Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työpaikalla kuormasta ei saa syödä, niin missä edes voisi tavata naisia

Vierailija
09.08.2024 |

En tapaa naisia elämässäni missään muualla. Työpaikalla pääsee sentään puheväleihin asti.

Siviilissä ei ole kavereita enää tällä iällä tai sitten he ovat perheellisiä ja heillä on omat kiireensä. Harrastuksissa naiset ovat harrastamassa ja ilmeistä näkee ettei heitä kiinnosta lähestymiset. Suomalaiseen kulttuuriin ei oikein kuulu lähestyä ventovieraita naisia. 

Ravintoloissa kaikki ovat tiukasti omissa porukoissaan ja yksinäiset hyypiöt ovat epäilyttäviä. Nettimaailmassa on miehiä 80% ja naisia 20 %. Jää siis jäljelle vain työpaikka.

Älkää ehdottako mitään tanssilavaa. Lavatanssikulttuuri jäi kasarille. Lavatansseissa on lähinnä vanhat mummot ja pariskunnat, ei lisääntymisikäiset, trendikkäät ja kouluttautuneet sinkkunaiset.

M39

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuormasta syöminen on vähän kaksipiippuinen juttu. Siinä käy helposti niin, että pilaat oman maineesi, jos yrität iskemällä iskeä naisia työpaikalla. Joku voi jopa tehdä ilmoituksen häirinnästä.

Itse olen kuitenkin päätynyt kaksi kertaa suhteeseen työpaikalla. Homma meni niin, että ensin tutustuttiin töissä, sitten työpaikan epävirallisissa aftereissa ja jossain vaiheessa mentiin aftereille kahdestaan. Suhdetta ei tuotu mitenkään töissä julki, toki osa tiesi.

Näin jälkikäteen viisastellen ne suhteet olisi kyllä voinut jättää väliin, koska kummassakin tapauksessa mies ei osannut käyttäytyä ammattimaisesti suhteen loputtua. Onneksi vaihtoivat sitten työpaikkaa. Kuitenkin tiedän pareja meidänkin työpaikalta, jotka ovat lopulta päätyneet naimisiin ja hyvin menee edelleen.

Hyvin tarkkana saa olla asiallisen käytöksen kanssa, jos työpaikalla haluaa elämänkumppania etsiä.

Vierailija
62/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ei puhuta ennen kuin naisen kanssa on match. Tämä on ihan deittailun perussääntöjä.

Huh, kuulostaa pelottavalta, jos nykyajan miehet ovat näin vässyköitä😬

Naisena haluan olla rauhassa enkä todellakaan toivo, että joku mies tulee lähestymään ilman lupaa.

Täysin samaa mieltä. Mitä vähemmän miehet lähestyvät naisia, sen parempi. Olen tyytyväinen sitten kun tuollaiset lähestymiset julkisilla paikoilla loppuvat kokonaan. Nollatoleranssi häirinnälle.

Mutta eihän suuri osa noista lähestymisistä ole mitään häirintää. Ellei o

Kannattaa varmaan muuttaa m.slim.maahan ja piiloutua kokovartalokaapuun niin ei lähestytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuormasta syöminen on vähän kaksipiippuinen juttu. Siinä käy helposti niin, että pilaat oman maineesi, jos yrität iskemällä iskeä naisia työpaikalla. Joku voi jopa tehdä ilmoituksen häirinnästä.

Itse olen kuitenkin päätynyt kaksi kertaa suhteeseen työpaikalla. Homma meni niin, että ensin tutustuttiin töissä, sitten työpaikan epävirallisissa aftereissa ja jossain vaiheessa mentiin aftereille kahdestaan. Suhdetta ei tuotu mitenkään töissä julki, toki osa tiesi.

Näin jälkikäteen viisastellen ne suhteet olisi kyllä voinut jättää väliin, koska kummassakin tapauksessa mies ei osannut käyttäytyä ammattimaisesti suhteen loputtua. Onneksi vaihtoivat sitten työpaikkaa. Kuitenkin tiedän pareja meidänkin työpaikalta, jotka ovat lopulta päätyneet naimisiin ja hyvin menee edelleen.

Hyvin tarkkana saa olla asiallisen käytöksen kanssa, jos työpaikalla haluaa elämänkumppania etsiä.

Sen takia naiset haluavat miehen tekevän lähestymisen, koska näkevät siitä miehen riskinottokyvyn ja halukkuuden. Tästä tulee se "olen ehkä vanhanaikainen, mutta minusta miehen pitää tehdä ensimmäinen liike". Nykyään tuolla liikkeellä ei ole mitään väliä, koska nettideitit ovat korvanneet tämän lähestymisvaiheen, mikä ennen oli miehen vastuulla. Nykyään naiset ovat myös maskuliinisia ja tekevät mielellään lähestymisiä esimerkiksi miesmallin näköisille miehille.

Vierailija
64/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työpiaikoilla on monet parisuhteet syntyneet? Harrastuksissa myös. Mikä ongelma? Ihmisiinhän tutustuu juurikin noissa paikoissa.Ei ole pakko mennä baariin tai tinderiin.  Minä toivoisin, että tapaisin jonkun juurikin harrastuksen parissa, tosin siellä käy  melkein vain naisia, niin eipä ole mahdollisuuksia. Lähesty vain rohkeasti!

Vierailija
65/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano kaupassa hei, tule kirjastossa juttelemaan kirjoista, tule baarissa tai kahviossa juttelemaan, pyydä diskossa tanssimaan, sano bussipysäkillä odottaessa jotain jne.

Missä diskossa? Miltä vuosikymmeneltä nämä neuvot tulivat? Ja jos et ole todella kokenut ekstrovertti-erkki, joka on tottunut naisten huomioon teini-iästä alkaen, niin ei voi suositella lähestymään kirjastossa tai kaupassa. Ei todellakaan. Miettikää nyt järjellä asiaa, jos kaikki miehet lähestyisivät koko ajan naisia kaupassa tai kirjastossa.

Diskoja on yhä, ainakin kouluissa.

Kaikki miehet ei lähestyisi, onhan yli puolet varattujakin.

Vierailija
66/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule syö vaan kuormasta, jos tilanne siltä näyttää. Mutta älä pidä siellä työpaikalla kuhertelunäytöksiä muiden nähden. Töissä ollaan töissä, eikä sinne kaivata myöskään mitään pariskunnan riitelyä. Jos siellä on joku firman tilaisuus, syntymäpäivät tai jotain, niin voithan sinä silloin istua mielitiettysi kanssa vierekkäin. Työrauha ja ihmisten kunnioitus on olennaista.

Tuli tästä mieleeni eräs mies, joka söi kuormasta eli työpaikaltaan iski naisen( eikä ole edes ensimmäin kerta). Pahinta ehkä on, että he ovat asiakkaita. Siellä sitten vihjaillaan puheilla ja heidän keskinäisillä katseilla mitä heidän välillään tapahtuu. Todella epäasiallista käytöstä. 

Vierailija
67/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole uusavuton. Laki ei kiellä seurustelemasta työtoverin kanssa.

Vierailija
68/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanoisin, että jos huolehdit itsestäsi ja olet täysijärkinen normaali (eli et mitenkään pelottava tms) ihminen, niin voit lähestyä normaalilla tavalla ja ystävällisesti missä tahansa. Älä mene paikkoihin etsimään naisia, koska se on just sitä epätoivoista ja creepyä käytöstä mikä karkottaa naiset, mutta jos jossain näet naisen, joka kiinnostaa, niin mene puhumaan asiallisesti. Voit sanoakin, että toivottavasti en häiritse, tai jotain, niin toinen tietää, että tunnistat tilanteen olevan ehkä vähän epätavallinen suomalaiseen kulttuurin nähden. Itse olen ulkomailla ja täällä ihmiset ihan normaalistikin vaan tervehtii ja tutustuu. Pari viikkoa sitten olin ulkona tapahtumassa kävelemässä ja tuijottelemassa, ja siellä tuntematon mies tuli kertomaan, että oli nähnyt minut aiemmin ja halusi tutustua. Käytiin nopeasti syömässä, hän esitteli alueen nähtävyyksiä ja rupateltiin niitä näitä. Ei siitä mikään romanssi lähtenyt sitten käyntiin, mutta ei jäänyt mitenkään outo tai epämiellyttävä fiilis tilanteesta, päinvastoin. Ja kyseessä ihan normaali mies, joka ymmärsi rajat ja normaalit käytöstavat.

Vierailija
69/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tapauksessani nainen on se piirittäjä. Kierretään kuin kissa kuumaa puuroa. Pitkiä, syviä katseita söpöllä hymyllä. Muut naiset ovat vain asiallisia, mutta tämä yksi flittaa vähän turhan paljon.

Kyllä tämän on muutkin huomanneet. Joskus naljailtu notta koskas teille varataan kirkko.

Vierailija
70/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kollegiaalinen saa deittailla, jos kumpikin niin haluaa. 

En tiedä missäpäin asut, mutta ainakin pääkaupunkiseudulla lavatanssit ovat trendikkäitä ja takuulla tansseista löytyisi runsaasti ikäluokkasi naisia.

Vierailija
71/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs mies pyysi minua treffeille ruokakaupassa. Kieltäydyin kohteliaasti. Olen jo naimisissa. Ei jäänyt traumoja. Lähestykää vaan miehet rohkean kohteliaasti naisia missä vaan. Ei se nyt ole niin vakavaa, jos saa pakit. Et ollut hänen tyyppiään, mutta seuraavalle saattaa kolahtaa. Mutta ei mitään limaisia iskuyrityksiä kiitos, eikä epätoivoista perässä roikkumista.

Vierailija
72/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä.

Mä en ikinä lähestyisi tuntematonta naista julkisella paikalla. Ei sellainen ole ok.

Tinderissä on miehiä 90% ja naisia 10 %. Jos ei ole alusvaatemalli, niin turha tuhlata aikaansa

ap.

No eikö tällä logiikalla ne työpaikan naisetkin halua alusvaatemallin?

Vierailija
73/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ei puhuta ennen kuin naisen kanssa on match. Tämä on ihan deittailun perussääntöjä.

Huh, kuulostaa pelottavalta, jos nykyajan miehet ovat näin vässyköitä😬

Naisena haluan olla rauhassa enkä todellakaan toivo, että joku mies tulee lähestymään ilman lupaa.

Täysin samaa mieltä. Mitä vähemmän miehet lähestyvät naisia, sen parempi. Olen tyytyväinen sitten kun tuollaiset lähestymiset julkisilla paikoilla loppuvat kokonaan. Nollatoleranssi häirinnälle.

Mutta eihän suuri osa noista lähestymisistä ole mitään häirintää. Ellei ole joku erakkoautisti, jonka mielestä yleensä ihmisten kanssa kommunikointi on häirintää. Häiritse

Just näin! Lisäys vielä häiritsevään lähestymiseen niin seuraaminen tai mukaan liimautuminen. On muutaman kerran lähestytty niin, että olen menossa paikasta X paikkaan Y kävellen ja mukaan lyöttäytyy mies, joka ei vaan osaa ottaa ei sanaa huomioon. Jäädään inttämään, että anna numero, anna sometilin nimi, anna sähköposti, lähde sinne, lähde tuonne, minne oot menossa, mistä oot tulossa? Yritän itse koko ajan kävellä tilanteesta pois ja jatkaa matkaani hiljaa, mutta mies jää jolkottamaan viereen, ihan kuin se palkittaisiinkin naisella.

Vierailija
74/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä.

Mä en ikinä lähestyisi tuntematonta naista julkisella paikalla. Ei sellainen ole ok.

Tinderissä on miehiä 90% ja naisia 10 %. Jos ei ole alusvaatemalli, niin turha tuhlata aikaansa

ap.

Juurihan naiset huusivat kilpaa tuossa toisessa ketjussa, että vain pieni osa naisista innostuu miehen lihaksista. 

Taas naiset tekevät eri lailla kuin puhuvat.

