Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yh-äidit eivät kelpaa miehille???

Vierailija
08.08.2024 |

Mikä siinä on, tapaat kivan miehen joka kiinnostuu sinusta mutta kun kuulee että olemassa on lapsi niin kiinnostus häviää samantien? Sama on tuolla treffit puolella, suurin osa hakee naista jolla ei ole lapsia... Ei ne yh-äidit hae isä ehdokasta lapsilleen, minä ainakaan (lapsellani on isä ja hyvä sellainen). Omillani tulen toimeen, joten en myöskään etsi mitään elättäjää!

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi "yh-äidin" pitäisi kelvata lapsettomalle sinkkumiehelle?

Eihän täällä puhuttu että sen miehen pitäisi olla lapseton. Itselläni on oikein hyvä suhde naiseen jolla kouluikäiset lapset ja minun lapset jo aikuisia. 

Vierailija
22/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh äiti kelpaa mulle edelleen. Ei tunnu vain kelpaavan yh äideille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naiset, yleensä nuoret yh:t etsivät miestä elättämään häntä sekä lapsensa?

Tässä esim. Kuvan nainen on 18v ja 3v lapsen yh... Olen jutellut hänen kanssaan.

https://cdn.discordapp.com/attachments/660247111421526049/1267578557714…;

Eli saanut lapsen 15v aika nuorena, mutta lapsen isä ei nähtävästi ole kuviossa mukana. Varmaan lapsen isä ei edes pysty maksamaan elareita, koska on joku luuseri elämässään tai häntäheikki.

Juttelin kyseisen naisen kanssa, niin käy ilmi että naisella on lisää ongelmia. En voi valitettavasti kertoa kaikkea tässä. Mutta ongelmat ovat aika yleiset naisilla, jotka ovat tinderissä.

Tietenkin naisen elämänkertomuksesta voi päätellä, hänen etsivän hyväntuloista miestä itselleen sekä lapselleen. Mutta mitä yh-äiti voi tarjota hyvät

Aika epäkorrektia jakaa muiden kuvia tolleen täällä. 

-mies

Vierailija
24/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti koittanut suhdetta naisen kanssa jolla on pieniä lapsia huollettavana, ja ei siitä vain tule mitään.

Tulin tärkeysjärjestyksessä aina viimeisenä, kun taas kumppanini oli minulle se ykkösprioriteetti. Elämä muuttui hyvin nopeasti ikuiseksi joustamiseksi ja roolina oli lähinnä toisten tarpeiden tyydyttäminen päivästä toiseen.

Omat lapset pitääkin tietenkin olla ykkösenä, mutta näin lapsettoman miehen näkökulmasta koko suhde tulee yksinkertaisesti olemaan niin suuressa epätasapainossa, että ei siitä tosiaan tule yhtään mitään pidemmän päälle.

Vierailija
25/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nuolla pimpsaa josta tullut toisen äijän siittämä lapsi.

Vierailija
26/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on totuus! Suurin osa miehistä "ei halua naista, jolla on lapsi toiselle miehelle"! Tämä ei ole mitään naisvihaa, vaan puhdasta biologiaa.

Vierailija
27/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ihmeessä pitäisi kakkosmies olla. Ex-mies pyörisi kuvioissa lapsen takia, ei kiitos!

Vierailija
28/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin huonoja kokemuksia. Erään naisen kanssa synkkasi tosi hyvin ja ei haitannut että hänellä oli yksi lapsi (3v). Lapsen isä taas kuului johonkin moottoripyöräkerhoon ja soitteli minulle kännissä kuinka hänen lastaan tulisi kasvattaa ja uhkaili turpasaunalla. Vuoden jälkeen luovutin kun en jaksanut enää kuviota. 

Vierailija
29/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naiset, yleensä nuoret yh:t etsivät miestä elättämään häntä sekä lapsensa?

Tässä esim. Kuvan nainen on 18v ja 3v lapsen yh... Olen jutellut hänen kanssaan.

Eli saanut lapsen 15v aika nuorena, mutta lapsen isä ei nähtävästi ole kuviossa mukana. Varmaan lapsen isä ei edes pysty maksamaan elareita, koska on joku luuseri elämässään tai häntäheikki.

Juttelin kyseisen naisen kanssa, niin käy ilmi että naisella on lisää ongelmia. En voi valitettavasti kertoa kaikkea tässä. Mutta ongelmat ovat aika yleiset naisilla, jotka ovat tinderissä.

Tietenkin naisen elämänkertomuksesta voi päätellä, hänen etsivän hyväntuloista miestä itselleen sekä

Aika epäkorrektia jakaa muiden kuvia tolleen täällä. 

-mies

Naiset jakavat kanssa facebookin naisryhmissä miesten tinder profiileita ja sinne arvostelevat vielä niitä.

T. M24

Vierailija
30/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne varmaan ketään eronnutta äitiä, jolla ei olis miestä. Joten ei parane taaskaan yleistää.

Vierailija
31/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä hyvä ap, että sinä tulet omillaan toimeen. Eli mihin sinä sitä miestä tarvitsetkaan? Osta kissa tai koira.

Vierailija
32/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jakavat kanssa facebookin naisryhmissä miesten tinder profiileita ja sinne arvostelevat vielä niitä.

T. M24

Kaksi väärää ei tee oikeaa, eikä edes ole tietoa, onko juuri tuo nainen jakanut miehistä kuvia somessa. 

Vierailija
33/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin naisen elämänkertomuksesta voi päätellä, hänen etsivän hyväntuloista miestä itselleen sekä lapselleen. Mutta mitä yh-äiti voi tarjota hyvät

Sekin on epäkorrektia ja täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit. 

Vierailija
34/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ihmisestä ja lapsen / lapsien iästä. Aloitin seurustelemaan yhoona, mutta emme muuttaneet yhteen ja tein selväksi, etten miehen hiluja kaipaa. Lapsi on jo muuttanut omilleen enkä edelleenkään ole miehen kanssa yhteen muuttamassa, mutta annan hänen nyt hemmotella minua rahalla, kun hän niin kovasti sitä itse haluaa.

Vierailija
35/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valitettavasti miehet hakevat yh äideistä vain sänkyseuraa, kaikki muu on valehtelua...

Onko se laissa kiellettyä vai? Samoin, naiset juoksee kaiken maailman alfojen perässä, antamassa pesää heille ensimmäisinä.

Vierailija
36/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin tähän, että myös koiria omistavia naisia en kelpuuta. Karmee ajatuskin, että jotkut kuolaavat haisevat elukat vielä pyörisi mukana. 

Vierailija
37/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä hyvä ap, että sinä tulet omillaan toimeen. Eli mihin sinä sitä miestä tarvitsetkaan? Osta kissa tai koira.

Rakkaus, romantiikka? Tuntemattomia sinulle?

Vierailija
38/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua nuolla pimpsaa josta tullut toisen äijän siittämä lapsi.

Sektiolla synnyttänyt on siis ok

Vierailija
39/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin naisen elämänkertomuksesta voi päätellä, hänen etsivän hyväntuloista miestä itselleen sekä

Sekin on epäkorrektia ja täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit. 

Hassua, sillä kun miesten tinder profiileita jaetaan naisten face, whatapp jne. ryhmissä, jossa vielä arvostellaan miesten ulkonäköä jne. Miehet eivät siitä yleensä jaksa nostaa hirveätä meteliä, toisin kuin naiset.

T. M24

Vierailija
40/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen enemmän kiinnostunut siitä tyttärestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi