Jos työpaikalla kuormasta ei saa syödä, niin missä edes voisi tavata naisia
En tapaa naisia elämässäni missään muualla. Työpaikalla pääsee sentään puheväleihin asti.
Siviilissä ei ole kavereita enää tällä iällä tai sitten he ovat perheellisiä ja heillä on omat kiireensä. Harrastuksissa naiset ovat harrastamassa ja ilmeistä näkee ettei heitä kiinnosta lähestymiset. Suomalaiseen kulttuuriin ei oikein kuulu lähestyä ventovieraita naisia.
Ravintoloissa kaikki ovat tiukasti omissa porukoissaan ja yksinäiset hyypiöt ovat epäilyttäviä. Nettimaailmassa on miehiä 80% ja naisia 20 %. Jää siis jäljelle vain työpaikka.
Älkää ehdottako mitään tanssilavaa. Lavatanssikulttuuri jäi kasarille. Lavatansseissa on lähinnä vanhat mummot ja pariskunnat, ei lisääntymisikäiset, trendikkäät ja kouluttautuneet sinkkunaiset.
M39
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ei puhuta ennen kuin naisen kanssa on match. Tämä on ihan deittailun perussääntöjä.
Huh, kuulostaa pelottavalta, jos nykyajan miehet ovat näin vässyköitä😬
Mitä pelottavaa siinä on? Mitä se sinua haittaa jos nykyajan miehet ovat vässyköitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ei puhuta ennen kuin naisen kanssa on match. Tämä on ihan deittailun perussääntöjä.
Naisena haluan olla rauhassa enkä todellakaan toivo, että joku mies tulee lähestymään ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä.
Mä en ikinä lähestyisi tuntematonta naista julkisella paikalla. Ei sellainen ole ok.
Tinderissä on miehiä 90% ja naisia 10 %. Jos ei ole alusvaatemalli, niin turha tuhlata aikaansa
ap.
Ei ole. Tinderissä on n. 75% miehiä ja n. 25 % naisia.
Jos et kykene saamaan naista tinderistä, et todennäköisesti kykene saamaan naista mistään muualtakaan.
On siinä silti aika iso epäsuhta.
ap
Saa kuormasta syödä, meillä ainakin kaikki nainut kaikkia.
Todellaki saa! Heti kun töihin tulee uusi naistyöntekijä niin iskemään 😎
Deittiapit ja -sivustot, tai sitten ihan menet mukaan niihin porukoihin. Pääset kyllä, jos et ole epäilyttävä hyypiö joka yrittää vaan saalistaa porukan naisia. Jos olet, et varmasti pääse mukaan, eivätkä naisetkaan halua tällaisia ihmisiä elämiinsä
Työelämässä on ok lähestyä naista esim. ehdottamalla illallista ja tarjoamalla omaa käyntikorttia / puhelinnumeroa. Suora "epävirallinen kutsu" on ok, eikä aseta ketään outoon asemaan. Tuosta on helppo kieltäytyä tai jättää vastaamatta kutsuun. Mikään manipulatiivinen piirittäminen ja painostaminen ei ole ok ja pakit on pystyttävä kestämään ilman pienintäkään tantrumia
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä.
Mä en ikinä lähestyisi tuntematonta naista julkisella paikalla. Ei sellainen ole ok.
On se ok, kunhan sen tekee fiksusti ja asiallisesti. Ihmisten kanssa voi hyvin monissa tilanteissa mennä luontevasti juttelemaan. Siinä sitten jutellessaan voi seurailla toisten eleistä ja ilmeistä ja juttelun sävystä, että voisiko olla kiinnostusta ilmassa. Jos ei ole, jättää asian siihen ja toivottaa hyvät päivänjatkot. Jos vaikuttaa että kemiaa tai flirttiä on, siinä vaiheessa voi jotain varsinaista aloitetta tehdä.
Olin itse nuorempana ilmeisesti melko hyvän näköinen, koska mua lähestyttiin paljon arjessakin. Koskaan en kokenut tuollaisia asiallisia ihmisenä ihmiselle small talkaamaan tulemisia epämukavina. Ne piristivät päivää jopa silloinkin, kun ei minua kiiinnostanut ko. ihmisen kanssa mikään muu kuin se satunnainen sananvaihto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelottavaa siinä on? Mitä se sinua haittaa jos nykyajan miehet ovat vässyköitä?
Tarkottaa vaan sitä, että naiset menee mulla ja muille miehille, jotka uskaltaa lähestyä paikasta riippumatta. Jos ei haittaa olla elämänsä ilman ja toteuttamatta tavoitteitaan, niin ei kai siinä mitään. Oudolta vaan kuulostaa, esim mitä kokemuksii sullekin on sit vanhuuteen kertyny mitä muistella🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena haluan olla rauhassa enkä todellakaan toivo, että joku mies tulee lähestymään ilman lupaa.
