Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys joka paljasti miehen pettämisen?!

Vierailija
08.08.2024 |

Nyt tarvittaisiin teidän ajatuksia. Olen siinä tilanteessa että epäilen mieheni pettävän minua naisen kanssa joka käy samassa paikassa harrastamassa. Ovat olleet jo muutaman vuoden kavereita, treenaavat samoissa tiloissa. Viestittelevät välillä, ovat jutelleet kuulema vähän kaikesta jne. Mies on muuttunut tänä aikana valtavan paljon ja alkanut valehdella. Jäänyt kiinni valheistaan ja väittänyt että olen itse päästäni sekaisin ja muita ilkeyksiä sanonut. En kuitenkaan ole saanut miestäni kiinni pettämisestä. Nyt kuitenkin sattui tämmöinen tapahtuma täysin yllättäen ja minusta kyllä kuulostaa aika pahalta.

Pukukopeilla eräs miehen puolituttu kaveri jota vain harvemmin on harrastuksessa nähnyt kysyi näin mieheltäni. Onko toi "Sari" muuten sun vaimo?! Tarkoitti naista jonka kanssa mieheni viestittelee ja jota näkee siellä paikassa missä olivat. Mieheni oli mennyt ihan vaikeaksi ja naurahtanut väkinäisesti ja alkanut selittää sille miehelle kuinka ovat vain kavereita ja välillä samoja treenejä tekevät. Monta minuuttia jatkanut selittelyä. Ei ollut sanonut että joo on mulla vaimo mutta ei se ole "Sari". Mitä ajatuksia herättää?! Mun mielestä ei ketään ihan pienestä luulla toisen puolisoksi ja tuo selittely oli liikaa? Ja miksi mieheni ei kysynyt että mistäs sinä nyt sellaista olet saanut päähäsi?

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotatko mieheesi? 

En enää. Ennen luotin. ap

No eikö siinä tapauksessa ole samantekevää pettääkö miehesi vai ei? Luottamus on mennyt eikä suhteella ole tulevaisuutta. Vai ajattelitko jatkaa suhteessa sellaisen miehen kanssa, johon et luota?

Nämä ovat niitä pettureita, jotka vääntävät pettämisen petetyn syyksi. Se, luottaako ap mieheensä sokeasti, ei liity asiaan, eikä kenenkään tarvitse sulkea silmiään puolison harjoittamalta hyväksikäytöltä. 

Pettäminen on AINA pettäjän syy, teko ja päätös, kenenkään ei ole pakko aloittaa rinnakkaissuhdetta Suomessa, jossa eroaminen on laillista ja oikeus jokaiselle. On myös pettäjän puolison oikeus tietää jos häntä kucetetaan. <

Heh, hassua miten eri tavalla ihmiset tulkitsevat asioita. Itse luin viestin "No eikö siinä tapauksessa ole samantekevää pettääkö miehesi vai ei? Luottamus on mennyt..." Juurikin todentamaan, että vika on apn puolisossa ja myöd rohkaisemaan apta tekemään se ainoa järkevä päätös ja hyppäämään pois noin myrkyllisestä parisuhteesta,ä.

Vierailija
82/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset tarinat vahvistavat ajatustani siitä, että miehiin ei kertakaikkiaan voi luottaa.

Ei tämä ole sukupuolikysymys. Naiset ovat ihan samanlaisia.

Nainen saattaa toki pettää, mutta harvoin jatkaa sitä häikäilemättä vailla omantunnon pistoksia, ja yleensä eroaakin itse lopulta, mutta pettävä mies näkee itsensä uhrina, seilaa salarakkaan ja vaimon välillä helposti vuosia sen mukaan mitä sattuu tarvitsemaan, aloitteellisena osapuolena, koska hänellä on oikeus. 

Nainen on siis pettäessään pohjimmiltaan miehen uhri, joten naisen pettäminen on moraalisesti oikein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on jo henkisesti kiinni siinä naisessa, melkein pahempi juttu kuin mikään fyysinen. Ja tuo on ihan peliliike siltä naiselta kertoa kuinka miehet ahdistelevat ja seuraavat, herättää miehessäsi suojelunhalua ja ajatuksen, että tässä on nyt ns. palkintonainen, kun kaikki miehet haluaa hänet. Lisäksi tuo miehen hyökkäävyys sua kohtaan on ihmeellistä, kun sulla on epävarma olo ja paha mieli. 

