Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys joka paljasti miehen pettämisen?!

Vierailija
08.08.2024 |

Nyt tarvittaisiin teidän ajatuksia. Olen siinä tilanteessa että epäilen mieheni pettävän minua naisen kanssa joka käy samassa paikassa harrastamassa. Ovat olleet jo muutaman vuoden kavereita, treenaavat samoissa tiloissa. Viestittelevät välillä, ovat jutelleet kuulema vähän kaikesta jne. Mies on muuttunut tänä aikana valtavan paljon ja alkanut valehdella. Jäänyt kiinni valheistaan ja väittänyt että olen itse päästäni sekaisin ja muita ilkeyksiä sanonut. En kuitenkaan ole saanut miestäni kiinni pettämisestä. Nyt kuitenkin sattui tämmöinen tapahtuma täysin yllättäen ja minusta kyllä kuulostaa aika pahalta.

Pukukopeilla eräs miehen puolituttu kaveri jota vain harvemmin on harrastuksessa nähnyt kysyi näin mieheltäni. Onko toi "Sari" muuten sun vaimo?! Tarkoitti naista jonka kanssa mieheni viestittelee ja jota näkee siellä paikassa missä olivat. Mieheni oli mennyt ihan vaikeaksi ja naurahtanut väkinäisesti ja alkanut selittää sille miehelle kuinka ovat vain kavereita ja välillä samoja treenejä tekevät. Monta minuuttia jatkanut selittelyä. Ei ollut sanonut että joo on mulla vaimo mutta ei se ole "Sari". Mitä ajatuksia herättää?! Mun mielestä ei ketään ihan pienestä luulla toisen puolisoksi ja tuo selittely oli liikaa? Ja miksi mieheni ei kysynyt että mistäs sinä nyt sellaista olet saanut päähäsi?

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
42/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ylipäätään tiedät että tämä puolituttu oli asiasta kysynyt ja että keskustelu oli vaivaantunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli tämmönen stoori tällä kertaa.

Vierailija
44/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotatko mieheesi? 

En enää. Ennen luotin. ap

Suhde, josta luottamis on lähtenyt, ei ole enää suhde. Pettäjä ei ikinä myönnä tekemisiään. Ei ikinä. Syyllinen on hänen mielestään aina suhteen toinen osapuoli.

Joko korjaat luottamuksen tai päätät liiton. Sillä ei ole väliä onko pettämistä edes tapahtunut, luottamuspula on karmea tapa elää. Toki niinkin voi tehdä eli hyväksyt tilanteen ja kurjistat elämäsi. Sitäkin moni tekee, mutta sellainen ihminen ei elä.

Vierailija
45/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotatko mieheesi? 

Suhde, josta luottamis on lähtenyt, ei ole enää suhde. Pettäjä ei ikinä myönnä tekemisiään. Ei ikinä. Syyllinen on hänen mielestään aina suhteen toinen osapuoli.

Joko korjaat luottamuksen tai päätät liiton. Sillä ei ole väliä onko pettämistä edes tapahtunut, luottamuspula on karmea tapa elää. Toki niinkin voi tehdä eli hyväksyt tilanteen ja kurjistat elämäsi. Sitäkin moni tekee, mutta sellainen ihminen ei elä.

Näinhän se on! Tämä luottamuspula on nyt aivan kamalaa ja sietämätöntä. Tuntuu että alan olla henkisesti niin rikki etten ehjäksi enää koskaan tule. Ja tuo miehen asenne koko asiaa kohtaan on jotenkin niin ikävä, ilkeä etten vaan voi käsittää kuinka rakas ihminen on muuttunut näin?!  ap

Vierailija
46/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että avaajan olisi jo korkea aika tuossa iässä ryhtyä pitämään itsekin huolta kunnostaan ja kehostaan. Avioliittosikin saattaisi vielä pelastua turhien epäilyksiesi suosta?

Vierailija
47/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen: Joitteko viinaa?

Mies: Pojat joi, itse en juonut.

Nainen: Kävittekö naisissa?

Mies: Pojat kävi, itse en käynyt.

Nainen: Käytittekö kondomia?

Mies: Pojat käytti, itse en käyttänyt.

Tämä on muuten aika osuva kuvaus hyvin monesta miehestä. En minä, vaan ne muut. 

Vierailija
48/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että avaajan olisi jo korkea aika tuossa iässä ryhtyä pitämään itsekin huolta kunnostaan ja kehostaan. Avioliittosikin saattaisi vielä pelastua turhien epäilyksiesi suosta?

Olipa fiksu kommentti! Taas suoraan pettäjän pussiin.

Vierailija
49/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on! Tämä luottamuspula on nyt aivan kamalaa ja sietämätöntä. Tuntuu että alan olla henkisesti niin rikki etten ehjäksi enää koskaan tule. Ja tuo miehen asenne koko asiaa kohtaan on jotenkin niin ikävä, ilkeä etten vaan voi käsittää kuinka rakas ihminen on muuttunut näin?!  ap

Älä jaksa olla lapsellinen. 

Vierailija
50/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olit siellä miesten pukutiloissa seuraamassa keskustelua? Taas joku tarina vaan.

