Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys joka paljasti miehen pettämisen?!

Vierailija
08.08.2024 |

Nyt tarvittaisiin teidän ajatuksia. Olen siinä tilanteessa että epäilen mieheni pettävän minua naisen kanssa joka käy samassa paikassa harrastamassa. Ovat olleet jo muutaman vuoden kavereita, treenaavat samoissa tiloissa. Viestittelevät välillä, ovat jutelleet kuulema vähän kaikesta jne. Mies on muuttunut tänä aikana valtavan paljon ja alkanut valehdella. Jäänyt kiinni valheistaan ja väittänyt että olen itse päästäni sekaisin ja muita ilkeyksiä sanonut. En kuitenkaan ole saanut miestäni kiinni pettämisestä. Nyt kuitenkin sattui tämmöinen tapahtuma täysin yllättäen ja minusta kyllä kuulostaa aika pahalta.

Pukukopeilla eräs miehen puolituttu kaveri jota vain harvemmin on harrastuksessa nähnyt kysyi näin mieheltäni. Onko toi "Sari" muuten sun vaimo?! Tarkoitti naista jonka kanssa mieheni viestittelee ja jota näkee siellä paikassa missä olivat. Mieheni oli mennyt ihan vaikeaksi ja naurahtanut väkinäisesti ja alkanut selittää sille miehelle kuinka ovat vain kavereita ja välillä samoja treenejä tekevät. Monta minuuttia jatkanut selittelyä. Ei ollut sanonut että joo on mulla vaimo mutta ei se ole "Sari". Mitä ajatuksia herättää?! Mun mielestä ei ketään ihan pienestä luulla toisen puolisoksi ja tuo selittely oli liikaa? Ja miksi mieheni ei kysynyt että mistäs sinä nyt sellaista olet saanut päähäsi?

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta. Luota vaistoon, jos tuntuu, että jotain on meneillään, niin silloin yleensä on. 

Vainoharhaisten mustasukkaisten mielestä vaisto sanoo että toinen pettää - aina.

En luottaisi mihinkään vaistoon vaan kysyisin suoraan että onko jotain muuttunut. Voi aueta jo ihan tuolla.

Voi olla myös jokin muu syy miksi toinen käyttäytyy oudosti. 

Vierailija
62/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotatko mieheesi? 

En enää. Ennen luotin. ap

Edelleen kysyn samaa, kun tähän et Ap vastaa: Miksi olet suhteessa, jossa et luota toiseen?

Avioeron voi hakea kumpikin osapuoli ja ilman mitään perustelua.

Läheisriippuvuus? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas oli tämmönen stoori tällä kertaa.

Onko tällä palstalla jotain vaikeasti epäluuloisia joiden on jankutettava näitä pettämisaloituksia viikosta toiseen? Kovin ohjelmallinen tuntuu tämä aihe täällä olevan.

Niin, se sukupuolten välisen luottamuksen rapautuminen..sehän ei tietenkään johdu mistään 😑

Tämäkin voisi olla venäjältä työnnettyä paskaa aivan helposti.

Vierailija
64/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni joka on ollut parisuhteessa kauan aikaa ja on perhe niin lopettaa sen pelkkiin epäilyihin tuosta noin vain? Kait sitä pitää miettiä jonkun aikaa että mikä on järkevintä. Toki kaikkea ei tarvitse sietää ja katsoa läpi sormien.

Tuosta noin vain pelkkiin epäilyksiin? Toinen jumalauta valehtelee, jne ja tärkein kysymys on onko mies käynyt panemassa jotain toista naista?! 

Vierailija
65/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni joka on ollut parisuhteessa kauan aikaa ja on perhe niin lopettaa sen pelkkiin epäilyihin tuosta noin vain? Kait sitä pitää miettiä jonkun aikaa että mikä on järkevintä. Toki kaikkea ei tarvitse sietää ja katsoa läpi sormien.

Itsekunnioitus on ainoa tie ehjään suhteeseen. Mitä tekee suhteella jossa kokee koko ajan epävarmuutta? 

