Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys joka paljasti miehen pettämisen?!

Vierailija
08.08.2024 |

Nyt tarvittaisiin teidän ajatuksia. Olen siinä tilanteessa että epäilen mieheni pettävän minua naisen kanssa joka käy samassa paikassa harrastamassa. Ovat olleet jo muutaman vuoden kavereita, treenaavat samoissa tiloissa. Viestittelevät välillä, ovat jutelleet kuulema vähän kaikesta jne. Mies on muuttunut tänä aikana valtavan paljon ja alkanut valehdella. Jäänyt kiinni valheistaan ja väittänyt että olen itse päästäni sekaisin ja muita ilkeyksiä sanonut. En kuitenkaan ole saanut miestäni kiinni pettämisestä. Nyt kuitenkin sattui tämmöinen tapahtuma täysin yllättäen ja minusta kyllä kuulostaa aika pahalta.

Pukukopeilla eräs miehen puolituttu kaveri jota vain harvemmin on harrastuksessa nähnyt kysyi näin mieheltäni. Onko toi "Sari" muuten sun vaimo?! Tarkoitti naista jonka kanssa mieheni viestittelee ja jota näkee siellä paikassa missä olivat. Mieheni oli mennyt ihan vaikeaksi ja naurahtanut väkinäisesti ja alkanut selittää sille miehelle kuinka ovat vain kavereita ja välillä samoja treenejä tekevät. Monta minuuttia jatkanut selittelyä. Ei ollut sanonut että joo on mulla vaimo mutta ei se ole "Sari". Mitä ajatuksia herättää?! Mun mielestä ei ketään ihan pienestä luulla toisen puolisoksi ja tuo selittely oli liikaa? Ja miksi mieheni ei kysynyt että mistäs sinä nyt sellaista olet saanut päähäsi?

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teillä teineillä on vielä tuollaista, kyllä se siitä kun ikää tulee enemmän 👏"

Hah, päinvastoin. Kukaan aikuinen ei ole niin tyhmä ja naiivi, että sekaantuu toisten liittoihin. Viestintuoja ammutaan aina. Parempi pitää huili omista asioistaan. 

Eri

Vierailija
102/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aloituksessa ole mitään todistusaineistoa. Kyllä muakin vituttaisi jos kaveria luultaisiin puolisoksi ja saattaisin vakuutella että näin ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sinua "kaikkea se leipä elättääkin". Jos en olisi laittanut, että ollaan tavallisia töissä käyviä ihmisiä, jotta normaali kerron olevani, niin arvaapa mitä? Miten olisi ->

Pubiruusut, työttömät luuserit, kaljaveikot, mielenterveysongelmaiset, White trash-porukka jne???

Kaipa itsestäni ja miehestäni saan sanoa, että ollaan ihan normaaleja, työssä käydään ja maksetaan laskumme, sekä hoidetaan asiamme, mutta että tuollainen petollinen hooro sitten sattui kohdalle, ja se oli hyvin ikävää.

Jätä kommentoimatta, jos et ymmärrä lukemaasi. Olen ennenkin nähnyt noita "kaikkea se leipä elättääkin" kommentteja, ja ovat kaikki juuri samantyylisiä, hyökkääviä ja ivallisia, tunnistaa hyvin saman kirjoittajan kynäilemiksi.

Vierailija
104/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi sinua "kaikkea se leipä elättääkin". Jos en olisi laittanut, että ollaan tavallisia töissä käyviä ihmisiä, jotta normaali kerron olevani, niin arvaapa mitä? Miten olisi ->

Pubiruusut, työttömät luuserit, kaljaveikot, mielenterveysongelmaiset, White trash-porukka jne???

Kaipa itsestäni ja miehestäni saan sanoa, että ollaan ihan normaaleja, työssä käydään ja maksetaan laskumme, sekä hoidetaan asiamme, mutta että tuollainen petollinen hooro sitten sattui kohdalle, ja se oli hyvin ikävää.