Vierailija
75/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastuksissa naiset ovat harrastamassa niin eikö tällä logiikalla töissä naiset ole tekemässä töitä, eikä etsimässä seurustelusuhteita?

Korjaa toki, jos olen väärässä.

Vierailija
76/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä.

ap.

Juurihan naiset huusivat kilpaa tuossa toisessa ketjussa, että vain pieni osa naisista innostuu miehen lihaksista. 

Taas naiset tekevät eri lailla kuin puhuvat.

No en kyllä vieläkään tajua. Että Tinderissäkö on vaan lihaksista kiinnostuneita naisia ja heitäkin yhteensä vaan 10% ja sitten ne muut naiset, jotka eivät halua lihaksia, eivät mene sinne Tinderiin? Vai onko Tinderissä jokin omituinen systeemi, joka automaattisesti päästää sisään vain lihaksikkaita alusvaatemalleja haluavat miehen? Jos on, niin miksi Tinder sitten päästäisi sinne niitä miehiä, jotka eivät ole alusvaatemalleja isoilla lihaksilla, eihän Tinderin naisasiakkaat sellaisia ole hakemassa? Tulee huonoa mainosta niille miehillekin, kun into piukeana menevät Tinderiin kuvitellen, että se on ihan normaali deittiapplikaatio normaaleille ihmisille, mutta salaa se onkin vaan 10% laatikkoleuka-alusvaatemalli + instapyllynaisten oma salakerho.

Voi vitsi, pitääpä kertoa miespuoliselle, vähän pullukalle kaverille, että heivaa nyt sen Tinderistä 7v sitten löytämän vähän pullukan vaimonsa mäkeen, kun se kuitenkin salaa haluaa alusvaatemallin, kun kerran oli Tinderissä.

Vierailija
77/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harrastuksissa naiset ovat harrastamassa niin eikö tällä logiikalla töissä naiset ole tekemässä töitä, eikä etsimässä seurustelusuhteita?

Korjaa toki, jos olen väärässä.

Toki, sehän se pääasia työnteolla ja harrastuksella on, toivottavasti meille kaikille, eikä se, että vautsi vau, ilmainen deittimeri, nyt lähden harrastamaan asiaa X, että saan kumppanin - ja sitten sille kumppanille selviää, että en oikeasti tykkääkään asiasta X, toisin kuin hän, joten emme harrasta asiaa X enää yhdessä jatkossa.

Jos joku sopiva sattuu  vastaan sinkkuna, se on bonus. Ei päätarkoitus työssä ja harrastuksissa. Vai milloin viimeksi näit työpaikkailmoituksen, jonka työsuhde-etuihin kerrottiin kuuluvan sinkkuja, joita voi deittailla siellä työpaikalla?

Vierailija
78/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap oot työpaikalla tekemisissä ikäistesi sinkkunaisten kanssa, niin sieltä vaan valitset sopivan emännän ja pyydät kahville tai jotain. 

Eikö naispuoliset työkaverit flirttaile sinulle? 

Toinen vaihtoehto on ne lavatanssit, mutta sun pitää osata tanssia. 

Kolmas vaihtoehto on Tinder sun muut, mutta netissä naisten "taso" on aika kehno. Suosittelen etsimään naista ihan elävästä elämästä. 

Vierailija
79/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin mars! Itsellä tällä hetkellä viestinvaihtoa viiden naisen kanssa, kolmet treffit käytynä parin viikon sisällä ja kahdet kalenterissa.

Kolme kuukautta, yks tykkäys, ei matchejä. Aika turhaa omalta osalta.

Vierailija
80/106 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä.

Mikäs vika tuntemattomien lähestymisessä? Ite teen sitä usein

Tuntemattomien kaunotaren seksuaalinen lähestyminen on aivan OK, mutta toivottu tulos saavutetaan paljon todennäköisemmin sekä paljon nopeammin kun mies viettelee ennestään tuntemaansa kaunotarta.

Tuntemattoman kaunottaren kanssa on myös paljon suurempi #metoo riski, tai hän voi olla kamojen käyttäjä, hehmoheikko, raivopää, &c &c &c.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä