Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yh-äidit eivät kelpaa miehille???

Vierailija
08.08.2024 |

Mikä siinä on, tapaat kivan miehen joka kiinnostuu sinusta mutta kun kuulee että olemassa on lapsi niin kiinnostus häviää samantien? Sama on tuolla treffit puolella, suurin osa hakee naista jolla ei ole lapsia... Ei ne yh-äidit hae isä ehdokasta lapsilleen, minä ainakaan (lapsellani on isä ja hyvä sellainen). Omillani tulen toimeen, joten en myöskään etsi mitään elättäjää!

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä ja itsekeskeistä sakkia koko ketju täynnä. Ihan kuin lapset olisivat muka jotenkin naisen tai miehen pilaava asia. Lapset on kivoja.

t.M50+

Vierailija
82/89 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi! Jos olet oikeasti äiti, tiedät kyllä, kuinka paljon lapsiin menee aikaa, vaivaa ja rahaa. Miksi kukaan haluaisi toisten lapsia riesakseen?

Miksi oletus on, että kumppanin lastenkasvutukseen pitäisi osallistua? Mitä vanhemmat ihmiset kyseessä, niin sitä vanhempia lapsetkin ovat ja sitä vähemmän heihin menee aikaa, vaivaa ja rahaa ylipäänsä. En odota kumppanin olevan vanhempi minun lapsille ja minä en ole vanhempi hänen lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä puhut. Ihan helppoa oli löytää miehiä, myös sitoutumishaluisia. Enemmän ongelma oli se, että itse en oikein halunnut sitoutua heistä kehenkään eron jälkivuosina Nyt kyllä parisuhteessa lapsettoman miehen kanssa ollut jo tovin. 

Itsestähän se on kiinni. Jos sulla on oma elämä kunnossa ja toiselle jotain annettavaa, niin kyllä se aina deittimarkkinoilla kiinnostaa. 

Vierailija
84/89 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekästä ja itsekeskeistä sakkia koko ketju täynnä. Ihan kuin lapset olisivat muka jotenkin naisen tai miehen pilaava asia. Lapset on kivoja.

t.M50+

Itselleen ei saa valita sitä itselleen sopivaa kumppania? 

Vierailija
85/89 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t.M50+

Kaikki eivät halua lapsia, tai lisää lapsia. Jotkut haluavat omia lapsia, muttei kasvattaa muiden lapsia. Toki kaikki yh:t ovat sitä mieltä, että kaikkien lapsettomien pitäisi antaa heille mahdollisuus, tai muuten ovat itsekkäitä.

Vierailija
86/89 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.M50+

Ei. Etenkään miehet.. Jos miehellä on muita kriteerejä kuin "etsin naisoletettua jolla on syke", on se pinnallista ja mies ansaitsee jäädä yksin.

Vierailija
87/89 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.M50+

Kaikki eivät halua lapsia, tai lisää lapsia. Jotkut haluavat omia lapsia, muttei kasvattaa muiden lapsia. Toki kaikki yh:t ovat sitä mieltä, että kaikkien lapsettomien pitäisi antaa heille mahdollisuus, tai muuten ovat itsekkäitä.

No ei todellakaan olla. Ei vois vähempää kiinnostaa ihmiset jotka ei halua minua kumppanikseen, oli se syy sitten mun lapset tai mun nenän muoto. Ne katoaa tinderin listalta samantien kun vaan ilmottaa mulle että kiitos mut ei kiitos, enkä todellakaan muistele heitä jälkeenpäin. 

Maailmassa on melkein 8 miljardia ihmistä. Naurettavia nää jutut että kaikki muka olis asioista samaa mieltä tai omais ihan samat mieltymykset. Jos sä et lapsettomana halua kumppania jolla on jo lapsia, niin voin kertoa että maailmasta löytyy miljoonia lapsettomia, jotka on sun kanssa ihan eri mieltä. 

Vierailija
88/89 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.M50+

Ei. Etenkään miehet.. Jos miehellä on muita kriteerejä kuin "etsin naisoletettua jolla on syke", on se pinnallista ja mies ansaitsee jäädä yksin.

Osalle ei ole siitä sykkeestäkään niin väliä :P

Vierailija
89/89 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä siinä on, tapaat kivan miehen joka kiinnostuu sinusta mutta kun kuulee että olemassa on lapsi niin kiinnostus häviää samantien? Sama on tuolla treffit puolella, suurin osa hakee naista jolla ei ole lapsia... Ei ne yh-äidit hae isä ehdokasta lapsilleen, minä ainakaan (lapsellani on isä ja hyvä sellainen). Omillani tulen toimeen, joten en myöskään etsi mitään elättäjää!"

Miksi teet lapsen sellaisen miehen kanssa joka on hyvä ja eroot siitä. Kukaan hyvä ihminen ei luota sinuun sillä haluat vain jotain hyötyä siitä ja se siinä.

Mitä ihmettä sinä oikein sitten haet. Minkälainen ihminen tulee sinun valmiiseen perheeseesi toisen aikuisen paikkaajaksi kun olet jo perheen perustanut ja sinne sitten haluat jonkun ulkopuolisen kumppaniasi korvaamaan.

Minä en meninisi kenenkään valmiiseen perheeseen noin vain ja ne lapset eivät siihen ulkopuoliseen tunkeutujaan rakastu vaan ovat kamala shokki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi