Miksi yh-äidit eivät kelpaa miehille???
Mikä siinä on, tapaat kivan miehen joka kiinnostuu sinusta mutta kun kuulee että olemassa on lapsi niin kiinnostus häviää samantien? Sama on tuolla treffit puolella, suurin osa hakee naista jolla ei ole lapsia... Ei ne yh-äidit hae isä ehdokasta lapsilleen, minä ainakaan (lapsellani on isä ja hyvä sellainen). Omillani tulen toimeen, joten en myöskään etsi mitään elättäjää!
Kommentit (89)
En aio katsoa vieraan miehen lasta tai lapsia. Naisen tulee olla lapseton tai en lähde seurustelemaan hänen kanssa.
Harva lapseton, nuorempi mies haluaa naista, jolla on lapsia, jos pystyy saamaan muuten yhtä hyvän lapsettoman. Ymmärrän hyvin. Olen itse 46-vuotias ja kamalin painajainen olisi mies, jolla olisi pieniä lapsia. Apua. Omat on 16 ja 20. Isot menee, jotka on justiinsa lähdössä kuten omanikin ja eivät estä meidän yhteistä aikaa, eivät herätä aamuisin, ei tarvi kuskata, pääsee matkustamaan, viettämään aikuisaikaa kaksin jne.
Tietysti keski-iässä valtaosalla järkevistä naisista ja miehistä on lapsia, mutta siinä vaiheessa oletus on, että lapset ei enää pyöri jaloissa koko ajan.
No jos oletetaan että olisit itsekkin edelleen lapseton huoleton sinkkunainen ja tapaisit yh-isän/viikonloppu isän, niin kuinka mielekkäänä pitäisi yhtäkkiä alkaa "leikkimään kotia" tämän miehen ja sen mukulan kanssa?
Ja minkä takia tapailet muksuttomia miehiä ylipäätään, kun suomi on väärällään eronneita miehiä joilla myös on kakaroita ja exiä ja kokemuksia niistä?
Itse tunnen tälläkin hetkellä kolme sellaista tapausta. Kukin oli naimisissa alle 8 vuotta ja rakennuttivat/ostivat talot ja systeemit, ja nyt kaikki kolme asustavat yksiöissään vuokralla viikonloppuisinä ja makselevat asuntolainojaan kämpästä jossa ex-eukko asustelee muksujen kanssa.
Sellanen mies sopisi sullekin varmaan paremmin, eikö? Varsinkin kun yh-äipät olettavat aina olevansa paljon "kokeneempia" parisuhdeasioissa kuin lapsettomat sinkut.
Kyllä mäkin lähtökohtaisesti hylkään yh- ja viikonloppuisät ja kaikki miehet joilla on alle 15-vuotiaita lapsia, mutta se on vaan asenne, jota ei sovelleta kun oikea osuu kohdalle. Kätevä tekosyy se kyllä on, jos tyyppi ei muutenkaan kiinnosta. Oikeasti lapsilla ei ole mitään väliä jos todella kolahtaa.
Sama se on miehillä. Periaatteessa yh ei kelpaa, mutta todellisuudessa joku tietty yh kelpaisi jos vaan saisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vaan lapsi ole värikäs?
Sano ei värikkäille lapsille. Naiset voivat katsoa peiliin, kun menivät lisääntymään tumman miehen kanssa.
Riippuu varmaan siitä kuinka viehättävä tyyppi on muuten. Hyvännäköisillä on aina vientiä riippumatta elämäntilanteista.
Ei mulla ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miestä parisuhteeseen, ovat vielä olleet kaikki itseäni nuorempia ja lapsettomia. Lapsia on kolme ja vanhin on vielä kaikenlisäksi erityislapsi.
En halua lapsia maahan jossa he eivät voi elää rauhassa vaan kärsivät ja joutuvat ruskean paskasakin uhreiksi
Et voi olla tosissasi! Jos olet oikeasti äiti, tiedät kyllä, kuinka paljon lapsiin menee aikaa, vaivaa ja rahaa. Miksi kukaan haluaisi toisten lapsia riesakseen?
Koska yh-äidillä on se lapsi. Ja lapsi menee uuden miehen edelle. Tulee paljon ajankohtia, että ei voi tavata jne.
Jos haluaa satunnaisen jokatoinen viikonloppu panon, niin yh-äiti on ihan näppärä valinta.
Olen hulttio.
Ajattelen lapsen parasta ja ymmärrän pysyä loitolla.
Aikuiset sentään voivat itse valita haluavatko seuraani.
Ei miehet halua kasvattaa mitään jännämiehen siittämää kakaraa.
Vierailija kirjoitti:
Koska yh-äidillä on se lapsi. Ja lapsi menee uuden miehen edelle. Tulee paljon ajankohtia, että ei voi tavata jne.
Jos haluaa satunnaisen jokatoinen viikonloppu panon, niin yh-äiti on ihan näppärä valinta.
Ja jos haluaa joka viikonloppu panon niin kaksi yh-äitiä on hyvä ratkaisu.
Yh-äidit kelpaavat vain muslimeille, joilla on sama agenda, eli Suomen tuhoaminen.
Naisen tulee olla neitsyt. En työnnä penistäni sinne missä toisen miehen molo käynyt.
Ap puhuu osin lapsista ja osin yksinhuoltajista. Isolla osasta 40+ vuotiaita suomalaisia on lapsia. Kaikki lapsia omaavat eivät ole yksinhuoltajia. Moni lapseton omasta sukupuolestaan huolimatta ei halua kumppania, kenellä on lapsia. Osa ei halua uusperhekuvioon, osa haluaa silti omia lapsia kumppanin kanssa. Monella voi olla merkitystä minkä ikäisiä omat lapset on ja minkä ikäisiä kumppaniehdokkaan lapset ovat. Tästä ei kannata tehdä miehet vs. naiset kisaa, koska samanlaisia näkemyksiä nähnyt sekä kuullut kummaltakin sukupuolelta.
Itse en halua ketään joka haluaa lisää lapsia tai kenen lapset ovat selvästi nuorempi kuin omani ovat. Kyllä tässä on tiedostettu ongelma, jos kumppaniehdokas miettii samalla tavalla ja hänellä onkin vanhempia lapsia kuin minulla.
En halua ketään esitellä omille lapsilleni kovinkaan pian, enkä halua tutustua kumppaniehdokkaan lapsiin kovinkaan pian. Tämän takia tärkeä kysymys suht alkuun on miten kummallakin on lapsetonta aikaa. Yhteishuoltajien keskenkin lapsirytmit voivat mennä niin ristiin, että on todettu tutustuminen turhaksi. Oletuksena yksinhuoltajan kanssa tuota yhteistä lapsetonta aikaa olisi liki mahdoton saada.
Nyt kun omat lapset alkavat lähestymään aikuisuutta ja sitten muuttavat kotoa ei toisen lapsilla ole enää niin väliä, koska luultavimmin asuvat muualla kuin kumppaniehdokkaan kanssa.
Mistähän johtuu että yh isien kysyntä on suurempaa kuin tarjonta?0
Hyvin kelpasi yh-äiti 20 vuotta sitten, en ole katunut vieläkään valintaani. Edellisen ukon lapset ovat kuin omiani ja yhteisiäkin on.
Jatka etsintää, kyllä niitä hyviä miehiä löytyy.
Toisen miehen lapsi omissa nurkissa pyörimässä on täysin vastenmielinen ajatus. Etoo jossain hyvin syvällä geeneissä asti.