Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työpaikalla kuormasta ei saa syödä, niin missä edes voisi tavata naisia

Vierailija
09.08.2024 |

En tapaa naisia elämässäni missään muualla. Työpaikalla pääsee sentään puheväleihin asti.

Siviilissä ei ole kavereita enää tällä iällä tai sitten he ovat perheellisiä ja heillä on omat kiireensä. Harrastuksissa naiset ovat harrastamassa ja ilmeistä näkee ettei heitä kiinnosta lähestymiset. Suomalaiseen kulttuuriin ei oikein kuulu lähestyä ventovieraita naisia. 

Ravintoloissa kaikki ovat tiukasti omissa porukoissaan ja yksinäiset hyypiöt ovat epäilyttäviä. Nettimaailmassa on miehiä 80% ja naisia 20 %. Jää siis jäljelle vain työpaikka.

Älkää ehdottako mitään tanssilavaa. Lavatanssikulttuuri jäi kasarille. Lavatansseissa on lähinnä vanhat mummot ja pariskunnat, ei lisääntymisikäiset, trendikkäät ja kouluttautuneet sinkkunaiset.

M39

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ylipäätään haluaa tavata työpaikalla naisensa? Olisi kyllä viimeinen isku parisuhteelle jos vaimo olisi samassa työpaikassa. Samoin maailman epäseksikkäintä ottaa työpaikalta vaimo. 

Vierailija
82/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä niin kovasti täällä suositellaan, mutta mulle (nainen) se ei sovi ollenkaan, liian ulkonäkö edellä menevää. Kaikki mun elämän suhteet on syntyneet niin että on tutustuttu ihan ilman aikeita päätyä seksi- tai parisuhteeseen, ihan vaan arjen tutustumisen ja kaverustumisen kautta. En minä pystyisi kenestäkään kiinnostumaan pelkän ulkonäön takia, enkä toisaalta sanomaan varmaksi sitäkään ettei kiinnosta. 

Toisaalta se koko tilanne, että täällä ollaan paria hakemassa, ja nyt pitäisi selvittää yhteensopivuus yksillä deiteillä, on mulle lähes mahdoton. Siitä tulee sitten vähän väkisin niitä "vaatimus- tai toivelistoja" molemmin puolin, koska ei vielä tunneta toisiaan eikä osata luontevasti jutella. Olen mä kokeillut tinderiä, mutta mua ei kiinnostanut yhtään kukaan, koska tuo metodi tutustua vaan ei mulla toimi. Miehet kyllä tuntuivat useimmat haluavan jatkaa mun tapailua, ilmeisesti koska heidän mielestään näytin kivalta. Mutta en mä pysty tuolla tapaa, täytyy ensin tutustua platonisesti kavereina, kollegoina tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ylipäätään haluaa tavata työpaikalla naisensa? Olisi kyllä viimeinen isku parisuhteelle jos vaimo olisi samassa työpaikassa. Samoin maailman epäseksikkäintä ottaa työpaikalta vaimo. 

Ei heidän kanssaan tarvitse av(i)oliittia solmia.

Vierailija
84/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään. Suomessa ei saa tavata naisia. Turvallisuusriski. 

Tämä. Tai muuten vaan epäilyttävää, jos erehtyy ketään lähestymään.

Vierailija
85/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväperheiden tuttavat? 

Tietenkin työpaikoilla voi jutella naisten kanssa, jos ymmärtää, että ne oman lapsen ikäiset tuskin ovat kiinnostuneita.

Tässäkin siis oletuksena, että 39v mies automaattisesti etsii enintään 20v naista?

Vierailija
86/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ei puhuta ennen kuin naisen kanssa on match. Tämä on ihan deittailun perussääntöjä.

Muistakaa myös, että tämä lupa lähestymiselle pitää saada kirjallisena ja vähintään kolmena kappaleena.

Vierailija
87/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä.

Mä en ikinä lähestyisi tuntematonta naista julkisella paikalla. Ei sellainen ole ok.

Tinderissä on miehiä 90% ja naisia 10 %. Jos ei ole alusvaatemalli, niin turha tuhlata aikaansa

ap.

Testaa tinderiä, kyllä se ihan toimiva sovellus on.