Täysin samaa mieltä. Mitä vähemmän miehet lähestyvät naisia, sen parempi. Olen tyytyväinen sitten kun tuollaiset lähestymiset julkisilla paikoilla loppuvat kokonaan. Nollatoleranssi häirinnälle.
Kuormasta syönti tarkoittaa enemminkin sitä, ettei pidä alkaa viettelemään asiakasta/potilasta tms. joka on alisteisessa suhteessa itseensä. Sitä kyllä tapahtuu, mutta yleensä sellaista ei kovin hyvällä katsota. Mutta jos on vaikka hoitaja, ei työkaverin kanssa alkaminen ole mikään uutinen, päinvastoin. Itse pidän tuotakin hieman arveluttavana, mutta tiedän monta pariskuntaa, joitten tarina on alkanut työpaikalla, ja jatkunut useita vuosia.
Eräässä isossa tehtaassa oli jopa nussittu toimistossa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä.
Tinderissä on miehiä 90% ja naisia 10 %. Jos ei ole alusvaatemalli, niin turha tuhlata aikaansa
ap.
Jos et kykene saamaan naista tinderistä, et todennäköisesti kykene saamaan naista mistään muualtakaan.
On siinä silti aika iso epäsuhta.
ap
No ei ole. Jos nainen pyörittää kolmea miestä samanaikaisesti, niin suhde on 50/50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkottaa vaan sitä, että naiset menee mulla ja muille miehille, jotka uskaltaa lähestyä paikasta riippumatta. Jos ei haittaa olla elämänsä ilman ja toteuttamatta tavoitteitaan, niin ei kai siinä mitään. Oudolta vaan kuulostaa, esim mitä kokemuksii sullekin on sit vanhuuteen kertyny mitä muistella🙄
"Tarkottaa vaan sitä, että naiset menee mulla ja muille miehille, jotka uskaltaa lähestyä paikasta riippumatta"
Sinulla ei ole naisia. Ne miehet jotka oikeasti saavat naisia, eivät vietä aikaansa vauva palstalla tällaisissa keskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tarkottaa vaan sitä, että naiset menee mulla ja muille miehille, jotka uskaltaa lähestyä paikasta rii
Oikeastaan mulla on tällä hetkellä neljä kierrossa😬
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi? Molemmat pitkät parisuhteeni ovat alkaneet työpaikalta.
Tämä on nyrkkivakio, joka on olemassa, koska muuten 50-65-vuotiaat papat ei töissä muuta tekisikään, kuin ahdistelisi alaisia ja kesätyöntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Eräässä isossa tehtaassa oli jopa nussittu toimistossa 😅
Aikoinaan esimieheni havaittiin yhdyntähommista siivoojan kanssa tehtaan varastolla. Ongelmalliseksi asian teki, että miehen vaimo oli samassa tehtaassa töissä. Siivooja sai potkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on myös syy, miksi "ulkomaalaiset miehet vie naiset" kuten joku itkee. Ne nimittäin lähestyvät naisia tuolla arjessa, ja saavat valita parhaat päältä niistä, jotka ei ole Tindereissä tai vastaavissa. Itsekin noin löysin mieheni. Hän tuli juttelemaan rakennustöistä, joita näkyi paikassa jossa kävelin, ihan muuten vaan. Että mitähän ne tänne rakentavat, ja että on harmi kun kaunis maisema pilataan. Siinä sitten juteltiin siitä hetki, ja mies kysyi voiko kävellä mun kanssa jonkun matkaa, kun on samaan suuntaan menossa. Siinä sitten juteltiin enemmänkin, ja oli selvää että molemminpuolista kiinnostusta on. Kaunis kesäpäivä kun oli, mentiin lähellä olevan panimoravintolan terassille sitten tuopille jatkamaan jutustelua, ja se oli sitten menoa.
Itse tapasin vaimoni kaupassa. Pakaste altaalla, jätskiostoksilla. Ja ihan tinder-aikana, ei joskus silloin kivikaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Mitä vähemmän miehet lähestyvät naisia, sen parempi. Olen tyytyväinen sitten kun tuollaiset lähestymiset julkisilla paikoilla loppuvat kokonaan. Nollatoleranssi häirinnälle.
Mutta ymmärrättehän te naiset, että tuolla asenteella vähättelette taas miesten tarpeita. Ei tietenkään ole sopivaa mennä kokonaan miesten tarpeiden mukaan, mutta ei myöskään naistenkaan. Joku kompromissi on hyvä olla, ja tämä tarkoittaa kohteliaita lähestymisiä