Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys joka paljasti miehen pettämisen?!

Vierailija
08.08.2024 |

Nyt tarvittaisiin teidän ajatuksia. Olen siinä tilanteessa että epäilen mieheni pettävän minua naisen kanssa joka käy samassa paikassa harrastamassa. Ovat olleet jo muutaman vuoden kavereita, treenaavat samoissa tiloissa. Viestittelevät välillä, ovat jutelleet kuulema vähän kaikesta jne. Mies on muuttunut tänä aikana valtavan paljon ja alkanut valehdella. Jäänyt kiinni valheistaan ja väittänyt että olen itse päästäni sekaisin ja muita ilkeyksiä sanonut. En kuitenkaan ole saanut miestäni kiinni pettämisestä. Nyt kuitenkin sattui tämmöinen tapahtuma täysin yllättäen ja minusta kyllä kuulostaa aika pahalta.

Pukukopeilla eräs miehen puolituttu kaveri jota vain harvemmin on harrastuksessa nähnyt kysyi näin mieheltäni. Onko toi "Sari" muuten sun vaimo?! Tarkoitti naista jonka kanssa mieheni viestittelee ja jota näkee siellä paikassa missä olivat. Mieheni oli mennyt ihan vaikeaksi ja naurahtanut väkinäisesti ja alkanut selittää sille miehelle kuinka ovat vain kavereita ja välillä samoja treenejä tekevät. Monta minuuttia jatkanut selittelyä. Ei ollut sanonut että joo on mulla vaimo mutta ei se ole "Sari". Mitä ajatuksia herättää?! Mun mielestä ei ketään ihan pienestä luulla toisen puolisoksi ja tuo selittely oli liikaa? Ja miksi mieheni ei kysynyt että mistäs sinä nyt sellaista olet saanut päähäsi?

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt nyt Sarilta mikä on homma, jos mies ei halua vastata.

Tätäkin olen nyt miettinyt. Että tapaisin tämän ns. kaverin ja puhuisin asiat selviksi. Sitä en kyllä tiedä että mitenkä nainen reagoisi?! Kertoisiko, myöntäisikö yhtikäs mitään. Ja kuinka mahtaisi mieheni toimia kun kuulisi tästä. Sitten vasta haukut niskaani saisin. Tässä vaiheessa kyllä ihan ja sama kun lähinnä vihaa tunnen tuota valehtelevaa kuvatusta kohtaan.  ap

Vierailija
122/137 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku syy siihen on miksi joku kysyy, onko joku jonkun vaimo. 

Uteliaisuus? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain joskus riidellessä exän kanssa miehen nakitettua sillä, kun valehtelin että oon itse pettänyt sitä. 

Kai se sit ois tehnyt hänen mielestä asiat tasan niin pystyi hyvällä omatunnolla tunnustamaan, armelias kun oli.

Mikä hitto näillä on kun ei voi vaan kertoa vaan mieluummin ajetaan toinen hulluksi? 

Ehkä miehesi valehteli ihan samoin kuin sinäkin. Sekopäistä valehdella tollasta riidellessä. Luuletko, että puolisosi voi luottaa sinuun enää koskaan? 

Vierailija
124/137 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain joskus riidellessä exän kanssa miehen nakitettua sillä, kun valehtelin että oon itse pettänyt sitä. 

Kai se sit ois tehnyt hänen mielestä asiat tasan niin pystyi hyvällä omatunnolla tunnustamaan, armelias kun oli.

Mikä hitto näillä on kun ei voi vaan kertoa vaan mieluummin ajetaan toinen hulluksi? 

Mikä hitto vaivaa niitäkin jotka roikkuu tuollaisessa suhteessa vaikka tietää hiton hyvin, että homma on ohi? 

Ei tietenkään tiedä. Jännä miten ensin vaaditaan sokeaa luottamusta ja seuraavaksi tuomitaan ihminen, joka yrittää luottaa puolisoon, mutta pelkää että tämä pettää. Puolison pettäminen, etenkin pitkäaikaisen, on kenelle tahansa suuri kriisi. Missähän se raja mielestäsi menee, jolloin pitäisi heittää hanskat tiskiin puolison tuttavan tai huhupuhee

Ei tietenkään koskaan huhupuheen takia. Ihme tyyppejä ootte, jos ootte valmiit heittämään liiton hukkaan jonkun juorun takia. Ei voi olla hyvä liitto alun alkaenkaan sellainen. 