Vierailija
66/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asian otin puheeksi niin mieheni haukkui minut valehtelijaksi ja taas sanoi että olen sekaisin. Ja tästä puolitutusta miehestä sanoi että se on kuulema vain pari kertaa nähnyt heidät siellä samaan aikaan treenaamassa. Silloin vasta ihmettelinkin että mitenkä muka voi pariskunnaksi luulla jos on vain harvoin nähnyt..   ap

Eli siis tämä puolituttu mies tiesi kuitenkin tämän "Sarin" nimen? Ovatko siis esittäytyneet, ja jos ovat, niin miksei tiedä onko "Sari" vaimo? 

Vierailija
67/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun asian otin puheeksi niin mieheni haukkui minut valehtelijaksi ja taas sanoi että olen sekaisin. Ja tästä puolitutusta miehestä sanoi että se on kuulema vain pari kertaa nähnyt heidät siellä samaan aikaan treenaamassa. Silloin vasta ihmettelinkin että mitenkä muka voi pariskunnaksi luulla jos on vain harvoin nähnyt..   ap

Eli siis tämä puolituttu mies tiesi kuitenkin tämän "Sarin" nimen? Ovatko siis esittäytyneet, ja jos ovat, niin miksei tiedä onko "Sari" vaimo? 

Tähän en osaa mitään sanoa. Ja tätäkin olen miettinyt että kuinkahan moni siellä nyt luulee että ovat pariskunta?!  ap

Vierailija
68/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä esitin mun exälle että hänen kaverinsa on kertonu mulle että on viettänyt aikaa yhden naisen kanssa. Exä sanoi, että " niin, kavereina? " ja sitten vastasin, että kaverit ei pane toisiaan ja esitin ihan pokalla että hänen ystävänsä kertonut. Myönsi sitten asian ja jäi kiinni :D Huomas kyllä naamasta kuinka alko vituttaan kun kerroin etten mä oikeesti mistään oo mitään kuullu että olipa vaan aavistus

Tätähän se ap:kin tekee, ei ole mitään mystistä ulkopaikkakuntalaista kaveria pukkarissa. Kirjoittaa tänne saadakseen pettäjän varpailleen. 

Vierailija
69/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset tarinat vahvistavat ajatustani siitä, että miehiin ei kertakaikkiaan voi luottaa.

Ei tämä ole sukupuolikysymys. Naiset ovat ihan samanlaisia.

Nainen saattaa toki pettää, mutta harvoin jatkaa sitä häikäilemättä vailla omantunnon pistoksia, ja yleensä eroaakin itse lopulta, mutta pettävä mies näkee itsensä uhrina, seilaa salarakkaan ja vaimon välillä helposti vuosia sen mukaan mitä sattuu tarvitsemaan, aloitteellisena osapuolena, koska hänellä on oikeus. 

Vierailija
70/137 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä kuulit tämän keskustelun?

Vierailija
71/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riideltiin sitten eilen oikein kunnolla kun otin tapahtuneen uudestaan esiin. Mies väitti että ihan ketä vain voitaisiin luulla hänen vaimoksi. Hän juttelee niin paljon töissä ja harrastuksessa kaikkien kanssa ja se on täysin normaalia ja aikoo jatkossakin jutella. Hän ei ole tehnyt yhtikäs mitään väärää eikä hänellä ole mitään mitä pyytää anteeksi taikka pahoitella. Jotenkin tuntui että vielä puolusteli tätä ky. kaveriaan. Sanoi että ei se nainen ole ikinä ekana laittanut viestiä taikka soittanut että hän itse on jotain laittanut ensin. Eikä he ole koskaan lähteneet samaan aikaan autoille ettei tulisi väärinkäsityksiä? Heidän välillään ei ole suhdetta tms. Vain treenaamisesta ovat keskustelleet eikä muusta mutta kuitenkin tuntuu tietävän aika paljon naisen elämästä ja nainen meidänkin elämästä. On minustakin kuulema puhunut jotain naisen kanssa, ainakin kertonut mustasukkaisuudestani! Mies tiesi kaverinsa eksien määrän, työhuolet, rahahuolet, joku ystävä on ollut ikävä tälle naiselle ja miehet seuraavat ja ahdistelevat naista ja muuta soopaa mikä jo alkoi huvittaa. Kuinka naisella on niin paljon ongelmia ja elämä kurjaa!

