Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita joilla ei ole kavereita eikä ystäviä ollenkaan?

Vierailija
10.08.2024 |

Minä olen yksin, en oikein tule toimeen kenenkään kanssa.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään mies kaveria, miesten kanssa ei löydy oikein mitään yhteistä tekemistä, sensijaan naisten kanssa mätsää erinomaisesti, heidän kanssaan on todella helppo tulla toimeen kaikella tavalla. Mies 

Vierailija
102/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni kuoli kolmekymppisenä äkillisesti. Sen jälkeen en ole ystävystynyt syvällisesti kenenkään kanssa. Olen introvertti enkä yleensä kyllä juuri kaipaakaan ihmiskontakteja sosiaalisesti melko uuvuttavan opettajan työn lisäksi. Mies ja lapsi riittävät ja välillä tapaan siskoani ja kirjoittelen nuoruuden ystävän kanssa kuulumisia. 

Yhdelle oikein hyvälle ystävälle voisi olla tosin elämässä tilaa. Sen isompaa kaveripiiriä en jaksaisi ylläpitää. Mutta edes yksi todella hyvä.

Helvettiin siitä. Siulla on kaikki mistä saattaa unelmoida. Häpeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni kuoli kolmekymppisenä äkillisesti. Sen jälkeen en ole ystävystynyt syvällisesti kenenkään kanssa. Olen introvertti enkä yleensä kyllä juuri kaipaakaan ihmiskontakteja sosiaalisesti melko uuvuttavan opettajan työn lisäksi. Mies ja lapsi riittävät ja välillä tapaan siskoani ja kirjoittelen nuoruuden ystävän kanssa kuulumisia. 

Yhdelle oikein hyvälle ystävälle voisi olla tosin elämässä tilaa. Sen isompaa kaveripiiriä en jaksaisi ylläpitää. Mutta edes yksi todella hyvä.

Helvettiin siitä. Siulla on kaikki mistä saattaa unelmoida. Häpeä!

Samaa mieltä. 

Vierailija
104/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan usein työnperässä ja olen introvertti. En kaipaa sosiaalisia kontakteja. Aikuisiällä muutenkin on vaikeaa tutustua ihmisiin niin että kunnolla ystävystyisi eikä jäisi vain hyvänpäivän tutuksi.

Aloitin kuun alussa uudessa työssä uudella paikkakunnalla. Tiedän työkaverit nimeltä, mutta siihen se on taas jäänyt. 

Vierailija
105/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiltti ketju. 😶

Vierailija
106/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutan usein työnperässä ja olen introvertti. En kaipaa sosiaalisia kontakteja. Aikuisiällä muutenkin on vaikeaa tutustua ihmisiin niin että kunnolla ystävystyisi eikä jäisi vain hyvänpäivän tutuksi.

Aloitin kuun alussa uudessa työssä uudella paikkakunnalla. Tiedän työkaverit nimeltä, mutta siihen se on taas jäänyt. 

Lopeta verttiyly niin ihmissuhteet normalisoituu luonnostaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi