Onko joku osa tai paikkakunta Suomesta, josta et voisi kuvitella ottavasi itsellesi kumppania?
Eli ajatteleeko vaikkapa stadilainen, että ei ikinä mitään paljasjalkaista savolaista?
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Oulu. Luonnevikaisia kaikki ja murre rumaa. Joka asiassa mukana emäntä ja isäntä
Riippuu koulutustasosta, onko oululainen emäntä tai isäntä. Joku voi olla ihan maatilan emäntä tai isäntä myös.
Vierailija kirjoitti:
Pohojammaa
Etelä-Pohjanmaa on kyllä inhokki. Uhoavat liikaa.
Sinä, joka sanoit Oulu, olet viettänyt liikaa aikaa Jenna Simulan ja Olli Immosen kanssa.
Kaikki pk-seudun lähiöt. En ole varakas, mutta elämäntapa vaikuttaa.
Se paikkakunta, jossa olen syntynyt + nykyinen asuinpaikkakunta. Mun on vaikea kuvitella, että täältä persulandiasta löytyisi sopivaa miestä.
Pori
Ylimielisiä, tyhmiä, väkivaltasia.
Ei Pohjanmaalaista miestä enää koskaan. Itseään täynnä olevia m*lkvisteja jokainen jonka olen tavannut. Naisissa varmasti sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulu. Luonnevikaisia kaikki ja murre rumaa. Joka asiassa mukana emäntä ja isäntä
Riippuu koulutustasosta, onko oululainen emäntä tai isäntä. Joku voi olla ihan maatilan emäntä tai isäntä myös.
Emäntä ja isäntä on äiti ja isä Oulussa..
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka sanoit Oulu, olet viettänyt liikaa aikaa Jenna Simulan ja Olli Immosen kanssa.
Ketä on ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mistä vaan, jos on näitä Peltokankaan ja Tynkkysen faneja niin rannalle jää.
n22
En ois sulle laatukulliani antanutkaan.
Kukaan järkevä ei sinun nysääsi edes halua, eihän sulla muuta edes ole annettavaa. Että pidä tunkkis!
Kaikki Helsingin kantakaupungin ulkopuolella.
Lappi.
Ei pelkästään pohjoisen sijainnin, vaan alueella asuvien miesten vuoksi. Yksikään nainen ei saa olla rauhassa, kun etsivät seksiseuraa kenestälie.
Ei tietenkään millään pahalla.
Kalliolaista vihervasukkisekopäätä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä Savolaista. En kestäisi murretta. Tai laajemmin, ei itäsuomalaista. Huonot geenit.
Luuletko että kaikilla siellä olevilla on huonot geenit ? ja minkälaisia geenejä tarkoitat, terveyteen vaikuttavat, vai luonteeseen?
Voin kertoa että pahasti pielessä ovat luulosi joka tapauksessa