Olen pahoillani ap, pahalta vaikuttaa

Mun miestä yritti samanlainen uhriutuva niljake, naapurin naikkonen. Teeskenteli ensin ystävää minullekin, kun hänelläkin oli mies ja asuivat avoliitossa, kuten mekin. Sitten kerran teki viimeisen peliliikkeen ja sanoi ihan suoraan minulle, että hän on päättänyt ottaa mieheni :o

No ei mieheni lämmennyt ajatukselle, todellakaan, itse asiassa oli moneen kertaan sanonut, kuinka ei voi sietää koko naista. Sanoi, että vaikuttaa valheelliselta teeskentelijältä ja oikeassa oli. Välit poikki ja hyvä niin. En kertonut hänen miehelleen tilanteesta, mutta nainen sai kuin saikin iskettyä yhden toisen siitä kaveripiiristä. Melkoinen tapaus. ja se jätetty miesparka vielä kyseli minulta neuvoa, miten saada nainen takaisin.

Ja oltiin kaikki työssä käyviä ja ns. tavallisia ihmisiä.  

Vierailija
84/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille tyypilliseen tapaan keskityt taas ihan vääriin asioihin. 

Selvennätkö vähän?

Mies on muuttunut tänä aikana valtavan paljon ja alkanut valehdella. Jäänyt kiinni valheistaan ja väittänyt että olen itse päästäni sekaisin ja muita ilkeyksiä sanonut. En kuitenkaan ole saanut miestäni kiinni pettämisestä.

Asialla ei voi tehdä mitään kun mies ei ole jäänyt kiinni pettämisestä.🤷

Valehtelu ja ilkeily olis mulle jo ihan riittävät syyt valita eron tie. 

Vierailija
85/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olit siellä miesten pukutiloissa seuraamassa keskustelua? Taas joku tarina vaan.

Ap kirjoitti viestin aivan kuin joku muu ois ollu ja kertonut hänelle. Ihan en ottanut selvää

Joku kolmas mies siellä pukuhuoneessa kertoi siis AP:lle...

Vähän epäuskottavaa.  Miehet ei tollasia toisten puhumisia yleensä seuraile.

Ihme juoruakka - mies.  Kuunteli toisten puhumisia, teki päättelyjä ja riensi AP: lle höpöttämään.

En tunne yhtään miestä, joka toimisi noin.  Joten en ole ihan varma siitä, että tämä tarina olisi totta.

Vierailija
86/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu. Ap ei voisi tällaisesta keskustelusta tietää varsinkaan noin yksityiskohtaisesti. Ja jos hän olisi sen joltain kuullut, niin olisi varmaan aloituksessa maininnut. Mutta kun sepittää tarinoita, voi vähän logiikka karata, jos ei keskity.

Vierailija
87/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvii todisteita pettämisestä. Miehesi kohtelee sua tavalla, josta sulle tulee paha mieli. Esim. valehtelee ja äksyilee. Se on oikein hyvä syy erota. 

Mies ottaa sen eron vasta kun toinen nainen on valmis suhteeseen. Voi olla, että haluu pitää kahta naista ja ottaa sun tarjoomat mukavuudet (seksi, kodinhoito) niin kauan kuin annat niitä. 

Itse kääntäisin nyt vahvasti katseen omaan sisimpään, että millaista kohtelua haluan ja antaako mies sitä ja jatkaisin elämääni sen perusteella. 

Vierailija
88/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työelämässä 35 vuotta. Pariin otteeseen on sattunut kohdalle näitä jotka tulevat toimeen todella hyvin töissä, mies ja nainen.

On joissakin tapauksissa pistänyt mietityttään, joskus on ollut selvää sutinaa ja olen pikasesti ohimennen nähnyt jotain kosketusta.

Ap tilanteesi ei todellakaan ole kiva.

Onneksi kaverisi kertoi mitä oli kuullut.