Mutta juu. Mies sanoi lopulta minulle että ota lääkkeesi. Olet mustasukkainen ja keksit kaikkia juttuja ja levität niitä ympäriinsä?! Sinua ei usko kukaan ja alkoi vielä syyttää minua pettämisestä että joskus yli kymmenen vuotta sitten mulla on muka ollut jotain äijiä?! Tämän sanoi niin että lapsetkin kuulivat!!! Ja otti jo eronkin puheeksi. Minun takiani tästä voi tulla jo erokin kun aloitin tämän epäilyn ja olen ihan sekaisin. Ei hän jaksa enää tämmöistä. Että näin.  ap

Vierailija
72/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanon että mieti ihan ajan kanssa omia sanomisia ja tekemisiäsi hetken. Onko epäilyä jatkunut kauankin? Näkyykö se arjessa niin että olet välinpitämätön, et huomioi ja vihjailet usein pettämisestä. Ei tarvitse tähän vastata, haluan vain että mietit asiaa.

Minulla tuli 45- vuotiaana ongelmia seksielämässä, vehje ei toiminut kunnolla, harmaita alkoi ilmestyä hiuksiin ja partaan, paino oli noussut tasaisesti ja elämä tuntui suorittamiselta.

Päätin alkaa huolehtimaan itsestäni, aloitin salilla käymisen, aloin tarkkailla syömisiäni ja en tietenkään kehdannut vaimolle sanoa että en pysty seksiin tällä hetkellä! Virhe! Kävin salaa lääkärillä ja olin tressaantunut. 

Vaimollahan heräsi epäilyt heti, hän oli täysin varma että minulla on suhde kuntosalilla käyvään naiseen jonka kanssa juttelin salilla ja tietysti silloin kun nähtiin esim. kaupassa niin moikkasin (pieni paikkakunta)

Hän tutki puhelimeni ja ärtymys minussa vain kasvoi, tuntui ettei ole mitään yksityisyyttä, missään ei voinut käydä (edes harrastuksessa) ilman ettei hänellä olisi naama nurinpäin. Hänen epäilyt kesti kuukausia ja se vähäinenkin välittämine mitä oli ollut katosi molemmin puolin. Erosta puhuttiin.

Kunnes päätin että elämä ei voi jatkua näin, päätin eräänä iltana nyt se on ero tai sitten sanon asiat suoraan ja hänenkin pitää puhua.

Sanoin suoraan lääkärissä käynneistä ja siitä että jonkinlaista kriisiä on omassa elämässä tämän muutoksen takia, pyysin anteeksi että en ole häntä huomioinut ja kerroin kuinka pahalta tuntui ettei hänkään huomioinut minua vaan syytteli turhasta.

Sanoin että minulla ei ole ikinä ollut aikomustakaan ola kenenkään muun kanssa kuin hänen ja haluan viettää loppuelämäni hänen kanssaan mutta niin että voin elää ilman epäilyjä ja puhelimeni tutkimista. Pyysin häntä kertomaan mitä haluaisi minun tekevän että hän tuntisi olonsa rakastetuksi, koska näinhän ei nyt ollut, olin vain keskittynyt omaan hyvinvointiini.

Jatkoimme yhdessä ja nykyään sanomme asiat suoraan, Vaimoni sanoo minulle välillä kun meinaan arjen touhuihin hukkua että kaipaisi taas vähän enemmän huomiota ja se on hyvä muistutus taas siitä että avioliitosta pitää pitää huolta.

Minun neuvoni on siis että puhukaa asiat suoraan, ja olkaa valmiita eroamaan jos tuntuu siltä asiat ei puhumisella muutu ja yritä muistaa että myös sinun tekemisissä voi olla jokin miehen mielestä huonosti. (en siis puolustele miestä vaan yritän avata sinulle miehistä näkökulmaa kun välillä saa sen käsityksen että täällä ajatellaan että miehessä on aina kaikki vika) Kaikkea hyvää.

Vierailija
73/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanon että mieti ihan ajan kanssa omia sanomisia ja tekemisiäsi hetken. Onko epäilyä jatkunut kauankin? Näkyykö se arjessa niin että olet välinpitämätön, et huomioi ja vihjailet usein pettämisestä. Ei tarvitse tähän vastata, haluan vain että mietit asiaa.