Jätä kommentoimatta, jos et ymmärrä lukemaasi. Olen ennenkin nähnyt noita "kaikkea se leipä elättääkin" kommentteja, ja ovat kaikki juuri samantyylisiä, hyökkääviä ja ivallisia, tunnistaa hyvin saman kirjoittajan kynäilemiksi.

Katsohan miten itse kirjoitat muista ihmisistä. Häpeäisin silmät päästäni jos olisin sinä. Taidat olla itse listaamasi ihmistyypit,  hooro ja luuseri.

Vierailija
105/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen heterohkot nsmiehet ovat kuitenkin homo/bi-olentoja. Peräsuoli kiinnostaa.

Vierailija
106/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsohan miten itse kirjoitat muista ihmisistä. Häpeäisin silmät päästäni jos olisin sinä. Taidat olla itse lista

Senkun häpeät, onpahan jotain sisältöä elämässäsi. Pysy aiheessa äläkä takerru johonkin termiin. 

Ensin oli ärsykkeenä se, että sanoin olevani tavallinen ja työssä käyvä, sen jälkeen alat takertua johonkin yksittäiseen sanaan. Näykit, näykit, näykit...

Pointtina ole haukkua täällä muita kirjoittajia, vaan keskittyä aiheeseen. Jos ei jollain ole omasta mielestäsi sinun tasoisellesi kelpaavaa tekstiä, niin älä hyvä ihminen ota mitään kontaktia tai kommentoi! Niin helppoa.

Kyse on siitä miten ihmiset käyttäytyvät ja pettämisestä, ei siitä mitä sinä olet muista mieltä. Kaikenlaisia omahyväisiä nillittäjiä se leipä elättääkin.

Vierailija
107/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsohan miten itse kirjoitat muista ihmisistä. Häpeäisin silmät päästäni jos olisin sinä. Taidat olla itse lista

Ja sinäkö olet fiksu? Aloit jo itse nimittelemään tai moista vihjailemaan, ei kovinkaan sivistynyttä :D

Mitä tuo kirjoittaja on sinulle tehnyt? Kertoi omasta kokemuksestaan vain.

Jokainen myös kirjoittaa omalla tavallaan, se ei ole sinun määrättävissäsi.

Vierailija
108/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kaikki miehet pettää.

Vierailija
109/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kaikki miehet pettää.

Mua on pettänyt irl joka ikinen mies. Ihan jokainen. Ja vika ei todellakaan voi aina olla minussa. Vaikka pidät kassit tyhjinä, niin eiku vaan täytyy vierasta hakea.

Tämän viimeisimmän kanssa tein niin, että koska muuten oli asiat erittäin hyvin, niin hommasin itsellenikin salarakkaan. Mies reissuhommissa, niin ihan kivaa oli minullakin. Nykyään on mies huonokuntoinen, eikä voi pettää enää, niin en minäkään tarvitse muita. Tässä mennään pian eläkepäivillä.

Vierailija
110/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt nyt Sarilta mikä on homma, jos mies ei halua vastata.

Vierailija
111/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni joka on ollut parisuhteessa kauan aikaa ja on perhe niin lopettaa sen pelkkiin epäilyihin tuosta noin vain? Kait sitä pitää miettiä jonkun aikaa että mikä on järkevintä. Toki kaikkea ei tarvitse sietää ja katsoa läpi sormien.

Tuosta noin vain pelkkiin epäilyksiin? Toinen jumalauta valehtelee, jne ja tärkein kysymys on onko mies käynyt panemassa jotain toista naista?! 

Minä tutustuin viihteellä erääseen mieheen ja sovittiin, että nähdään. Hän tuli mun luo ja juteltiin ja syötiin, otettiin viiniä. Kertoi, että on naimisissa. Sanoin, että ok, mutta en halua varatulta mitään. Hän vastasi, ettei hän ole pettämässä. Meillä oli silti aivan ihana ilta. Kun se huumori on yhteistä. kehui mun ulkonäköä ja sanoi, että toisissa olosuhteissa....

