Jos estän jinkun Whatsappissa niin millaisen ilmoituksen hän saa?
Kommentit (16)
Ystäväsi on entinen ystäväsi, eikä halua olla kanssasi missään tekemisissä.
Älä jinkku laita enää viestiä turhaan.
Ei saa mitään ilmoitusta, viesti jää yhdelle harmaalle väkäselle, eli lähetetty muttei toimitettu.
Miten tiedän onko joku estänyt minut whatsappissa?
Jos ei tule kahta harmaata väkästä tarkoittaako se että on estetty vai vaan laitettu ettei lukukuittausta tule kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tule kahta harmaata väkästä tarkoittaako se että on estetty vai vaan laitettu ettei lukukuittausta tule kenellekään?
Lukukuittaus on ne kaksi sinistä väkästä. Jos ei tule kahta harmaata niin viestiä ei ole toimitettu. Voi olla estetty, voi olla että vastaanottajan puhelin pois päältä tai ei netissä.
Vierailija kirjoitti:
Sekä että. Lukukuittaukset voi estää, joten et voi päätellä niistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Estäjän profiilikuva häviää näkyvistä.
Jos joku estää sut, niin sen tiedä, että ainakin sen henkilön profiilikuva lakkaa näkymästä eikä näe milloin on ollut edellisen kerran paikalla. Kerran eräs Tinder-deitti ei halunnut tavata minua uudelleen, jolloin hän esti minut whatsuppissa. En mä edes olisikaan lähettänyt sille enää mitään viestiä, ilmiesesti luuli olevansa niin mieletön catch, että minä alkaisin pommittaa häntä viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tule kahta harmaata väkästä tarkoittaako se että on estetty vai vaan laitettu ettei lukukuittausta tule kenellekään?Lukukuittaus on ne kaksi sinistä väkästä. Jos ei tule kahta harmaata niin viestiä ei ole toimitettu. Voi olla estetty, voi olla että vastaanottajan puhelin pois päältä tai ei netissä.
Nuo voi laittaa päältä pois:
Asetukset - tietosuoja - lukukuittaukset - pois päältä.
Häirikön estäminen on ok.
Mulla on ystävä, jolla ajoittain alkaa pahasti keulia. Silloin estän hänet.
Voi myös vaimentaa hälytykset kyseisestä yhteystiedosta.
Jos joku kiusaa sua, suosittelen säästämään viestit poliisille.
Mutta todellakin on ok vaientaa hälytykset häneltä ja tarvittaessa estää hänet.
Profiilikuvan näkyminen ja viimeksi paikalla ovat asetuksissa erikseen. Jos ne säätää vaikka niin, että vain omat yhteyshenkilöt voi nähdä ne, niin riittää että poistaa henkilön numeron puhelimesta. Itse olen tehnyt juuri noin deittien kohdalla kun juttu on päättynyt, eli olen poistanut vain numeron enkä erikseen estänyt. Toinen osapuoli ei siis enää näe profiilikuvaa tai milloin olen ollut viimeksi paikalla, mutta voi edelleen lähettää minulle viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun poistin WA:n puhelimestani, niin joku luuli, että oon estänyt hänet, kun oli tullut yksi harmaa.
"Valitettavasti emme pysty toimittamaan viestiä perille, koska tuttavasi on halunnut loukata sinua estämällä sinut tässä palvelussa."
Viestisi vastaanottaja ei halua olla kanssasi tekemisissä ja on estänyt sinut