Onko joku osa tai paikkakunta Suomesta, josta et voisi kuvitella ottavasi itsellesi kumppania?
Eli ajatteleeko vaikkapa stadilainen, että ei ikinä mitään paljasjalkaista savolaista?
Kommentit (180)
Ahvenanmaasesta en ottaisi, mutta eihän varsinaisesti Suomea olekkaan.
Persulävet tyyppiä Karvia, Kankaanpää jne ovat täysin poissuljettuja.
Oli mistä vaan, jos on näitä Peltokankaan ja Tynkkysen faneja niin rannalle jää.
n22
Paikkakunta ei sinänsä määritä. Mutta en olisi itse valmis muuttamaan kumppanin perässä Savoon.
Ei ikinä Savolaista. En kestäisi murretta. Tai laajemmin, ei itäsuomalaista. Huonot geenit.
Ei itä- tai pohjoissuomalaista. Pohjanmaakin on vähän nihkeä, pl. ruotsinkieliset alueet.
Pohjanmaalta mun mies on, vaikka näin savolaisena vähän epäilin tätä komboa... 🤪
En ole eläissäni tavannut pohjalaista joka ei olisi pitkävihainen tai väkivaltainen. Komeita toki ovat, miehet.
Vierailija kirjoitti:
Persulävet tyyppiä Karvia, Kankaanpää jne ovat täysin poissuljettuja.
Ihminen ei voi syntymäpaikalleen mitään. Mutta en kyllä itse usko, että löytäisin tarpeeksi yhteistä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole halunnut muuttaa pois tuollaiselta alueelta täysi-ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei itä- tai pohjoissuomalaista. Pohjanmaakin on vähän nihkeä, pl. ruotsinkieliset alueet.
Tähän. Karjalaisilla ei se suu pysy kiinni koskaan, yritä siinä sitten palstailla.
Vierailija kirjoitti:
Oli mistä vaan, jos on näitä Peltokankaan ja Tynkkysen faneja niin rannalle jää.
n22
En ois sulle laatukulliani antanutkaan.
Montakin. Toki poikkeuksia joillakin voisi olla. Eikä samaltakaan paikkakunnalta välttämättä halua jos sopivaa ei osu. Ulkomaa?
Ei. Ei paikkakunta määritä ihmistä.