Kannattaa lopettaa tuo varattujen miesten kotiinsa kutsuminen.

Vierailija
112/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanon että mieti ihan ajan kanssa omia sanomisia ja tekemisiäsi hetken. Onko epäilyä jatkunut kauankin? Näkyykö se arjessa niin että olet välinpitämätön, et huomioi ja vihjailet usein pettämisestä. Ei tarvitse tähän vastata, haluan vain että mietit asiaa.

Minulla tuli 45- vuotiaana ongelmia seksielämässä, vehje ei toiminut kunnolla, harmaita alkoi ilmestyä hiuksiin ja partaan, paino oli noussut tasaisesti ja elämä tuntui suorittamiselta.

Päätin alkaa huolehtimaan itsestäni, aloitin salilla käymisen, aloin tarkkailla syömisiäni ja en tietenkään kehdannut vaimolle sanoa että en pysty seksiin tällä hetkellä! Virhe! Kävin salaa lääkärillä ja olin tressaantunut. 

Vaimollahan heräsi epäilyt heti, hän oli täysin varma että minulla on suhde kuntosalilla käyvään naiseen jonka kanssa juttelin salilla ja tietysti silloin kun nähtiin

Tää on joku outo yleismaailmallinen ilmiö miehissä, kun alkavat syyttämään hulluksi ja käskevät hakemaan hoitoa, kun heiltä udellaan pettämisestä. Nää puheet kertoo, että ovat syyllisiä. Omituista. 

Onko naisillakin vastaavia yhteisiä piirteitä? En oo ainakaan kuullut niistä.

Vierailija
113/137 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on jo henkisesti kiinni siinä naisessa, melkein pahempi juttu kuin mikään fyysinen. Ja tuo on ihan peliliike siltä naiselta kertoa kuinka miehet ahdistelevat ja seuraavat, herättää miehessäsi suojelunhalua ja ajatuksen, että tässä on nyt ns. palkintonainen, kun kaikki miehet haluaa hänet. Lisäksi tuo miehen hyökkäävyys sua kohtaan on ihmeellistä, kun sulla on epävarma olo ja paha mieli. 

Olen pahoillani ap, pahalta vaikuttaa

Mun miestä yritti samanlainen uhriutuva niljake, naapurin naikkonen. Teeskenteli ensin ystävää minullekin, kun hänelläkin oli mies ja asuivat avoliitossa, kuten mekin. Sitten kerran teki viimeisen peliliikkeen ja sanoi ihan suoraan minulle, että hän on päättänyt ottaa mieheni :o

No ei mieheni lämmennyt ajatukselle, todellakaan, itse asiassa oli moneen kertaan sanonut, kuinka ei voi sietää koko naista. Sanoi,

Mulle on käynyt samoin. Naapurin pariskunta erosi (mies petti ja jätti) ja nainen oli sitten heti meidän ovella kun olin itse mökillä. Naapurit oli normaaleja ihmisiä, joilla lapsia jne. Naapurin nainen sai sitten kaipaamaansa lohdutusta ja tapailevat kuulemma vieläkin baareissa, mies tarjoaa. Ihmettelen vaan kun nainen tietää itse miltä tuollainen tuntuu, niin tekee sitten samaa muille. Jäi p maku suuhun siitä naisesta.

Vierailija
114/137 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni joka on ollut parisuhteessa kauan aikaa ja on perhe niin lopettaa sen pelkkiin epäilyihin tuosta noin vain? Kait sitä pitää miettiä jonkun aikaa että mikä on järkevintä. Toki kaikkea ei tarvitse sietää ja katsoa läpi sormien.

Tuosta noin vain pelkkiin epäilyksiin? Toinen jumalauta valehtelee, jne ja tärkein kysymys on onko mies käynyt panemassa jotain toista naista?! 