Itse erosin 30 vuoden jälkeen koska pääsin lukemaan exäni viestit toiselle naiselle. Exäni esiintyi sinkkuna. Toiselle naiselle taas kirjotti kuinka oli Tinderillä kolme kertaa viikossa.

Nyt ollaan molemmat sinkkuja, parempi molemmille.

Toi luottamus kun menee niin se on sitten siinä monelle parisuhteelle.

Sanoisin myös että pettäjä pettää useasti uudestaan.

Vierailija
89/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tarvii todisteita pettämisestä. Miehesi kohtelee sua tavalla, josta sulle tulee paha mieli. Esim. valehtelee ja äksyilee. Se on oikein hyvä syy erota. 

Mies ottaa sen eron vasta kun toinen nainen on valmis suhteeseen. Voi olla, että haluu pitää kahta naista ja ottaa sun tarjoomat mukavuudet (seksi, kodinhoito) niin kauan kuin annat niitä. 

Itse kääntäisin nyt vahvasti katseen omaan sisimpään, että millaista kohtelua haluan ja antaako mies sitä ja jatkaisin elämääni sen perusteella. 

Ja ap kohtelee miestä siten että hänellä ei ole hyvä olla.

Mies ei kauaa turhaa syyttelyä kuuntele, ehkä ottaa eron ja löytää naisen joka osaa puhua asioista ilman syyttelemättä sellaisesta mitä ei ole tapahtunut.

Vierailija
90/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olit siellä miesten pukutiloissa seuraamassa keskustelua? Taas joku tarina vaan.

Ap kirjoitti viestin aivan kuin joku muu ois ollu ja kertonut hänelle. Ihan en ottanut selvää

Ihme juoruakka - mies.  Kuunteli toisten puhumisia, teki päättelyjä ja riensi AP: lle höpöttämään.

En tunne yhtään miestä, joka toimisi noin.  Joten en ole ihan varma siitä, että tämä tarina olisi totta.

Bro code, vaikka oltais mukana ja nähtäis kun kaveri pettää niin ei vaimolle kerrota. Se on se Bro code.

Vierailija
91/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä sinun sepustuksiasi. 

Vierailija
92/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja näitä sinun sepustuksiasi. 

Joskus näitä seurailen, olen miettinyt, että onko tosiaan ihmiset, siis naiset, nykyään niin tyhmiä, että näitä monimutkaisia ja typeriä provoyritelmiä uskovat? Yksikään mies ei mene selittämään keskusteluaan yksityiskohtaisesti -sitten se sano- . 

Vastaileeko ap itselleen vai oletteko te tosiaan näin saakelin tyhmää sakkia? 

Vierailija
93/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luottaa intuiitioon. En hyväksyisi että puolisoni käy treenaamassa jonkun naisen kanssa, miksi? Eikö miehellä ole miehiä kavereina? Ongelma miesten ja naisten välisissä ystävyyssuhteissa on, että jossain vaiheessa jompikumpi ihastuu ja mielestäni puolison ei kuulu kertoa yksityisasioitaan ulkopuoliselle ilman puolison lupaa/tietoa.  Olen niin paljon nähnyt kuinka naiset osaavat olla katalia toisille naisille, jopa ystävät yrittävät pokata toistensa puolisoja. Ja miten jotkut miehet lähtevät leikkiin mukaan. En luota 100% kenenkään muuhun kun itseeni. Ikävä tosiasia että ihmiset loukkaa käytöksellään toisiaan ja monilla lojalisuus ja moraali on hukassa.

Vierailija
94/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kohtelee sinua todella törkeällä tavalla.

Et ole tuollaaista kohtelua ansainnut. Tuo on oikeasti traumatisoivaa kohtelua, ulkopuolinen keskusteluapu olisi sinulle varmasti tarpeellista. 

Mieti oikeasti mitä sinä haluat elämältäsi. Ero saattaa olla kohdallanne todennnäköinen vaihtoehto. Muista että päätös saattaa huvinkim tulla mieheltäsi täysin yllättäen. Ole varautunut siihenkin mahdollisuuteen. 

