Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ilkein ihminen kenet tiedät?

Vierailija
10.08.2024 |

Oma: haukkuu muita jatkuvasti vaikka itse ollut työttömänä 25 vuotta

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex bilsanope ja ex hissanope. Pariskunta. V*ttuilivat ja pilkkasivat eräitä oppilaita oikein huolella. Luulivat olleensa suosittuja, mutta kaikkihan niitä inhosi. Toista inhotaan yhä vaik on jo eläkeläinen. Luulee olevansa parempaa väkeä 🤮

Mullaki oli ope joka oli kiusaaja. Alinta kastia sellaset. Tekee koulunkäynnistä yhtä helvettii. 

Usein juuri opettajat ovatkin ilkeitä lapsillemme.

Opettajat ovat ilkeitä myös toisilleen ja lapset ovat ilkeitä opettajille. T. yläasteen ope

Vierailija
62/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päälle päin muka rento ja iloinen, mutta kiero kuin korkkiruuvi. Siinä täytyy jo oikein keksimällä keksiä miten saa uhrin kuin vaivihkaa mahdollisimman tehokkaasti nolattua ja nöyryytettyä muiden läsnäollessa. Minua ei esimerkiksi avoin haukkuminen ole satuttanut läheskään niin paljon kuin tämä kieroilu että hymyilevän naamion takaa voi milloin tahansa tulla puukko selkään. Jopa vuosia uskoin että nämä oli jotain "vahinkoja" kun tämä ihminen usein niin empaattisesti osasi kuunnella. Se kaikki oli vain tiedonkeruuta että oikea kiusaaminen voi alkaa. En ole enää missään tekemisissä. 

Tämä on kyllä hirveää. Ei sitä vastaan voi edes puolustautua. Eikä voi olla ihan varma ylireagoiko itse. 

Todella raukkamainen tapa hyökätä toisia ihmisiä vastaan mutta näitä on valitettavasti enemmistö. Olisivatpa haukkujat juuri niitä suoraan tölväiseviä halv

Toinen paha porukkansa on sellainen, joka iloisesti piilovit-tuilee päin naamaa muka tarkoittamatta mitään pahaa. Sitten kun itse erehdyt kerran sanomaan jotakin sellaista, jonka tämä ihminen tulkitsee piilovit-tuiluksi (vaikka se ei sitä ollut), on se hirveä loukkaus ja verinen vääryys, joka pitää kostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikshän ei kellään tuu mieleen salaisissa vankiloissa kiduttajat ja ylläpitäjänsä?

Että joku vittuilija on pahin? 

Vierailija
64/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päälle päin muka rento ja iloinen, mutta kiero kuin korkkiruuvi. Siinä täytyy jo oikein keksimällä keksiä miten saa uhrin kuin vaivihkaa mahdollisimman tehokkaasti nolattua ja nöyryytettyä muiden läsnäollessa. Minua ei esimerkiksi avoin haukkuminen ole satuttanut läheskään niin paljon kuin tämä kieroilu että hymyilevän naamion takaa voi milloin tahansa tulla puukko selkään. Jopa vuosia uskoin että nämä oli jotain "vahinkoja" kun tämä ihminen usein niin empaattisesti osasi kuunnella. Se kaikki oli vain tiedonkeruuta että oikea kiusaaminen voi alkaa. En ole enää missään tekemisissä. 

Tämä on kyllä hirveää. Ei sitä vastaan voi edes puolustautua. Eikä voi olla ihan varma ylireagoiko itse. 

Todella raukkamainen tapa hyökätä toisia ihmisiä vastaan mutta näitä on valitettavasti enemmistö. Olisivatp

ex-anoppi tulee mieleen. ei ollut omena kauas puusta pudonnut.

Vierailija
65/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden aiemmin valtiolla työskennelleen juoru-ukkotyypin joka näyttelee mukavaa sosiaalitätiä.Todellisuudessa kiero ja laiska selkään puukottaja mikä tiedettiin ja tiedetään laajasti. Ostettiin sille porukalla hamekangas mutta ei kehdattu antaa kun päätti ottaa lopputilit🤣

Vierailija
66/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustanaamio? Se on paha pahoille mutta kiltti kilteille.

Vierailija
67/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on itse hyvin olevinaan vaikkei oikeasti ole tavallista kummempi minkään asian suhteen, ja vittuilee suoraan päin naamaa tutuille sekä tuntemattomille vauvasta vaariin. On mielinkielin niille kenellä on mielestään tarpeeksi mainetta ja mammonaa.

Vierailija
68/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt ongelmainen, epätasapainoinen tapaus. Katkera ja äärimmäisen masentunut itkupilli.

Vierailija
69/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni, narkki, valehteleva, epäluotettava.

Vierailija
70/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka luulee olevansa taitava piilovittuilija. Sitten kun laitetaan kova kovaa vasten ja takaisin niin tällainen ihminen vetoaa siihen, että etkö huumoria ymmärrä!

Onks tää ollu valtiolla töissä ?

Vierailija
71/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston erään kielen laitoksen työntekijä, jolla virkanimike noussut vuosien saatossa ja nyt jo professori ja dosentti eli kiistatta noheva ammatillisesti.