Minulla tuli 45- vuotiaana ongelmia seksielämässä, vehje ei toiminut kunnolla, harmaita alkoi ilmestyä hiuksiin ja partaan, paino oli noussut tasaisesti ja elämä tuntui suorittamiselta.

Päätin alkaa huolehtimaan itsestäni, aloitin salilla käymisen, aloin tarkkailla syömisiäni ja en tietenkään kehdannut vaimolle sanoa että en pysty seksiin tällä hetkellä! Virhe! Kävin salaa lääkärillä ja olin tressaantunut. 

Vaimollahan heräsi epäilyt heti, hän oli täysin varma että minulla on suhde kuntosalilla käyvään naiseen jonka kanssa juttelin salilla ja tietysti silloin kun nähtiin esim. kaupassa niin moikkasin (pieni paikkakunta)

Ihan hyviä pointteja mutta aloitko haukkua vaimoasi hulluksi kun jäit kiinni valehtelusta?! Tai siis valehtelitko vaimollesi vähän väliä? Ja sinulla tuskin oli usein yhteydenpitoa mihinkään toiseen naiseen? Ja olitko kotoa pois pitkiä aikoja etkä kertonut mihinkä menet ja millonka tulet. Auto vain hävisi pihasta ja et vastannut edes puhelimeen. Ja olit 4 tuntia vain "jossain". No, meillä taitaa olla hieman erilaiset tilanteet tässä. Ja kyllä olen miettinyt miljoonaa kertaa että mitä olen tehnyt väärin ja miksi mieheni on muuttunut. Tiedän omatkin vikani jne. Mutta jos toisessa ei ole yhtikäs mitään vikaa eikä halua edes huutamatta ja haukkumatta keskustella niin vaikeaa se on yksin pelastaa liittoa.  ap

Vierailija
74/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän laiteta poistoon tämäkin miesviha-/provoketju

Mikä sinä olet ketjujen laatua määrittelemään tai määräilemään? Kymmenet ihmiset keskustelevat keskenään, ja tulet puskista huutelemaan omiasi. Ja siellä sinä luet edelleen tätä, joten voi vastata vielä. Jos ei joku miellytä, se olet sinä joka häivyt!

Vierailija
75/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas oli tämmönen stoori tällä kertaa.

Onko tällä palstalla jotain vaikeasti epäluuloisia joiden on jankutettava näitä pettämisaloituksia viikosta toiseen? Kovin ohjelmallinen tuntuu tämä aihe täällä olevan.

Niin, se sukupuolten välisen luottamuksen rapautuminen..sehän ei tietenkään johdu mistään 😑

Tämäkin voisi olla venäjältä työnnettyä paskaa aivan helposti.

Nämä voi halutessaan sivuuttaa aika helposti, eli älä klikkaa auki ketjua! Otsikko yleensä kertoo sisällön. Kaikilla on mahdollisuus kirjoitella mieluisiaan asioita, eikös vaan? On monia ketjuja, joista voi valita, samoin palstojakin. Kun katsos yksi ihminen ei voi millään määrätä mitä muut saavat tehdä ja mistä puhua.

Pettäminen on globaali teema, ei sillä ole mitään tekemistä venäjältä työnnetyn paskan kanssa. Ei myöskään koronarokotteiden tai persujen, mitkä näyttävät olevan salaliittoteoreetikoiden vakioteemat.

Vierailija
76/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noilla oo jotain meneillään, muutakin kuin treenejä. Ja veikkaan että homma tulee myös jatkumaan.

Vierailija
77/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia kommentteja, mutta haluaisin sanoa että itselläni on kaveri mies joka on tahollaan parisuhteessa  enkä ikimaailmassa edes ajattelisi mitään romanttista hänestä ja silti juoruja liikkuu. Saatamme vaikuttaa rakastuneilta, mutta sitä ystävyytemme ei ole. Eikä ole koskaan ollutkaan. Eli miehesi harrastus kaveri voi hyvin olla ihan pelkkä ystävä. Muut ihmiset sitten keksivät niitä juoruja.

Vierailija
78/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta noin vain pelkkiin epäilyksiin? Toinen jumalauta valehtelee, jne ja tärkein kysymys on onko mies käynyt panemassa jotain toista naista?! 