Olen kertomasi perusteella, ja oman kokemukseni perusteella, täysin varma että sinua petetään. Älä jää yksin asian kanssa, puhu  luotettavalle ystävälle/terapeutille. 

Mahdollisesta erosta tulee vaikea kuvailemasi ihmisen kanssa. Toivon sinulle voimia. Muista että parempi yksinkin kuin tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
95/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miesystävä ja uskon, että ei kerro mulle naisista mitä varmasti on.Ei olla varsinaisesti seurusteleva pari niin mitä väliä sillä on pettääkö hän mua. Molemmilla lapsia aikaisemmasta suhteesta.Enkä edes ottaisi häntä koska selvästi ei ole aviomiesmatskuakun naiset koittaa iskeä sitä mun läsnäollessa niin tiedän mitä tekee sitten niiden kanssa kun mua ei ole vieressä.Siis oon nähnyt miten välillä ei pysty olemaan vastaamatta flirttiin ja silloin unohtaa mut.

Vierailija
96/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut kaikkia kommentteja, mutta haluaisin sanoa että itselläni on kaveri mies joka on tahollaan parisuhteessa  enkä ikimaailmassa edes ajattelisi mitään romanttista hänestä ja silti juoruja liikkuu. Saatamme vaikuttaa rakastuneilta, mutta sitä ystävyytemme ei ole. Eikä ole koskaan ollutkaan. Eli miehesi harrastus kaveri voi hyvin olla ihan pelkkä ystävä. Muut ihmiset sitten keksivät niitä juoruja.

Onko toi kaverimies sinkku? Oletko sinä sinkku?

Itse nuorena naisena olin ilonen kun sain kavereita omanikäsistä miehistä. Lopuksi selvisi että halusivat enemmän, en vaan itse tajunnut tätä.

Vierailija
97/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt kiinni valheistaan ja väittänyt että olen itse päästäni sekaisin ja muita ilkeyksiä sanonut.

Ja jatkat silti parisuhdetta, miksi? Eikö tuo jo kerro sen että kunnioitusta ei ole, ei sinua eikä teidän parisuhdetta kohtaan.

Vierailija
98/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan todella monelle riittää kyselyyn se että vaihtaa yhdenkin sanan vastakkaisen sukupuolenedustajan kanssa. Mielestäni törkeää käytöstä vihjailla toisten suhteista. Mies on voinut mennä vaikeaksi kun on tullut yllätetyksi huonolla käytöksellä.

Vierailija
99/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on jo henkisesti kiinni siinä naisessa, melkein pahempi juttu kuin mikään fyysinen. Ja tuo on ihan peliliike siltä naiselta kertoa kuinka miehet ahdistelevat ja seuraavat, herättää miehessäsi suojelunhalua ja ajatuksen, että tässä on nyt ns. palkintonainen, kun kaikki miehet haluaa hänet. Lisäksi tuo miehen hyökkäävyys sua kohtaan on ihmeellistä, kun sulla on epävarma olo ja paha mieli. 

Olen pahoillani ap, pahalta vaikuttaa

Mun miestä yritti samanlainen uhriutuva niljake, naapurin naikkonen. Teeskenteli ensin ystävää minullekin, kun hänelläkin oli mies ja asuivat avoliitossa, kuten mekin. Sitten kerran teki viimeisen peliliikkeen ja sanoi ihan suoraan minulle, että hän on päättänyt ottaa mieheni :o

No ei mieheni lämmennyt ajatukselle, todellakaan, itse asiassa oli moneen kertaan sanonut, kuinka ei voi sietää koko naista. Sanoi,

Työssä käyviä? Meinaatko että lapsille, eläkeläisille, sairaseläkeläisille ja muille jostain syystä ei töissä oleville tuollainen käytös olisi normaalia? Ja työssä käyvä joku jessestä seuraava joka on muita paremmin käyttäytyvä vain sillä perusteella että käy töissä?

Kaikkea sitä leipä elättää 😂

Vierailija
100/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bro code, vaikka oltais mukana ja nähtäis kun kaveri pettää niin ei vaimolle kerrota. Se on se Bro code.

Teillä teineillä on vielä tuollaista, kyllä se siitä kun ikää tulee enemmän 👏