Minä tutustuin viihteellä erääseen mieheen ja sovittiin, että nähdään. Hän tuli mun luo ja juteltiin ja syötiin, otettiin viiniä. Kertoi, että on naimisissa. Sanoin, että ok, mutta en halua varatulta mitään. Hän vastasi, ettei hän ole pettämässä. Meillä oli silti aivan ihana ilta. Kun se huumori on yhteistä. kehui mun ulkonäköä

"Kannattaa lopettaa varattujen miesten kotiinsa kutsuminen".

Jaahas, taas yksi joka sortui omaan näppäryyteensä, kun ei edes osaa sisäistää lukemaansa ;D "Varattujen miesten", eli montako löysit tekstistäni? ;D Voi voi, kun on niin kiire näpäyttelemään, ettei malta millään lukea huolella sitä mihin vastaa. Ja noin nolostihan siinä sitten käy.

Ja hei, mies oli "sinkku", kun hänet kutsuin, ja sen jälkeen kun kertoi päinvastaista, ilmoitin, että kaveripohjalla mennään vain. Kukaan ei ole pettänyt ketään.

Eikö varattu henkilö saa käydä vastakkaista sukupuolta olevan luona kylässä, ilman seksuaalisia toimintoja? Ja jos ei, niin miksi?

Vaimo ainakin uskoi, kun totuuden kerroin, ja hyvä niin, sinulle on ihan sama. Mutta lue nyt edes seuraavalla kerralla teksti ensin läpi, ennen kuin syöksyt pätemään ;D

Vierailija
115/137 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen muuttunut käytös paljasti pettämisen. Mies oli bongannut kaupasta 12 vuotta nuoremman tavaranhyllyttäjän. No, siinä sinä sitten, alettiin panemaan keskenään muutakin tavaraa vuoden aikana. Huomasin miehen käytöksestä, että jotain on tekeillä. Alkoi ikäänkuin hirnumaan,  heitteli päätänsä ja piereskeli enemmän. Hermostui myös helposti. 

Vierailija
116/137 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hei, mies oli "sinkku", kun hänet kutsuin, ja sen jälkeen kun kertoi päinvastaista, ilmoitin, että kaveripohjalla mennään vain. Kukaan ei ole pettänyt ketään.

Eikö varattu henkilö saa käydä vastakkaista sukupuolta olevan luona kylässä, ilman seksuaalisia toimintoja? Ja jos ei, niin miksi?

Pitääkö jokaiselle ystävällekin sukupuolesta riippumatta ilmoittaa samalla tavalla että ei ole kiinnostunut seksistä tämän kanssa koska tämä on varattu. Eli jos olisi vapaa niin sitten kyllä lohkeaisi? Luuletko aidosti että tuo mies ei olisi ollut valmis seksiin kanssasi (eli pettänyt vaimoaan) jos se olisi ollut sinulle ok? Tässäkin oli kyse jostain juuri tavatusta baarituttavuudesta, ei mistään vuosikausia jatkuneesta ystävyydestä.

Sitten vielä ihmetellään miksi vastakkaista sukupuolta olevat ystävät aiheuttavat ongelmia omassa parisuhteessa...

Vierailija
117/137 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voitkin olla yksinkertainen ;D Sensuuri vei pitkän vastineeni, mutta ihan vain lyhyesti: Pointti oli se, ettei mies ole aina 100% pettämisreissulla. Hölmö ei silti saa olla, vaan asiat pitää puhua selviksi.

Pointti ei ollut keskusteluni kotonani varatun miehen kanssa, ei kaverin, ei sukulaisen, ei ystävän, vaan yhden ainoan minulle melkein tuntemattoman ihmisen. Yksittäinen tapaus ja sinä alat vaahtoamaan ihan käsittämättömiä.

Vierailija
118/137 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusta ei varmaan kukaan saa täysin takaisin jos sen kerran kunnolla menettää!

Vierailija
119/137 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt siltä, että vieläkö petät minua Sarin kanssa?

Saat varmasti mieleisen vastauksen, oli se sitten myöntävä tai kieltävä. Olet selvästi jo päättänyt, että mies pettää. Voineeko tuo mitään tehdä mielipidettäsi muuttaakseen?

Vierailija
120/137 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up