Minä tutustuin viihteellä erääseen mieheen ja sovittiin, että nähdään. Hän tuli mun luo ja juteltiin ja syötiin, otettiin viiniä. Kertoi, että on naimisissa. Sanoin, että ok, mutta en halua varatulta mitään. Hän vastasi, ettei hän ole pettämässä. Meillä oli silti aivan ihana ilta. Kun se huumori on yhteistä. kehui mun ulkonäköä ja sanoi, että toisissa olosuhteissa....

Minä en hakenut suhdetta, joten vietin vain aikaa, kun kaveri oli niin kovin fiksu ja oli ihanaa jutella jonkun älykkään kanssa, kaikkien jännämiesten jälkeen.

Hän kertoi, että on meneillään kriisi avioliitossa (ja ei, ei todellakaan siis vongannut, eikä saanut minulta mitään!!!) ja selvästi helpottui, kun sai puhua. Ja hän puhui ja puhui. itkikin kerran. Olin siis pelkkä terapeutti. Minua se ei haitannut, koska en tuntenut edes fyysistä vetovoimaa, vaikka aluksi hieman niin luulin, alkuviehätyksessä.

Tapailimme aina meillä, emmekä OIKEASTI tehneet muuta kuin juteltiin!!! 

Hänen vaimonsa onki mun puhelinnumeron ylös ja soitti. Selitin asian hänelle. Uskoi, onneksi. En tiedä mitä heille kuuluu.

Toivon, että minusta oli jotain apua. Yritin kertoa miten nainen tietyt asiat ottaa ja mitä ajattelee. Mies oli jotenkin jumissa ja hukassa.

Ja tämä tarina ei ole provo, vaan täyttä totta. Kaikenlaista tapahtuu. En nyt väitä, että ap:n mies ei pettäisi, kun kuulostaa sinänsä selvältä pässinlihalta, valitettavasti. Mutta kun on olemassa se toinenkin vaihtoehto.

Vierailija
79/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimollahan heräsi epäilyt heti, hän oli täysin varma että minulla on suhde kuntosalilla käyvään naiseen jonka kanssa juttelin salilla ja tietysti silloin kun nähtiin

Täytyy sanoa että kyllä minä sanoin vaimoani vainoharhaiseksi ja sitähän olikin (tosin se johtui siitä että salasin asioita) mutta toista naista minulla ei ollut. 

Ja myönnän myös että valehtelin lääkärikäynneistä, oli todella kova paikka että seksi ei toiminut saatikka sen myöntäminen vaimolle.

Se että vaimo koko ajan syytti toisesta naisesta ei ainakaan lisännyt haluani puhua vaikeista asioista. Vaimoni mielestä minussa oli kaikki syy ja minä olin ahdistunut kun en pystynyt kertomaan totuutta.

Näin jälkikäteen ajateltuna molemmilla se lähestymistapa ongelmiin oli väärä. 

En tiedä onko miehelläsi ja sillä naisella suhde mutta en usko että tuolla tavalla saat asian selville. Sano asiat suoraan kiertelemättä ja jos mies ei puhu eikö muuta käytöstään niin sitten se ero on molemmille paras ratkaisu. Ps. Puhumisella tarkoitan sitä että et huuda etkö syyttele vaan kerrot rehellisesti miltä sinusta nämä asiat tuntuu ja mihin haluat muutosta, sanot että et voi elää näin ja kerrot että haluat jatkaa mutta molempien käytökseen on tultava muutos, ehkä pyytäisin myös anteeksi syytöksiä pettämisestä jos onkin se mahdollisuus että ei ole pettänyt. 

Vierailija
80/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo henkisesti kiinni siinä naisessa, melkein pahempi juttu kuin mikään fyysinen. Ja tuo on ihan peliliike siltä naiselta kertoa kuinka miehet ahdistelevat ja seuraavat, herättää miehessäsi suojelunhalua ja ajatuksen, että tässä on nyt ns. palkintonainen, kun kaikki miehet haluaa hänet. Lisäksi tuo miehen hyökkäävyys sua kohtaan on ihmeellistä, kun sulla on epävarma olo ja paha mieli. 

Olen pahoillani ap, pahalta vaikuttaa