Millainen on ilkein ihminen kenet tiedät?
Oma: haukkuu muita jatkuvasti vaikka itse ollut työttömänä 25 vuotta
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka luulee olevansa taitava piilovittuilija. Sitten kun laitetaan kova kovaa vasten ja takaisin niin tällainen ihminen vetoaa siihen, että etkö huumoria ymmärrä!
Nämä kestävät kaikkein vähiten heihin itseensä kohdistuvaa sarkasmia ja veetuilua. Eli sitä mitä tekevät jatkuvasti muille. Se oma kuori on tosi herkkä ja haavoittuva. Mukava joskus ladata oikein kunnon vastine ja katsoa reaktiota :D
Oletpa ilkeä. Ehkä ilkein jonka tiedän.
Suostuttelee ja manipuloi muita tekemään epäedullisia asioita, joita nämä eivät alunperin halua tehdä, ja sitten selittää kaikille miten koetti muka oikeasti estellä ja puhua järkeä.
Istuu eduskunnan suuressa salissa, puhemiehestä katsottuna vasemmalla laidalla.
Onko se ilkeyttä, jos kertoo, ettei pidä jonkun ihmisen kuolemaa edeltävästä käytöksestä? Kyseessä oleva ihminen kuoli alkoholimyrkytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, osaan olla mukava mukaville, narttu nartuille.
Kas, joku ilkimys ilmaantui. Ja katsoo vielä oikeudekseen päättää, kelle kenkkuilee. Taitaa olla narttuakin pahempi olio.
Vierailija kirjoitti:
Suostuttelee ja manipuloi muita tekemään epäedullisia asioita, joita nämä eivät alunperin halua tehdä, ja sitten selittää kaikille miten koetti muka oikeasti estellä ja puhua järkeä.
?
Persuvaltuutettu, joka näkee vian kaikissa muissa, kätöksensä on hirveää, samoin koko perheen käytös. Kaikki ovat jollain tavoin vinksallaan.
Piti oikein miettiä kuka on ollut ilkein.
Johanna, jos olet täällä, niin se olet SINÄ!
Puhut selän takana paskaa. Onnekseni meidän yhteiset tuttavat ovat puolellani ja siksi kielivät minulle ilkeät puheesi. Onnekseni emme myöskään tapaa liian usein. Itseäni harmittaa että yritin olla sinulle niin ystävällinen alussa.
Oma mies.. Muille ihana ja hauska, täällä kotona oikea tyranni lapsille ja vaimolle. Oon etsimässä asuntoa ilman häntä..
Kehitysvammanen ja hullu lisää? Ai niin ja Narkkari
Häijyt on pahimpia. Haluaa toiselle pahaa, vaikkei itse edes hyötyisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Henkilö, joka haluaa nolata toisen väkijoukossa.
Esim työpaikkojen kahvitauolla tämä on yleistä.
Juuri nämä surkimukset on pahimpia. Sitten kun kohde vaatii tätä pelkuria vastaamaan sanoistaan, tämä vellihousu täysin pokkana sanoo, ettei mitään sellaista ole tapahtunut. WTF???!!! Siinäpä sitten kohde saa ihmetellä ja itkeä, jos yrittää puolensa pitää, haukutaan hulluksi ja kehotetaan menemään hoitoon. Muiden läsnä ollessa lässytetään ja ollaan niin ystävällistä olevinaan. Ilkeä on liian lievä sana kuvaamaan tällaista ihmisoletettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömän sijasta(?) tarjoaisin vaikkapa näitä, jotka sadistisen mielihyvän kokeakseen rääkkäävät kanssaihmisiä, kuten esim. nöyryytysvideoiden kuvaajat ja hovinsa.
Varmaan oikeistoa läsnä kun työtön kelpaa pahuuden perikuvaksi(taas)
Taidat olla Turusta
En suosittele profiloijan työtä.Miksi juuri sieltä?
koska mulla tuli kakat housuun turun linassa
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein miettiä kuka on ollut ilkein.
Johanna, jos olet täällä, niin se olet SINÄ!
Puhut selän takana paskaa. Onnekseni meidän yhteiset tuttavat ovat puolellani ja siksi kielivät minulle ilkeät puheesi. Onnekseni emme myöskään tapaa liian usein. Itseäni harmittaa että yritin olla sinulle niin ystävällinen alussa.
Minea?
Hakkeritiimi