Onko joku osa tai paikkakunta Suomesta, josta et voisi kuvitella ottavasi itsellesi kumppania?
Eli ajatteleeko vaikkapa stadilainen, että ei ikinä mitään paljasjalkaista savolaista?
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesa, Tampere, Espoo ja Pori saavat pitää akkansa. En tyydy tuollaisiin akkoihin vaikka maksettaisiin. Itse asun Keski-Suomessa pienellä kirkonkylällä ja elän rauhallista elämää ja harrastan Aasiassa matkustelua.
Eivät taida neidot menettää mitään, oli sen verran pöhkö mielipide.
Niimpä. Kukaan terve ihminen noin kirjoita.
Miksi suomalaisille naisille ei kelpaa itäsuomalaiset miehet? Japanilaisille- ja korealaisille naisille ei ole ikinä ole ollut ongelma, kun oldn itäsuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä Savolaista. En kestäisi murretta. Tai laajemmin, ei itäsuomalaista. Huonot geenit.
Katos, herrakansalainen. Missäs niitä parempia geenejä on? Turuus?
Vierailija kirjoitti:
Paikkakunnalla ei ole väliä, mutta, mutta.... en kestä murteita, en vaikka kuinka yrittäisin. Valitettavasti se murre säilyy läpi elämän, vaikka hän olisi muuttanut muualle jo kauan sitten, sieltä se kuultaa läpi.
Oikeastaan pidän kovasti "junteista" ja suhde ei ole poissuljettu, ovat usein aitoja, välkkyjä ja hauskoja ihmisiä.
Stadilainen N
Luuletko että stadilaisilla ei ole murretta? Se vasta hirveän kuulosta onkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaisille naisille ei kelpaa itäsuomalaiset miehet? Japanilaisille- ja korealaisille naisille ei ole ikinä ole ollut ongelma, kun oldn itäsuomalainen.
Suomiakat luulevat meidän itäsuomalaisten miesten olevan huonompia ja juntteja. :D
Vierailija kirjoitti:
Itä-suomi, pohjanmaa, lappi. Kaikki missä väkivaltageenit ja rikokset jylläävät
Taitaa nuo väkivalta tapaukset painottua pääkaupunkiseudulle, aika ironista että et sitä maininnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat luulevat meidän itäsuomalaisten miesten olevan huonompia ja juntteja. :D
Wau. :D Suomiakat ovat itse huonompia ja juntteja. Ja japanilaiset- ja korealaiset naiset voittaa suomimuijat 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Suomesta en ota.
Samoin, liikaa itäistä verta.
Huomaan, että teillä on suomalaisten geeneistä tiedon puutetta.
En voisi asua muualla kuin pääkaupunkiseudulla, joten se rajoittaa deittailua. Sillä ei merkitystä mistä mies on alun perin kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persulävet tyyppiä Karvia, Kankaanpää jne ovat täysin poissuljettuja.
Ihminen ei voi syntymäpaikalleen mitään. Mutta en kyllä itse usko, että löytäisin tarpeeksi yhteistä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole halunnut muuttaa pois tuollaiselta alueelta täysi-ikäisenä.
Miksi? Jos on hyvä työpaikka, ja osaa ajatella omilla aivoillaan eikä lähde persujuntteiluun mukaan.
Pikkupaikkakunnilla harvemmin on niitä hyviä työpaikkoja ja mahdollisuutta urakehitykseen ellei sitten tee sellaista työtä mitä voi tehdä kokonaan etenä. Samaten pikkupaikkakunnilla piirit ovat yleensä todella pienet ja ahdasmieliset ja vapaa-ajan vietto mahdollisuuksia on vähän. Jokainen asukoon toki siellä missä itse vi
Just. Asun kylässä jossa on 5000 asukasta ja olen töissä jenkkifirmassa, jossa on 160 000 työntekijää. Jos haluaisin, niin voisin muuttaa mihin päin maapalloa tahansa. Piirejä täällä on aivan tarpeeksi ja voin harrastaa juuri sitä mitä haluan, suoraan ulko-ovelta.
Joo, ei enää ikinä savolaista, tuli jotenkin Esa Pakarinen ja lentävä kalakukko koko ajan mieleen. Tutustuttiin netissä ja kirjoitusten perusteella vaikutti ihanalta, mutta kun kuulin hänen puhuvan niin😅 Toki olisin puheeseen tietenkin tottunut, mutta kun livenä tavattiin niin koko olemus oli niin omituinen, että ei kiitos! Tietenkin hän nyt oli vain yksi ja ainut savolainen, jonka kanssa olen ollut, mutta trauma silti jäi...😬
Pääkaupunkiseudun akka ei kelpaisi ikinä. Ovat niin vihreitä, että pillukin kasvaa sammalta. 🤢
Vierailija kirjoitti:
En voisi asua muualla kuin pääkaupunkiseudulla, joten se rajoittaa deittailua. Sillä ei merkitystä mistä mies on alun perin kotoisin.
Kannattaisi kokeilla muitakin kuin rautatieaseman somaleita.
Turun murre on niin omaan korvaani niin hirveän kuuloista, että se orastava suhde jäisi heti siihen. Mielummin vaikka se Stadin slangi tai jopa Savo.
Vierailija kirjoitti:
Pottunokka, rumat kasvonpiirteet, tanakka ruumiin rakenne, geneettiset sairaudet, mieltymys alkoholiin jne. Tämä koskee toki myös itäsuomalaisia naisia. Eteläisen Karjalan seudulla ihan komeita ja kauniitakin tapauksia, mutta sehän kuuluukin Pähkinänsaaren rauhan rajojen paremmalle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Pohjanmaa ja Vaasa 😱
Olisi just kiva, kun mies olisi kotoisin Vaasasta. Vaasa on melkein kuin Ruotsia.
Mää oon Pohojois-Pohojanmaalta oikia kunnon uros ja tarjolla ois ehtaa laatumulukkua naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä aina vastailet itsellesi? Onko sulla päässä vikaa?
Ja sinulla varmaan mahtavat geenit onkin. Yleensä jotka näin sanoo ovat itse alinta kastia.