Onko näkijää paikalla
Mä olen aivan hirveän ahdistunut 😢 Jos hoidan yhden asian niin tapahtuuko se mitä eniten nyt pelkään? Pelkään siis todella, ja tää painaa mieltä kamalasti
Kommentit (21)
Kyllä mä näen, joten kai mä sitten olen näkijä.
Yritän. En ole näkijä, käytän tarotteja. Vastauksena tuli: huono ajoitus, harkitse vielä. On tärkeää olla oma itsesi. Pidä tauko. Lopputuloksena tilanteesta poistuminen, aika mennä eteenpäin. Voi hyvin.
Silmälasien kanssa näen hyvin, ilman niitä vähän huonommin.
PIRKITTA KATTOO. MAKSAA VIISKYMPPIÄ. AKKAA TYRKKÄÄ JATKÄÄ TYRKKÄÄ RISTII TYRKKÄÄ HERTTAA TYRKKÄÄ. VOI EMÄNTÄ HYVÄ. TÄÄLLÄ NÄKKYY RAHANMENUA. TULLEE KIERO MIES. TULLEE KIERO NAINEN. HÄLLÄ ON HAME PÄÄLLÄ. HE SIUN PANKKITILIN TYHYJENTÄÄÄÄÄ.
Näen pitkän tumman muukalaisen, hän ilmestyy taaksesi pimeällä lenkkipolulla.
Muukalainen huutelee: "Wallah wallah sina anta pilu nyt heti...".
Eikö olisi järkevää välttää ahdistavia asioita. Eikö ahdistus kerro jotain siitä asiasta. Miksi on pakko tehdä jotain. t. eri
Jos johonkin selvänäkijään turvaat, niin menet aina vain syvemmälle suossasi.
Anna tiesi Herran haltuun ja turvaa häneen. Ps. 37:5
Vierailija kirjoitti:
Yritän. En ole näkijä, käytän tarotteja. Vastauksena tuli: huono ajoitus, harkitse vielä. On tärkeää olla oma itsesi. Pidä tauko. Lopputuloksena tilanteesta poistuminen, aika mennä eteenpäin. Voi hyvin.
Tajuatko sinä, että kysyt pahvilta ja piirretyiltä kuvilta tulevia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi järkevää välttää ahdistavia asioita. Eikö ahdistus kerro jotain siitä asiasta. Miksi on pakko tehdä jotain. t. eri
Jos löytää vaikka patin itseltään ja sitä pitäisi näyttää lääkärille niin ehdotat, että kannattaa vältellä asiaa ja jättää näyttämättä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulija täällä hei.
Hei.
Tämä siis liittyy terveyteen ja painaa mieltä kamalasti.
Ap
Olen mies ja harrastelija-näkijä. Minä näen toisen sielun, Lapsi, abortti? Näen että teet sen. Mutta muista että on olemassa toinenkin tie. Se on hyväksi sielullesi, nostaa sinut aikuisuuteen ja huolehtimiseen. Taloudellisesti se ei ole ihan hauska tie, mutta selviät kyllä. Päätös on sinun.
Eli näin että teet sen, mutta kun näen syyt ja sielusi, toivon ettet tekisi sitä.
Jotain suttua tässä on, onko abortti jo mennyttä aikaa? vai vasta tulevaa eikä liity tähän ongelmaasi?
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja harrastelija-näkijä. Minä näen toisen sielun, Lapsi, abortti? Näen että teet sen. Mutta muista että on olemassa toinenkin tie. Se on hyväksi sielullesi, nostaa sinut aikuisuuteen ja huolehtimiseen. Taloudellisesti se ei ole ihan hauska tie, mutta selviät kyllä. Päätös on sinun.
Eli näin että teet sen, mutta kun näen syyt ja sielusi, toivon ettet tekisi sitä.
Jotain suttua tässä on, onko abortti jo mennyttä aikaa? vai vasta tulevaa eikä liity tähän ongelmaasi?
En ole raskaana enkä ole koskaan tehnyt aborttia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis liittyy terveyteen ja painaa mieltä kamalasti.
Ap
Kerrohan reippaasti niin voidaan yrittää neuvoa. Jos painaa noin paljon että ahdistaa niin mene lääkäriin, sen neuvon antaisi oikeanlainen näkijäkin.
Jos hoidat homman niin varmaan se sitten tapahtuu, homman hoitaminen.