En tietenkään ollut, hö! Keskustelun sattui kuulemaan henkilö, tuttuni joka kävi pitkästä aikaa treenaamassa siellä kun kävi tällä paikkakunnalla. Ei siis enää asu täällä, ennen asui. Eikä ole mieheni tuttuja. Tämä oli kyllä sellainen sattuma että ensiksi en ollut uskoa koko juttua! Mutta näin kait ne valheet sun muut täysin yllättäen jostain tulevat päivän valoon.  ap

Jos keksikin tarinan, kun on ihastunut sinuun? Miehesi ei muka tiedä häntä ulkonäöltä? 

Vierailija
51/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa kohtaa enää auttaa velloa siinä kuka sanoi tai teki mitäkin? Nyt on aika nostaa se katse sinne peiliin ja keskustella siellä näkyvän henkilön kanssa mitä siltä omalta elämältään haluaa. 

Vierailija
52/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä esitin mun exälle että hänen kaverinsa on kertonu mulle että on viettänyt aikaa yhden naisen kanssa. Exä sanoi, että " niin, kavereina? " ja sitten vastasin, että kaverit ei pane toisiaan ja esitin ihan pokalla että hänen ystävänsä kertonut. Myönsi sitten asian ja jäi kiinni :D Huomas kyllä naamasta kuinka alko vituttaan kun kerroin etten mä oikeesti mistään oo mitään kuullu että olipa vaan aavistus

Vierailija
53/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä esitin mun exälle että hänen kaverinsa on kertonu mulle että on viettänyt aikaa yhden naisen kanssa. Exä sanoi, että " niin, kavereina? " ja sitten vastasin, että kaverit ei pane toisiaan ja esitin ihan pokalla että hänen ystävänsä kertonut. Myönsi sitten asian ja jäi kiinni :D Huomas kyllä naamasta kuinka alko vituttaan kun kerroin etten mä oikeesti mistään oo mitään kuullu että olipa vaan aavistus

Hih hih

Vierailija
54/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain joskus riidellessä exän kanssa miehen nakitettua sillä, kun valehtelin että oon itse pettänyt sitä. 

Kai se sit ois tehnyt hänen mielestä asiat tasan niin pystyi hyvällä omatunnolla tunnustamaan, armelias kun oli.

Mikä hitto näillä on kun ei voi vaan kertoa vaan mieluummin ajetaan toinen hulluksi? 

Mikä hitto vaivaa niitäkin jotka roikkuu tuollaisessa suhteessa vaikka tietää hiton hyvin, että homma on ohi? 

Tuollaisessa suhteessa on yleensä kaksi aikuista lasta, joiden säröt osuu kipeästi yhteen, toinen oikeuttaa, toinen alistuu. 

Vierailija
55/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotatko mieheesi? 

Edelleen kysyn samaa, kun tähän et Ap vastaa: Miksi olet suhteessa, jossa et luota toiseen?

Avioeron voi hakea kumpikin osapuoli ja ilman mitään perustelua.

Vierailija
56/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pettåä sinua ja tuo, että syyttää sinua vainoharhaiseksi on yksi merkki lisää. Kannattaa lukea termistä gashlightning. Sain exän tunnustamaan syrjähypyn siten, että kerroin kuulleeni sellaisen vakavan asian joltain ulkopuoliselta ja että olen järkyttynyt. Kysyin mieheltä, haluaako hän itse kertoa ensin asiasta josta jo tiedän. No oikeasti en siis ollut kuullut mitään keneltäkään, mutta oma vaisto sanoi että mies petti ja sitten hän tunnustikin.

Mutta se on toinen kysymys, kannattaako kuitenkaan erota. Pettämiseen on niin monia syitä. Joskushan suhde voi alkaa uudelta pohjalta kun se on pohjamutia myöten selvitelty ja asiat puhuttu. Sekin on raskas tie kuten eroaminenkin on, mutta sitten ainakin olisi kaikki kivet käännetty. Ja jos teillä on lapsia niin heidän kannalta olisi tietenkin hyvä jos pysyisitte yhdessä. Mutta tarvitsette kuitenkin  ulkopuolista apua eli menkää parisuhdeterapiaa. 

Vierailija
57/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde miehesi mukaan treenaamaan, jos mies vaihtaa harrastusta tai alkaa tapailla tuota naista muulla tavoin, on kuvio aika  selvä. 

Vierailija
58/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valehtelee tai salailee asioita, niin silloin varmasti pettää. Kaikesta pitää pystyä keskustelemaan asiallisesti ilman ärtymistä.

Vierailija
59/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni joka on ollut parisuhteessa kauan aikaa ja on perhe niin lopettaa sen pelkkiin epäilyihin tuosta noin vain? Kait sitä pitää miettiä jonkun aikaa että mikä on järkevintä. Toki kaikkea ei tarvitse sietää ja katsoa läpi sormien.

Vierailija
60/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valehtelee tai salailee asioita, niin silloin varmasti pettää. Kaikesta pitää pystyä keskustelemaan asiallisesti ilman ärtymistä.

Se raja on ilmeisesti tässäkin suhteessa ylittynyt jo jokin aikaa sitten, että siitä voi syyttää yksin sitä pettäjää.