-Ei missään nimessä alusvaatemalli

Vierailija
88/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ei puhuta ennen kuin naisen kanssa on match. Tämä on ihan deittailun perussääntöjä.

Huh, kuulostaa pelottavalta, jos nykyajan miehet ovat näin vässyköitä😬

Noudatamme teidän, nykyajan naisten, toiveita. Ettette vahingossakaan pahoittaisi mieltänne. Tai ahdistuisi.

Vierailija
89/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole kiellettyä töistä etsiä pari. Muutaman työpaikkaromanssin tiedän, joten mikäs siinä.

Vierailija
90/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelottavaa siinä on? Mitä se sinua haittaa jos nykyajan miehet ovat vässyköitä?

Koska nainen sanoo yhtä, mutta "tarkoittaa" ihan jotain muuta. Eikä välttämättä itsekään tiedä, mitä tekee.

Vierailija
91/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena haluan olla rauhassa enkä todellakaan toivo, että joku mies tulee lähestymään ilman lupaa.

Tässähän se. Kaiken pitää aina tapahtua naisen ehdoilla. Miehellä kun ei ole mitään oikeuksia. Vain velvollisuuksia tehdä niin kuin nainen sanoo.

Vierailija
92/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noudatamme teidän, nykyajan naisten, toiveita. Ettette vahingossakaan pahoittaisi mieltänne. Tai ahdistuisi.

Tämä. Kun kuuntelen muita naisia, edes itse en ymmärrä heidän logiikkaa miesten suhteen. Ja olen sentään itsekin nainen.

Vierailija
93/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano kaupassa hei, tule kirjastossa juttelemaan kirjoista, tule baarissa tai kahviossa juttelemaan, pyydä diskossa tanssimaan, sano bussipysäkillä odottaessa jotain jne.

Missä diskossa? Miltä vuosikymmeneltä nämä neuvot tulivat? Ja jos et ole todella kokenut ekstrovertti-erkki, joka on tottunut naisten huomioon teini-iästä alkaen, niin ei voi suositella lähestymään kirjastossa tai kaupassa. Ei todellakaan. Miettikää nyt järjellä asiaa, jos kaikki miehet lähestyisivät koko ajan naisia kaupassa tai kirjastossa.

Kyllä diskoja on. Voit myös tulla lavatansseissa pyytämään tanssimaan. 

Vierailija
94/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse tiedä tai osaa, niin aika vaikeaahan se sitten on.

ihmisille voi jutella ihan melkein missä vain.

Vierailija
95/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai työpaikalla voi lähestyä, jätä vain ulkopuolelle ne, joilla silminnähden nuttura kiristää.  

Ei voi lähestyä. Saa potkut. 

Vierailija
96/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei itse tiedä tai osaa, niin aika vaikeaahan se sitten on.

ihmisille voi jutella ihan melkein missä vain.

Suomessa ei saa jutella. Eikä hymyillä. Pidetään hulluna.

Vierailija
97/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin kylmästi kuormasta ja ilman mitään tunnontuskia ja seuraamuksiq enkä päivääkään ole katunut. 

Vierailija
98/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä välität jonkun tuntemattoman ihmisen kuvitelluista tarpeista etkä omistasi? Etten nyt vain projisoisi omaa epävarmuuttasi ja uskalluksen puutetta lähestymiseen

Vierailija
99/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntemani 60+ saa jopa 20+ tyttöjä, niin kyllä sunkin pitäs onnistua ainakin 30+ kanssa. Ne tytöt ja tädit vaan ilmestyvät vaarin elämään ja niitä on paljon. Hän voisi varmaan antaa sulle neuvoja. Monen tädin kohdalla yhteinen nimittäjä ymmärtääkseni  on ollut, että ovat jo aika epätoivoisia.

Vierailija
100/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena haluan olla rauhassa enkä todellakaan toivo, että joku mies tulee lähestymään ilman lupaa.

Tässähän se. Kaiken pitää aina tapahtua naisen ehdoilla. Miehellä kun ei ole mitään oikeuksia. Vain velvollisuuksia tehdä niin kuin nainen sanoo.

Kyllä ihan jokainen, joka haluaa olla omassa rauhassaan, tulee jättää rauhaan. Sukupuoleen katsomatta. Ihan perusasia eikä mitään "naisten ehdoilla toimimista".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi