Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ilkein ihminen kenet tiedät?

Vierailija
10.08.2024 |

Oma: haukkuu muita jatkuvasti vaikka itse ollut työttömänä 25 vuotta

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voi olla ilkeämpää kuin haukkua/pilkata oman lapsen ulkonäköä. Keksiä mm ilkeän lempinimen

Vierailija
102/104 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti. On muille maailman ihanin ihminen ja esiintyy epäitsekkäänä kultamuorina. Läheisilleen sitten on taitavasti ilkeä ja tuhoava monin eri tavoin minkä jälkeen uhriutuu ja syyttää kaikesta muita. Käyttäytyy kuin sadisti ja narsisti, ja tämän kanssa pitäisi tulla toimeen. Kaiken pahan mitä tekee laittaa muiden syyksi, ja saattaa jopa itse uskoa omiin harhakuvitelmiinsa. Monet sukulaiset on jo katkaisseet kaikki välit häneen, ja taas itse harkitsen samaa. Paljonko pahaa pitäisi sietää ihmiseltä jonka kuuluisi olla sulle yksi tärkeimmistä läheisistä mutta yrittää manipuloida, hallita ja tuhota sinua kaikin keinoin?  Fyysistä ja henkistä väkivaltaa jota pikkulapselle normalisoitiin taitavalla selityksillä, omaa äitiä ei pääse pienenä pakoon. Tässä kamppailussa on pelkkiä häviäjiä, mutta äiti ei ymmärrä että ajaa muut ihmiset luotaan tällä käytöksellä. Äitiä on ollut ikävä koko elämä, sellaista äitiä josta olisi ollut vähänkään turvaa tai iloa, normaalia ihmissuhdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhammed, islamin luoja.

Hitleriäkin pahempi saasta.

Vierailija
104/104 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkein ketä tiedän on Hitleri mutta ilkein ketä tunnen on Stockan pikkupäällikkö joka totee että jo oli aikakin kuolle kun kertoo mumminsa kuolleen. Terveisiä Tampereen Stockan entiselle tiimiesimiehelle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi