Millainen on ilkein ihminen kenet tiedät?
Oma: haukkuu muita jatkuvasti vaikka itse ollut työttömänä 25 vuotta
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Näyttelee mukavaa ja iloista, mutta kun selkänsä kääntää tai ovi sulkeutuu, alkaa heti haukkua ja kiusata.
Average naisystävä, ei mitään uutta länsirintamalla.
Vaimo kuoli, katkeroitunut siitä.
Valitettavasti puolison uskovainen veli akkoineen. Itsekkäitä, lähimmäisiään kunnioittamattomia, rahanahneita, hyväksikäyttäjiä, valehtelijoita, epäempaattisia, lähisukuaan, jopa vanhempiaan dissaavia, julkisuudenhakuisia, vallanhaluisia ja voisin jatkaa listaa pitkään. Pahoja ihmisiä, vaikka itse ja suuri osa ihmisistä luulee että ovat hyväntekijöitä ja hartaita. Helvettiin mars!
Jos joku on ollut 25 v työttömänä niin en ihmettele jos on ilkeytynyt.
Oma isä, joka haukkui ulkonäköä, hiuksia, hampaita, mielipiteitä, älykkyyttä (hänestä olin saatanan tyhmä), sukupuolta (kaikki mitä naiset tekee on huonoa ja halveksittavaa) koulunkäyntimenestystä (olin ysin tyttö, pitäisi olla parempi), mielenkiinnon kohteita (urahaaveeni olivat naurettavia, en ikinä pystyisi) ym ym ym. Kontorolloiva ja lyttäävä joka sai minut itkemään joka päivä, ja sitten vittuili siitä kun olen niin herkkä, "ihan kuin pieni tyttö".
Superilkeää tuo on erityisesti siksi, että sitä tekee oma vanhempi lapselleen. Se on minusta edelleenkin ilkeyden huippu, aikuinen ilkeilee lapselle.
Tulee mieleen eräs, joka harrastaa "hovin" kanssa paskanpuhumista muista ja jos mitään oikeaa puhuttavaa kenestäkään ei ole, keksii sitten jotakin ikävää, jota levittää totena. Satuttaa ihmisiä huvikseen. Siitä käytännön esimerkkinä: tämä ilkimys oli ensin itse sanonut, että ei polta tupakkaa eikä edes voisikaan polttaa, koska poikaystävällä tulee pää kipeäksi tupakanhajusta, mutta sitten kuuli, että kaverini oli lopettamassa tupakanpolttoa. Eikös sitten suurinpiirtein seuraavana iltana ilkimys ollut paikalla tupakka-askin kanssa ja pyysi tätä kaveria jatkuvasti tupakalle kanssaan, ilmiselvästi vaan siitä ilosta, että saisi tehtyä lopettamisesta vaikeampaa.
Ei ole vissiin ihan henkisesti terve ja kehtaa vielä valittaa siitä, että hänestä ei pidetä. Johtuisikohan se omasta käytöksestä....
Vierailija kirjoitti:
Oma isä, joka haukkui ulkonäköä, hiuksia, hampaita, mielipiteitä, älykkyyttä (hänestä olin saatanan tyhmä), sukupuolta (kaikki mitä naiset tekee on huonoa ja halveksittavaa) koulunkäyntimenestystä (olin ysin tyttö, pitäisi olla parempi), mielenkiinnon kohteita (urahaaveeni olivat naurettavia, en ikinä pystyisi) ym ym ym. Kontorolloiva ja lyttäävä joka sai minut itkemään joka päivä, ja sitten vittuili siitä kun olen niin herkkä, "ihan kuin pieni tyttö".
Superilkeää tuo on erityisesti siksi, että sitä tekee oma vanhempi lapselleen. Se on minusta edelleenkin ilkeyden huippu, aikuinen ilkeilee lapselle.
Ei ole huippu. Se on huippu kun joku tulee ja asettuu tuon ilkiön puolelle ja hyppii maassa makaavan uhrin päällä syyttäen sitä ja vähätellen tämän kokemuksia. Tuollaisia ihmisiä on tämä palsta täynnä. Raukkoja.
Sellainen salakavala.
Vaitelias tradwife, joka pitää kulissit kunnossa.
Lavasteiden takana juoruilee ja puhuu pahaa. Entinen koulukiusaaja. Pettäjä.
Gaslightaaja. Kaikki hyvät ideat ovat hänen ideoitaan, kaikki epäonnistumiset muiden epäonnistumisia. Vääristelee tapahtumien kulkuja ja yrittää saada ihmiset kyseenalaistamaan todellisuudentajunsa kysymyksillään. Erittäin taitava valehtelija.
Nauttii ihmisten heikkouksien kartoittamisesta ja löytyneiden "nappien painelemisesta". Härkkiminen jatkuu, kunnes kohde turtuu tai poistuu ulottuvilta.
Positiivinen puoli: Yhteisö on tunnistanut ja hylännyt hänet onnistuneesti.
No semmonen tosi ilikiä ja ruma.
Lankomies, uskovainen tämäkin kusipiä.
Haukkuva vanhempi on kammottava. Kaikesta dissas.
Sellainen, joka luulee olevansa taitava piilovittuilija. Sitten kun laitetaan kova kovaa vasten ja takaisin niin tällainen ihminen vetoaa siihen, että etkö huumoria ymmärrä!
Tämä ilkeä persoona ensin provosoi, sen jälkeen kuin on saanut provosoitu kohteensa niin tämä persoona manipuloi aiemmin provosoitua kohdetta ja manipuloitua kohteensa tämä ilkeä persoona tekee niin suurta tuhoa uhrille että uhri ei voi enää edes syyttää persoonaa joka on näin ilkeä
Vierailija kirjoitti:
Tämä ilkeä persoona ensin provosoi, sen jälkeen kuin on saanut provosoitu kohteensa niin tämä persoona manipuloi aiemmin provosoitua kohdetta ja manipuloitua kohteensa tämä ilkeä persoona tekee niin suurta tuhoa uhrille että uhri ei voi enää edes syyttää persoonaa joka on näin ilkeä
Kovin dramaattinen teksti perus koulukiusaamismeiningistä. Haukotus.
Helluntailainen lesta ja juutalainen väärentäjä. Asuvat muiden maissa !
Näyttelee mukavaa ja iloista, mutta kun selkänsä kääntää tai ovi sulkeutuu, alkaa heti haukkua ja kiusata.