Vierailija
125/137 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

noniin. tietääkö tämä sari, että ukkos on naimisissa, jos tietää, niin kumpi on aktiivinen mahdollisessa suhteessa? vai onko vaan treenikaveri? ja mikä siinä on, ettei sitä suuta saa auki varsinkin tällaisessa asiassa? sanot ukolle, että nyt soitat sen sarin tänne, niin puhutaan asiat halki. jos et soita, tulee ero voimaan heti. kas näin yksinkertaista se elämä on.

Vierailija
126/137 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olit siellä miesten pukutiloissa seuraamassa keskustelua? Taas joku tarina vaan.

En tietenkään ollut, hö! Keskustelun sattui kuulemaan henkilö, tuttuni joka kävi pitkästä aikaa treenaamassa siellä kun kävi tällä paikkakunnalla. Ei siis enää asu täällä, ennen asui. Eikä ole mieheni tuttuja. Tämä oli kyllä sellainen sattuma että ensiksi en ollut uskoa koko juttua! Mutta näin kait ne valheet sun muut täysin yllättäen jostain tulevat päivän valoon.  ap

Hassut käpykylä-kuviot, jos joku tuttusi tuntee miehesi, miehesi ei tunne häntä, mutta tämä miehen "tuttu" ei tietäisi sinua miehesi vaimona, vaikka olette olleet yhdessä jo 20 vuotta. 

Melkoinen sattuma, totta tosiaan... 

Vierailija
127/137 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olit siellä miesten pukutiloissa seuraamassa keskustelua? Taas joku tarina vaan.

En tietenkään ollut, hö! Keskustelun sattui kuulemaan henkilö, tuttuni joka kävi pitkästä aikaa treenaamassa siellä kun kävi tällä paikkakunnalla. Ei siis enää asu täällä, ennen asui. Eikä ole mieheni tuttuja. Tämä oli kyllä sellainen sattuma että ensiksi en ollut uskoa koko juttua! Mutta näin kait ne valheet sun muut täysin yllättäen jostain tulevat päivän valoon.  ap

Hassut käpykylä-kuviot, jos joku tuttusi tuntee miehesi, miehesi ei tunne häntä, mutta tämä miehen "tuttu" ei tietäisi sinua miehesi vaimona, vaikka olette olleet yhdessä jo 20 vuotta. 

Melkoinen sattuma, totta tosiaan... 

Ei tämä kyllä mikään käpykylä ole... Ja siellä harrastepaikassa käy paljon eri ihmisiä eri aikoihin eri viikonpäivinä. Tämä puolituttu joka asiaa tiedusteli mieheltäni ei voi minusta taikka mieheni perheestä käytännössä tietää mitään jos mieheni ei ole asioitaan kauheasti puhunut. Mutta juurikin se että ihminen joka ei miestäni kunnolla tunne ja on nähnyt miestäni tämän ky. naisen seurassa ja tekee päätelmän että ovat aviopari niin kyllähän se mielestäni kertoo aika paljon?! Juuri se että miltä mieheni ja hänen kaverinsa näyttävät muiden silmissä. Ja mistä minä tiedän että mitä kaikkea on voinutkaan nähdä että päätyi tätä kysymään. Melkoinen sattuma kylläkin koko tapahtunut. Ja minun kannaltani hyvä jotta asiat alkaisivat selvitä ja edetä.  ap

Vierailija
128/137 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku sanoo, että olet päästäsi sairas, sairaan mustasukkainen, liian heikko itsetunto, kuvittelet, jne. silloin noiden sanoja pettää.

Rehellinen ja sinua rakastava ihminen ei rupea haukkumaan sinua.

Vierailija
129/137 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanon että mieti ihan ajan kanssa omia sanomisia ja tekemisiäsi hetken. Onko epäilyä jatkunut kauankin? Näkyykö se arjessa niin että olet välinpitämätön, et huomioi ja vihjailet usein pettämisestä. Ei tarvitse tähän vastata, haluan vain että mietit asiaa.

Minulla tuli 45- vuotiaana ongelmia seksielämässä, vehje ei toiminut kunnolla, harmaita alkoi ilmestyä hiuksiin ja partaan, paino oli noussut tasaisesti ja elämä tuntui suorittamiselta.

Päätin alkaa huolehtimaan itsestäni, aloitin salilla käymisen, aloin tarkkailla syömisiäni ja en tietenkään kehdannut vaimolle sanoa että en pysty seksiin tällä hetkellä! Virhe! Kävin salaa lääkärillä ja olin tressaantunut. 

Vaimollahan heräsi epäilyt heti, hän oli täysin varma että minulla on suhde kuntosalilla käyvään naiseen jonka kans

Naisilla on samoja piirteitä. 

Minulle, miehelle, on sanottu, olet sairaan mustasukkainen, olet kuvitellut kaiken, tuo on nyt sun omaa mielikuvitusta. Hae ammattiapua noihin sun mustasukkaisuus ongelmiin.   Pitäiskö sun harkita jotain mielenterveyslääkkeitä.

Niin ja se, et sä mua omista.

Aluksi tietenkin uskoin, mutta kuviot alkoi toistua ja oma seksielämä kuoli.

Vierailija
130/137 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kaikki miehet pettää.

Mua on pettänyt irl joka ikinen mies. Ihan jokainen. Ja vika ei todellakaan voi aina olla minussa. Vaikka pidät kassit tyhjinä, niin eiku vaan täytyy vierasta hakea.

Tämän viimeisimmän kanssa tein niin, että koska muuten oli asiat erittäin hyvin, niin hommasin itsellenikin salarakkaan. Mies reissuhommissa, niin ihan kivaa oli minullakin. Nykyään on mies huonokuntoinen, eikä voi pettää enää, niin en minäkään tarvitse muita. Tässä mennään pian eläkepäivillä.

Mulla on ollut kaksi pitkää suhdetta, joista ensimmäisessä mies petti ja tunnusti, ja toisessa mies vasta kuulemma suunnitteli pettämistä, mikä toki on lieventävä asianhaara. 🙃

Onhan ne semmoisia velikultia joo. Sivusta

Vierailija
131/137 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku sanoo, että olet päästäsi sairas, sairaan mustasukkainen, liian heikko itsetunto, kuvittelet, jne. silloin noiden sanoja pettää.

Rehellinen ja sinua rakastava ihminen ei rupea haukkumaan sinua.

Nyt osuit oikeaan. 

Vierailija
132/137 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ulos petturi ukkos

Vierailija
133/137 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
134/137 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko päivittää tilannetta kun niin ihmetyttää?! Mies ilmoitti että vaihtaa harrastepaikkaa ja käy jatkossa vain moikkaamassa kavereita siellä missä tämä ky. nainenkin käy ja muut ns. harrastekaverit. Arvosteli vieläpä negatiiviseen sävyyn tiloja jotka ovat kyllä hyvin kelvanneet tähän asti? Että mistäs nyt tuulee??? Itselleni tuli mieleen että pelkää että tuo puolitutun kysymys toistuisikin jollain tapaa että joku möläyttäisikin hänestä ja naisesta jotain "raskauttavaa". Ja nyt kun tuolla uudessa paikassa aloittaa niin siellähän ei ole ketään tuttuja jotka voisivat mitään tietää hänen kuvioistaan. Mitä teille tulee mieleen, miksi vaihtaa paikkaa, jo tällä viikolla?  ap

Vierailija
135/137 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko päivittää tilannetta kun niin ihmetyttää?! Mies ilmoitti että vaihtaa harrastepaikkaa ja käy jatkossa vain moikkaamassa kavereita siellä missä tämä ky. nainenkin käy ja muut ns. harrastekaverit. Arvosteli vieläpä negatiiviseen sävyyn tiloja jotka ovat kyllä hyvin kelvanneet tähän asti? Että mistäs nyt tuulee??? Itselleni tuli mieleen että pelkää että tuo puolitutun kysymys toistuisikin jollain tapaa että joku möläyttäisikin hänestä ja naisesta jotain "raskauttavaa". Ja nyt kun tuolla uudessa paikassa aloittaa niin siellähän ei ole ketään tuttuja jotka voisivat mitään tietää hänen kuvioistaan. Mitä teille tulee mieleen, miksi vaihtaa paikkaa, jo tällä viikolla?  ap

Mies sanoo vaihtavansa paikkaa koska luulee että saa sinut sillä rauhoittumaan. Se on sitten ihan eri asia vaihtaako oikeasti. Eikä se paikan vaihtaminen edes estä häntä tätä naista tapaamasta.

Vierailija
136/137 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo vaihtavansa paikkaa koska luulee että saa sinut sillä rauhoittumaan. Se on sitten ihan eri asia vaihtaako oikeasti. Eikä se paikan vaihtaminen edes estä häntä tätä naista tapa

Ja vaihtaako se Sarikin paikkaa?

Vierailija
137/137 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä vaihtarikansion tyyppejä.