Minulla ei ole miehenä pienintäkään aavistusta miten seurustellaan tai käydään edes treffeillä
En edes tiedä mitä muuta sanoisin, kuin että 'päivää arvon neiti' ja siltikään en ymmärrä miksi ja miten keskustelua tulisi jatkaa.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Osaatko keskustella miesten kanssa? Työkavereiden, sukulaisten, tuttavien? Naisten kanssa puhutaan ihan samalla tavalla. Ja tuollaiset ihme neidittelyt saat jättää heti pois.
Olen ihan normaali ihminen ja puhun asioista luontevasti sukupuoleen katsomatta, mutta seurusteluun tai siihen johtavasta toiminnasta minulla on totaalisen pyöreä nolla kokemusta ja ymmärrystä.
Kuinka juttelen siskon, serkkulikan tai luokkakaveritytön kanssa?
Ihan samat säännöt pätee.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se juttelu nyt samaa tarkoita, muutoin olisin no serkkulikan kanssa naimisissa.
Ei naiset käy treffeillä välttämättä. Keskustelu on joillekin tärkeää, hiljaiset naiset eivät kai keskustele samoin.
Kilttinä miehenä en ole edes jutellut naisen kanssa kuin viimeksi joskus 15 vuotta sitten. Eipä haittaa
Vierailija kirjoitti:
Osaatko keskustella miesten kanssa? Työkavereiden, sukulaisten, tuttavien? Naisten kanssa puhutaan ihan samalla tavalla. Ja tuollaiset ihme neidittelyt saat jättää heti pois.
Onko sun mielestä paras näytönohjain tällä hetkellä AMD RX 7900 GRE?
Muista, että naiset tykkää virallisesta tyylistä: aloita kaikki lauseet sanalla täten. Se tuo uskottavuutta. Pue päällesi jokin flanellipaita ja farmarihousut. Se taas tekee vauraan vaikutelman. Lopuksi luosta kehua että tutullasi on peräti C-sarjan vuosimalli 2004 MERSU..
Voisitko ehkä koskea enemmän kuin puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun mielestä paras näytönohjain tällä hetkellä AMD RX 7900 GRE?
Voithan asiaa kysyä, mutta suosittelen muitakin puheenaiheita.
Ja jos satut olemaan kiinnostunut naisesta, niin kysyppä häneltä jotain. Ei ole hyvä pitää tunnin monologia näytönohjaimesta jos se ei kiinnosta toista tarpeeksi.
Ja naisten kanssa keskustellaan samalla lailla kuin miesten. Mies ja nainen on molemmat ihmisiä.
Sit pari pientä juttua, ole ajoissa ja selvinpäin. Kai sä haluat antaa itsestäsi hyvän kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan normaaleista ihmisistä, ei tietyn uskontokunnan edustajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan normaali ihminen ja puhun asioista luontevasti sukupuoleen katsomatta, mutta seurusteluun tai siihen johtavasta toiminnasta minulla on totaalisen pyöreä nolla kokemusta ja ymmärrystä.
Ei ensimmäisillä (eikä 2. tai 3.) treffeillä kuulu eikä tarvitse miettiä seurustelua!?
Keskity kuuntelemaan naista, juttele aiheista jotka häntä tuntuvat kiinnostavan, kerro mitä ajattelet ajankohtaisista asioista. Ihan normaalia keskustelua 2 ihmisen välillä. Vaivaudu ensin tutustumaan naiseen ihmisenä
Apn ongelma lienee ettei tiedä miten keskustelusta edetään smootisti seurusteluun.
Eli jos on pari tuntia kahviteltu vaikka kolmen viikon ajan pari kertaa viikossa niin miten siitä syvennetään seurusteluksi.