Valitettavasti vain äärimmäisen kärsimätön ja huomattavan hämmentyvä opiskelijoiden osaamattomuuden kanssa - erikoista, koska oppimaanhan sinne on tultu! Ivallinen, osoittaa kärsimättömyyden toisen hitauden kanssa, vaihtaa herkästi opiskelijoita jos pienikin haaste jollakin jonkin asian suhteen.

En tiedä, onko siviilissä samanlainen.

Vierailija
72/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti puolison uskovainen veli akkoineen. Itsekkäitä, lähimmäisiään kunnioittamattomia, rahanahneita, hyväksikäyttäjiä, valehtelijoita, epäempaattisia, lähisukuaan, jopa vanhempiaan dissaavia, julkisuudenhakuisia, vallanhaluisia ja voisin jatkaa listaa pitkään. Pahoja ihmisiä, vaikka itse ja suuri osa ihmisistä luulee että ovat hyväntekijöitä ja hartaita. Helvettiin mars! 

Miksi suuri osa ihmisistä pitää heitä hyväntekijöinä, jos kerran eivät ole? Ettei vaan olisi niin, että itse olet heille kateellinen tai katkera (vaikka jostain heidän saamastaan hyvästä) ja purat sitä heitä haukkumalla?

Vierailija
73/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lankomies, uskovainen tämäkin kusipiä. 

Et kertonut millainen hän on. Uskovaisuus ei ole synonyymi ilkeälle.

Vierailija
74/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helluntailainen lesta ja juutalainen väärentäjä. Asuvat muiden maissa ! 

Voitko avata vähän?

Vierailija
75/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka luulee olevansa taitava piilovittuilija. Sitten kun laitetaan kova kovaa vasten ja takaisin niin tällainen ihminen vetoaa siihen, että etkö huumoria ymmärrä!

Nämä kestävät kaikkein vähiten heihin itseensä kohdistuvaa sarkasmia ja veetuilua. Eli sitä mitä tekevät jatkuvasti muille. Se oma kuori on tosi herkkä ja haavoittuva. Mukava joskus ladata oikein kunnon vastine ja katsoa reaktiota :D 

Vierailija
76/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteriikka 

Vierailija
77/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että kateelliset on pahimpia. Pientä kateutta tuntee jokainen joskus ja ne valehtelee, jotka väittää, ettei muka tunne. Itseasiassa kateutensa tunnistamattomat on pahimpia, koska niitä vaan "ärsyttää" jotkut asiat. 

Mutta se tuhoisa ja kaikkivoipa kateus on juuri sitä pahinta. Se aiheuttaa hirveää ilkeyttä, pahantahtoisuutta ja halua suorastaan vahingoittaa toista. Saatetaan järjestää ikäviä tilanteita, iloitaan mahdollisista epäonnistumisista, toivotaan kaiken menevän huonosti ja jos saadaan tietää "joku juttu", niin ollaan ekana "käräyttämässä", koska "siitä saa, kun on niin...". Vahingonilo on näille parasta iloa. Ja kun se kateuden kohde on usein läheltä. Ei se ihminen isossa mittakaavassa välttämättä ole edes mikään rikas, menestynyt, kaunis, onnistunut yms. Riittää, että se on sitä suppealle ympäristölleen ja ennen kaikkea kateellisen silmissä. 

Jälkimmäistä lajia on pari tullut elämässän

Joo. Pahimmat eivät tunnista kateuttaan ja hakeudu pois ihmisten seurasta, jotka aiheuttavat heille pahaa oloa (=kateutta). Vaan jäävät 'hate watchaamaan' näiden elämää, kunnes sapettaa niin paljon etteivät pysty olemaan puukottamatta selkään, lokakampanjoimatta, jne.

Ne jotka tunnistavat olevansa kateellisia, ovat ihan ok. Ne osaavat käsitellä tunteensa. Mutta nuo jotka oikein imeytyy ihmisten seuraan, joita kadehtivat... Yh hyh.

Vierailija
78/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Olen mulkkujen ympäröimä, joiden mielestä henkilökohtaisen avustajan toimi olisi minulle sopiva työ. Eli tällä hetkellä lähestulkoon jokainen on mielestäni saatanallisen ilkeä tai toistaa äitini tapaa toimia, joten saavat mennä puolestani samaan roskakoriin.

Vierailija
79/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Valitettavasti puolisoni sisarukset ovat tätä lajia, että piilovittuilevat minulle tai puolisolleni jatkuvasti. Puoliso ottaa tietty huumorilla, koska on tottunut siihen lapsesta asti, mutta itse en luonnollisesti osaa suhtautua samalla tavoin. Kerran erehdyin sanomaan vastaan ja siitähän sitten loukkaannuttiin. :D

Vierailija
80/104 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia tästä on. Pahimpia on sellainen pahansisuinen ilkimys, joka piinaa toista vuosikausia vailla omaatuntoa. Keksii jatkuvasti uusia keinoja siihen, ja vahtii kiusatun liikkeitä valmiina iskemään heti. Muille kyllä näyttelee olevansa tehokas ja lupsakka, mutta todellisuudessa pahasti luonnevikainen. 

Aivan, naapuri juuri tällainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi