Jos työpaikalla kuormasta ei saa syödä, niin missä edes voisi tavata naisia
En tapaa naisia elämässäni missään muualla. Työpaikalla pääsee sentään puheväleihin asti.
Siviilissä ei ole kavereita enää tällä iällä tai sitten he ovat perheellisiä ja heillä on omat kiireensä. Harrastuksissa naiset ovat harrastamassa ja ilmeistä näkee ettei heitä kiinnosta lähestymiset. Suomalaiseen kulttuuriin ei oikein kuulu lähestyä ventovieraita naisia.
Ravintoloissa kaikki ovat tiukasti omissa porukoissaan ja yksinäiset hyypiöt ovat epäilyttäviä. Nettimaailmassa on miehiä 80% ja naisia 20 %. Jää siis jäljelle vain työpaikka.
Älkää ehdottako mitään tanssilavaa. Lavatanssikulttuuri jäi kasarille. Lavatansseissa on lähinnä vanhat mummot ja pariskunnat, ei lisääntymisikäiset, trendikkäät ja kouluttautuneet sinkkunaiset.
M39
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ei puhuta ennen kuin naisen kanssa on match. Tämä on ihan deittailun perussääntöjä.
Huh, kuulostaa pelottavalta, jos nykyajan miehet ovat näin vässyköitä😬
Naisena haluan olla rauhassa enkä todellakaan toivo, että joku mies tulee lähestymään ilman lupaa.
Täysin samaa mieltä. Mitä vähemmän miehet lähestyvät naisia, sen parempi. Olen tyytyväinen sitten kun tuollaiset lähestymiset julkisilla paikoilla loppuvat kokonaan. Nollatoleranssi häirinnälle.
Mutta ymmärrättehän te naiset, että tuolla asenteella vähättelette taas miesten tarpeita. Ei tietenkään ole sopivaa mennä kokonaan miesten tarpeiden mukaan, mutta ei myöskään naistenkaan. Jo
En vain halua että minua tullaan häiritsemään kadulla, kaupassa, junassa tai missään muuallakaan.
En ole kiinnostunut keskustelemaan kanssasi miesten tarpeista, haluan vain olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ei puhuta ennen kuin naisen kanssa on match. Tämä on ihan deittailun perussääntöjä.
Naisena haluan olla rauhassa enkä todellakaan toivo, että joku mies tulee lähestymään ilman lupaa.
Täysin samaa mieltä. Mitä vähemmän miehet lähestyvät naisia, sen parempi. Olen tyytyväinen sitten kun tuollaiset lähestymiset julkisilla paikoilla loppuvat kokonaan. Nollatoleranssi häirinnälle.
Mutta eihän suuri osa noista lähestymisistä ole mitään häirintää. Ellei ole joku erakkoautisti, jonka mielestä yleensä ihmisten kanssa kommunikointi on häirintää. Häiritse
Ovatko kadulla kerjäävät ihmiset mielestäsi häiritseviä? Samalla tavalla nuorelle, seksuaaliselta arvoltaan 1000% naiselle jonkun öklön, isomahaisen sedän "normaali jutustelu" on oksettavaa ja alentavaa. Tilannetajua ja sama taso pitää olla, jos lähestyy jotakuta kadulla. Ja ei todellakaan ole taloyhtiön mummoillakaan oikeutta lähestyä kaikkia enää nykypäivänä. Se että näkee jonkun ei tarkoita sitä, että olisi oikeutettu mihinkään vuorovaikukseen hänen kanssaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän suuri osa noista lähestymisistä ole mitään häirintää. Ellei ole joku erakkoautisti, jonka mielestä yleensä ihmisten kanssa kommunikointi on häirintää. Häiritse
Tämä on ehkä jonkun sellaisen miehen mielipide, jota ei koskaan lähestytä. Itsekin ajattelin näin vielä ehkä 20. lähestyjän kohdalla. Kun tajusin, että miesten lähestyminen johtaa aina myös seksuaaliseen vaatimukseen, en suostu edes puhumaan miehille kadulla enää. Ja tämä on vetävillä naisilla ihan yleinen protokolla. Puhuvat naisille kyllä, mutta miehille eivät. Sattuneesta syystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän suuri osa noista lähestymisistä ole mitään häirintää. Ellei ole joku erakkoautisti, jonka mielestä yleensä ihmi
Olen eri, mutta itse en näe missään kyseisessä esimerkissä mitään pahaa
Sano kaupassa hei, tule kirjastossa juttelemaan kirjoista, tule baarissa tai kahviossa juttelemaan, pyydä diskossa tanssimaan, sano bussipysäkillä odottaessa jotain jne.
Monet naiset kyllä aina "huutelevat" etteivät työpaikkasuhteisiin ryhdy!
Ihmettelen aina, että miksi sellainen henkilö, jonka oikeasti tuntee ja tietää luotettavaksi ja muuta ei kelpaa? Mielummin haetaan joku random tapaus baarista? (tai nykyään joku tinder-huijari)
Kai tämä on sitä naisten logiikkaa sitten?
Vierailija kirjoitti:
Itse tapasin vaimoni kaupassa. Pakaste altaalla, jätskiostoksilla. Ja ihan tinder-aikana, ei joskus silloin kivikaudella.
Eräs mies löysi tulevan vaimonsa kirpparilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ymmärrättehän te naiset, että tuolla asenteella vähättelette taas miesten tarpeita. Ei tietenkään ole sopivaa mennä kokonaan miesten ta
Sitten riittää pelkkä "kiitos, mutta en ole kiinnostunut". Sen jälkeen kummankin päivä lähtee hyvillä mielin eteenpäin. Ei se sen vaikeampaa ole
Kuule syö vaan kuormasta, jos tilanne siltä näyttää. Mutta älä pidä siellä työpaikalla kuhertelunäytöksiä muiden nähden. Töissä ollaan töissä, eikä sinne kaivata myöskään mitään pariskunnan riitelyä. Jos siellä on joku firman tilaisuus, syntymäpäivät tai jotain, niin voithan sinä silloin istua mielitiettysi kanssa vierekkäin. Työrauha ja ihmisten kunnioitus on olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehkä jonkun sellaisen miehen mielipide, jota ei koskaan lähestytä. Itsekin ajattelin näin vielä ehkä 20. lähestyjän kohdalla. Kun tajusin, että miesten lähestyminen johtaa aina myös seksuaaliseen vaatimukseen, en suostu edes puhumaan miehille kadulla enää. Ja tämä on vetävillä naisilla ihan yleinen protokolla. Puhuvat naisille kyllä, mutta miehille eivät. Sattuneesta syystä
Ei,vaan keski-ikäistyvän naisen mielipide. Minä nyt yleensä juttelen ja olen aina jutellut paljon ihmisten kanssa, ekstrovertti kun olen. Miesten ja naisten, nuorten ja vanhojen. En ole juuri mitään "seksuaalista vaatimusta" kokenut. Joku humalainen törppö nyt on saattanut joskus, lähinnä baariympäristössä, ehdotella jotain, ja jotain ns. catcall juttuja nuorempana toki eli kommentoitiin epämiellyttävällä tavalla vaikka mun takapuolta tai rintoja tai muuten ulkonäköä. Mutta pääosin ihan mukavia kontakteja ihmisiin, ilman mitään vaatimuksia. Joskus hyvin sujuvan juttelun jälkeen toki ehdotuksia muustakin, vaikka jatkamisesta kahveille tai tuopille jatkamaan juttelua, tai uudesta tapaamisesta. Niihin olen osannut sanoa ihan vaan ei kiitos kohteliaasti, jos ei ole tuntunut että kiinnostaa. Joskus olen sanonut myös että mennään vaan, ja pari kertaa tällaisista on tullut ihan parisuhde.
"Tämä on ehkä jonkun sellaisen miehen mielipide, jota ei koskaan lähestytä. Itsekin ajattelin näin vielä ehkä 20. lähestyjän kohdalla. Kun tajusin, että miesten lähestyminen johtaa aina myös seksuaaliseen vaatimukseen, en suostu edes puhumaan miehille kadulla enää. Ja tämä on vetävillä naisilla ihan yleinen protokolla. Puhuvat naisille kyllä, mutta miehille eivät. Sattuneesta syystä"
Parisuhteet käytännössä ovat sitä, että löydetään joku jonka kanssa seksuaaliset tarpeet osuvat yhteen, ja niitä halutaan toteuttaa. Joskus on vain tavattava monta ihmistä ennen kun tämä henkilö löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän suuri osa noista lähestymisistä ole mitään häirintää. Ellei ole joku erakkoautisti, jonka mielestä yleensä ihmi
Ovatko kadulla kerjäävät ihmiset mielestäsi häiritseviä? Samalla tavalla nuorelle, seksuaaliselta arvoltaan 1000% naiselle jonkun öklön, isomahaisen sedän "normaali jutustelu" on oksettavaa ja alentavaa. Tilannetajua ja sama taso pitää olla, jos lähestyy jotakuta kadulla. Ja ei todellakaan ole taloyhtiön mummoillakaan oikeutta lähestyä kaikkia enää nykypäivänä. Se että näkee jonkun ei tarkoita sitä, että olisi oikeutettu mihinkään vuorovaikukseen hänen kanssaan
Periaatteessa olen samaa mieltä. Mutta! On hyvin vaikeaa lähteä määrittelemään sitä, milloin ihminen on riittävän viehättävä, että hänelle annetaan lupa lähestyä muita. Tämän takia mielestäni parempi olisi kieltää kaikki lähestymiset, jolloin ei jää mitään tulkinnanvaraa.
Ei kadulla kerjäävät ihmiset minua erityisemmin häiritse, sääliksi kyllä käy ja aika usein annankin niille jotain. Toisaalta jos kerjää liian aggressiivisesti, osaan kyllä olla myös tiukka ja tehdä selväksi, että nyt lopetat. "Äklön sedän" kanssa juttelin juuri noin tunti sitten, kun kävin hakemassa postit rivitalon postilaatikoilta. Oli oikein mukava juttelu, eikä sisältänyt seksuaalisia vaatimuksia eikä odotuksia kumminkaan puolin ;) Mä vaan tykkään jutella kaikenlaisten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuule syö vaan kuormasta, jos tilanne siltä näyttää. Mutta älä pidä siellä työpaikalla kuhertelunäytöksiä muiden nähden. Töissä ollaan töissä, eikä sinne kaivata myöskään mitään pariskunnan riitelyä. Jos siellä on joku firman tilaisuus, syntymäpäivät tai jotain, niin voithan sinä silloin istua mielitiettysi kanssa vierekkäin. Työrauha ja ihmisten kunnioitus on olennaista.
Olen työpaikalla, jossa on muutama pariskunta. Osapuolet ovat eri tehtävissä ja täysin eri yksikössä, mutta samassa rakennuksessa. Molemmat aika kiireisiä työaikana. Joskus jompikumpi käy toisen työhuoneen ovella huikkaamassa jotain muuta, kuin työasiaa.
Tinderiin mars! Itsellä tällä hetkellä viestinvaihtoa viiden naisen kanssa, kolmet treffit käytynä parin viikon sisällä ja kahdet kalenterissa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin työpaikoilla voi jutella naisten kanssa, jos ymmärtää, että ne oman lapsen ikäiset tuskin ovat kiinnostuneita.
Työpaikalla toki tulee puhutta niin miesten kuin naisten kanssa osapuolten iästä riippumatta. Usein keskustelu on työhön liittyvää mutta osan kanssa aiheet vaihtuvat laidasta laitaan. Osa keskustelukumppaneista on parisuhteessa, osa sinkkuja, osasta ei mitään käsitystä. Suurin osa lienee heteroita, mutta ehken joukkoon mahtuu vähemistöjenkin edustajia. Keskustelu ei ole mikään merkki kiinnostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ymmärrättehän te naiset, että tuolla asenteella vähättelette taas miesten tarpeita. Ei tietenkään ole sopivaa mennä kokonaan miesten tarpeiden mukaan, mutta ei myöskään naistenkaan. Jo
Miksi Te naisittelet henkilöä, joka kertoi vain oman mielipiteensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelottavaa siinä on? Mitä se sinua haittaa jos nykyajan miehet ovat vässyköitä?
Tarkottaa vaan sitä, että naiset menee mulla ja muille miehille, jotka uskaltaa lähestyä paikasta riippumatta. Jos ei haittaa olla elämänsä ilman ja toteuttamatta tavoitteitaan, niin ei kai siinä mitään. Oudolta vaan kuulostaa, esim mitä kokemuksii sullekin on sit vanhuuteen kertyny mitä muistella🙄
Sehän on hyvä, jos suomalaiset miehet ovat yhtäkkiä alkaneet lähestyä hienosti naisia ilman alkoholia. Tätä ei meinaan tapahtunut minun nuoruudessani.
Vierailija kirjoitti:
Sano kaupassa hei, tule kirjastossa juttelemaan kirjoista, tule baarissa tai kahviossa juttelemaan, pyydä diskossa tanssimaan, sano bussipysäkillä odottaessa jotain jne.
Missä diskossa? Miltä vuosikymmeneltä nämä neuvot tulivat? Ja jos et ole todella kokenut ekstrovertti-erkki, joka on tottunut naisten huomioon teini-iästä alkaen, niin ei voi suositella lähestymään kirjastossa tai kaupassa. Ei todellakaan. Miettikää nyt järjellä asiaa, jos kaikki miehet lähestyisivät koko ajan naisia kaupassa tai kirjastossa.
Mutta eihän suuri osa noista lähestymisistä ole mitään häirintää. Ellei ole joku erakkoautisti, jonka mielestä yleensä ihmisten kanssa kommunikointi on häirintää. Häiritseviäkin lähestymisiä on, esim. autosta huutelu tai muu muotojen kommentointi, kaksimielisyydet vieraalle ihmiselle tai suoraan ilman tilannetajua iskemään tulemiset arjessa. Mutta niitä on myös ihan täysin ei-häiritseviä lähestymisiä, joissa kaksi ihmistä vaan jutustelee jostain arkisesta aiheesta, kuten vaikka säästä tai jostain ajankohtaisesta tapahtumasta. Samanlaisen jutustelun voisi käydä vaikka naapuruston eläkeläismummon kanssa, ei siinä ole mitään häiritsevää.