetellä, missä ne akateemiset miehet ovat. 

Nuorten suhteet päättyvät lähes aina eroon kuitenkin. Jokatapauksessa täytyy etsiä uusi kolmekymppisenä. 

Ystäväpiirin n. 20 -vuotiaana löydetyt kumppanit ovat kyllä pysyneet. 

Vierailija
50/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jännää, ja tuossa ollaan varmaankin tämän kohtaankin-ongelman ytimessä. Itse olen akateeminen nainen, ja mulle on tosi tärkeää että mies pystyy ymmärtämään samat käsitteet kuin minäkin. Vetovoima syntyy siitä ajatuksesta, että mies on vähintään yhtä fiksu.

Peruskoulu on pakollinen. Siihen se ilmaisuus sitten melkein loppuukin. Täysi-ikäisenä ilmainen yliopisto- ja korkeakouluopiskelukaan ei käytännössä ole ilmaista, koska eläminen pitää maksaa jotenkin ja elintasosta pitää tinkiä.

Vierailija
51/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain delusionaaliset sinkkumiehet viljelevät tätä "hyvä mies" -meemiä

Lisäksi nainen ei iske mitään. Jos mies ei kykene laittamaan housuja jalkaan ja ottamaan suhteessa miehen roolia, niin naisen on parempi olla yksin

Feminismi kieltää koko miehen roolin olemassaolon.

Vierailija
52/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos en halua? 

Ystäväpiirin n. 20 -vuotiaana löydetyt kumppanit ovat kyllä pysyneet. 

Kuinka vanhoja olette?

Vierailija
53/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen nainen haluaa yleensä akateemisen miehen. Miehelle sen sijaan naisen koulutuksella ei ole juurikaan merkitystä. 

Eli miten se akateeminen nainen saa miestä ollenkaan, kun akateemisella miehellä valikoima on suurempi?

Osa akateemisista naisista jää pakostakin ilman akateemista miestä, koska suurin osa yliopisto-opiskelijoista on naisia. Poikani aloitti juuri ns. eliittilukiossa, josta jatketaan lähes poikkeuksetta yliopistoon ja tyttö/poika-suhde on 70/30.

Nykyisin kaikki eivät halua edes elää parisuhteessa.

Onhan se tietysti kiva, jos puolensa vetävyyttäni erityisesti fiksujen (ei suoraviivaisesti sama kuin akateemisten) naisten keskuudessa lisää oma akateemisuuteni mutta saattaa kukavhyvänsä pettyä, jos odottaa sen merkitsevän, jotain vallan erityistä.

Toki olen varmasti huono sanomaan/ arvioimaan tarkemmin kun suurin osa läheisistänikin on akateemisia. On vain tavattoman helppoa elää omassa kuplassani. 

Sinkkumies

Vierailija
54/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutetut miehet ei kysy noin tyhmiä. 

Oliko tuo akateemisen "fiksu" naisen vastaus? 

Vierailija
55/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulu on pakollinen. Siihen se ilmaisuus sitten melkein loppuukin. Täysi-ikäisenä ilmainen yliopisto- ja k

No fiksu ihminen käyttää hyväkseen ilmaisen peruskoulun, ilmaisen toisen asteen ja ilmaisen korkeakouluopetuksen sekä löytää keinot rahoittaa elämänsä opintojen aikana, joko itse tai fiksun lähipiirinsä tukemana. Lisäksi fiksu ihminen ei tartu epäolennaisuuksiin keskustelussa. 

Vierailija
56/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa valintakoe ja arvosanoilla pyrkiminen karsii ihmisiä tietyillä aloilla. Mutta onhan sitten näitä teologeja ja humanisteja, jotka ovat akateemisten pahnan pohjimmaisia ja älyltään lähempänä amista kuin akateemista huippua.

Vierailija
57/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä fiksumpi tajuaa koulutuksen olevan pääosin paskaa aivopesua.

Vierailija
58/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulu on pakollinen. Siihen se ilmaisuus sitten melkein loppuukin. Täysi-ikäisenä ilmainen yliopisto- ja k

Anteeksi mutta mikä on se elintaso, josta joutuu tinkimään ihminen, joka opiskelee ensimmäistä tutkintoaan parantaakseen omaa tulevaa asemaansa työelämässä? Vanhempien kustantama elintaso?

Minulla ei ainakaan ollut minkäänlaista elintasoa siinä vaiheessa, kun muutin kotoani yliopistoon toiselle paikkakunnalle. Siitä sitten alkoi elintaso nousta opintotuen, työnteon ja osin opintolainankin avulla. Myöhemmin kun opinnot vaihtuivat työelämään, elintaso nousi vielä lisää.

Vierailija
59/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä fiksumpi tajuaa koulutuksen olevan pääosin paskaa aivopesua.

Voi uniikkia lumihiutaletta. Kyllä sinäkin vielä joskus huomaat, että on oikeastaan ihan kiva täyttää oma paikkansa yhteiskunnassa.

Vierailija
60/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknologian tohtori? Aika hauska. Se on muuten tohtorintutkinto. Mutta periaate naisen suhteen on silti ihan kannatettava.