Kysymys joka paljasti miehen pettämisen?!
Nyt tarvittaisiin teidän ajatuksia. Olen siinä tilanteessa että epäilen mieheni pettävän minua naisen kanssa joka käy samassa paikassa harrastamassa. Ovat olleet jo muutaman vuoden kavereita, treenaavat samoissa tiloissa. Viestittelevät välillä, ovat jutelleet kuulema vähän kaikesta jne. Mies on muuttunut tänä aikana valtavan paljon ja alkanut valehdella. Jäänyt kiinni valheistaan ja väittänyt että olen itse päästäni sekaisin ja muita ilkeyksiä sanonut. En kuitenkaan ole saanut miestäni kiinni pettämisestä. Nyt kuitenkin sattui tämmöinen tapahtuma täysin yllättäen ja minusta kyllä kuulostaa aika pahalta.
Pukukopeilla eräs miehen puolituttu kaveri jota vain harvemmin on harrastuksessa nähnyt kysyi näin mieheltäni. Onko toi "Sari" muuten sun vaimo?! Tarkoitti naista jonka kanssa mieheni viestittelee ja jota näkee siellä paikassa missä olivat. Mieheni oli mennyt ihan vaikeaksi ja naurahtanut väkinäisesti ja alkanut selittää sille miehelle kuinka ovat vain kavereita ja välillä samoja treenejä tekevät. Monta minuuttia jatkanut selittelyä. Ei ollut sanonut että joo on mulla vaimo mutta ei se ole "Sari". Mitä ajatuksia herättää?! Mun mielestä ei ketään ihan pienestä luulla toisen puolisoksi ja tuo selittely oli liikaa? Ja miksi mieheni ei kysynyt että mistäs sinä nyt sellaista olet saanut päähäsi?
Kommentit (137)
Onko sinulla oma kotilivertäjä miehesi kaveriporukassa, vai miten tiedät mitä niiden pukkarissa puhutaan?
Mä sain joskus riidellessä exän kanssa miehen nakitettua sillä, kun valehtelin että oon itse pettänyt sitä.
Kai se sit ois tehnyt hänen mielestä asiat tasan niin pystyi hyvällä omatunnolla tunnustamaan, armelias kun oli.
Mikä hitto näillä on kun ei voi vaan kertoa vaan mieluummin ajetaan toinen hulluksi?
Vierailija kirjoitti:
Joku syy siihen on miksi joku kysyy, onko joku jonkun vaimo.
Kysyjä tiesi totuuden, yritti herätellä aloittajaa, että ota nyt ne silmäsi pois sieltä perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten olit siellä miesten pukutiloissa seuraamassa keskustelua? Taas joku tarina vaan.
Jep, olin itse tulossa just kysymään, että mistä ap tämän on kuullut. Tuskin mieheltä itseltään, mutta ei varmaan tuolta miehen etäiseltä harrastuskaveriltakaan. Vähän nyt ontuu tämän tarinan rakenne.
Vierailija kirjoitti:
Miten olit siellä miesten pukutiloissa seuraamassa keskustelua? Taas joku tarina vaan.
En tietenkään ollut, hö! Keskustelun sattui kuulemaan henkilö, tuttuni joka kävi pitkästä aikaa treenaamassa siellä kun kävi tällä paikkakunnalla. Ei siis enää asu täällä, ennen asui. Eikä ole mieheni tuttuja. Tämä oli kyllä sellainen sattuma että ensiksi en ollut uskoa koko juttua! Mutta näin kait ne valheet sun muut täysin yllättäen jostain tulevat päivän valoon. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotatko mieheesi?
En enää. Ennen luotin. ap
No eikö siinä tapauksessa ole samantekevää pettääkö miehesi vai ei? Luottamus on mennyt eikä suhteella ole tulevaisuutta. Vai ajattelitko jatkaa suhteessa sellaisen miehen kanssa, johon et luota?
Nämä ovat niitä pettureita, jotka vääntävät pettämisen petetyn syyksi. Se, luottaako ap mieheensä sokeasti, ei liity asiaan, eikä kenenkään tarvitse sulkea silmiään puolison harjoittamalta hyväksikäytöltä.
Pettäminen on AINA pettäjän syy, teko ja päätös, kenenkään ei ole pakko aloittaa rinnakkaissuhdetta Suomessa, jossa eroaminen on laillista ja oikeus jokaiselle. On myös pettäjän puolison oikeus tietää jos häntä kucetetaan.
Nainen: Joitteko viinaa?
Mies: Pojat joi, itse en juonut.
Nainen: Kävittekö naisissa?
Mies: Pojat kävi, itse en käynyt.
Nainen: Käytittekö kondomia?
Mies: Pojat käytti, itse en käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain joskus riidellessä exän kanssa miehen nakitettua sillä, kun valehtelin että oon itse pettänyt sitä.
Kai se sit ois tehnyt hänen mielestä asiat tasan niin pystyi hyvällä omatunnolla tunnustamaan, armelias kun oli.
Mikä hitto näillä on kun ei voi vaan kertoa vaan mieluummin ajetaan toinen hulluksi?
Mikä hitto vaivaa niitäkin jotka roikkuu tuollaisessa suhteessa vaikka tietää hiton hyvin, että homma on ohi?
Kun asian otin puheeksi niin mieheni haukkui minut valehtelijaksi ja taas sanoi että olen sekaisin. Ja tästä puolitutusta miehestä sanoi että se on kuulema vain pari kertaa nähnyt heidät siellä samaan aikaan treenaamassa. Silloin vasta ihmettelinkin että mitenkä muka voi pariskunnaksi luulla jos on vain harvoin nähnyt.. ap
Ikinä ei kannata myöntää pettämistä. Se on pettämisen tärkeimpiä sääntöjä. Vaikka puoliso hakisi eroa, ei kannata myöntää. Puolisoa jää usein kaivelemaan pettikö hän sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kun asian otin puheeksi niin mieheni haukkui minut valehtelijaksi ja taas sanoi että olen sekaisin. Ja tästä puolitutusta miehestä sanoi että se on kuulema vain pari kertaa nähnyt heidät siellä samaan aikaan treenaamassa. Silloin vasta ihmettelinkin että mitenkä muka voi pariskunnaksi luulla jos on vain harvoin nähnyt.. ap
Ok
Vierailija kirjoitti:
Nyt odotat ja odotat, että mies muuttuisi ja te elätte onnellisena elämänne loppuun asti? Kuten jo joku aiemmin sanoi keskityt nyt ihan vääriin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset tarinat vahvistavat ajatustani siitä, että miehiin ei kertakaikkiaan voi luottaa.
Ei tämä ole sukupuolikysymys. Naiset ovat ihan samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille tyypilliseen tapaan keskityt taas ihan vääriin asioihin.
Selvennätkö vähän?
Mies on muuttunut tänä aikana valtavan paljon ja alkanut valehdella. Jäänyt kiinni valheistaan ja väittänyt että olen itse päästäni sekaisin ja muita ilkeyksiä sanonut. En kuitenkaan ole saanut miestäni kiinni pettämisestä.
Asialla ei voi tehdä mitään kun mies ei ole jäänyt kiinni pettämisestä.🤷
Ei siinä enää tarvitse miettiä pettääkö toinen, jos toinen valehtelee, jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto vaivaa niitäkin jotka roikkuu tuollaisessa suhteessa vaikka tietää hiton hyvin, että homma on ohi?
Ei tietenkään tiedä. Jännä miten ensin vaaditaan sokeaa luottamusta ja seuraavaksi tuomitaan ihminen, joka yrittää luottaa puolisoon, mutta pelkää että tämä pettää. Puolison pettäminen, etenkin pitkäaikaisen, on kenelle tahansa suuri kriisi. Missähän se raja mielestäsi menee, jolloin pitäisi heittää hanskat tiskiin puolison tuttavan tai huhupuheen vuoksi, ja milloin epäily on sairasta mustasukkaisuutta?
Eiköhän laiteta poistoon tämäkin miesviha-/provoketju
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tiedä. Jännä miten ensin vaaditaan sokeaa luottamusta ja seuraavaksi tuomitaan ihminen, joka yrittää luottaa puolisoon, mutta pelkää että tämä pettää. Puolison pettäminen, etenkin pitkäaikaisen, on kenelle tahansa suuri kriisi. Missähän se raja mielestäsi menee, jolloin pitäisi heittää hanskat tiskiin puolison tuttavan tai huhupuhee
Luottamus on suhteen perusta, ei sitä pitäisi joutua vaatimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoitti viestin aivan kuin joku muu ois ollu ja kertonut hänelle. Ihan en ottanut selvää
Huvittaa nuo kommentit, että pitää lopettaa suhde, jos ei luota. On ihan typerää luottaa kehenkään täydellisesti.
Joku syy siihen on miksi joku kysyy, onko joku jonkun vaimo.