Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leppilampi ja Pelkonen juontavat viisut.

Vierailija
06.02.2007 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee vaan kyrsimään täälä palstalla kun aina käytetään tuota kateellisuutta kun puolustetaan omaa suosikkia. Miksi asioista ei vain voi olla eri mieltä.

Oletteko te ei kateelliset sitten tyytyväisiä ihan kaikkeen, onko kaikki missit teistä yhtä kauniita ja kaikki idollssit yhtä hyviä laulamaan --> tuolla periaatteella on.

Ihmiset jotka ovat jotain mieltä (puhun siis makuasioista) asioista ovat näemmä aina vain kateellisia jos tykkäävät jostain enemmän kun toisesta.

Tällä periaatteella olen todella kateellinen monelle.

Mun älyyn ei mahdu, ennemmin olen kateellinen niille joista pidän, joilla on jotain piirteitä mitä itselleni haluaisin.

Toi, että mun viesti tuli kahteen kertaan on vahinko.

Vierailija
42/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa mikään juontajapari miellyttäisi KAIKKIA.

Pääasia, ettei valittu mitään Heikki Hietamies - Riitta Väisänen - tyylistä juontajaparia! Eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä mietin on se, että niillä taitaa olla aika paljon pituuseroa. Eikö se Jaana ole aika lyhyt? En kyllä varmaksi tiiä, mutta Mikko ei ainakaan mikään kovin lyhyt ole. MEinaan, että ruudussa voi näyttää yhtäkkiä vähä hassulta, mutta voihan sille Jaanalle laittaa 10cm korkkarit :)

Edustava ja elegantti pari muuten!

Vierailija
44/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Leppilammen " karismahan" nähtiin viimeksi Nevadassa, laulaakohan hän Euroviisuissakin?:o Pelkonen on kohtalainen, mutta olisi hänenkin tilalleen ollut paljon parempia ehdokkaita. Toivottavasti nyt edes jompikumpi osaa sujuvaa ranskaa, englanti kohtalaisesti tönkköaksentilla menee varmaan kummaltakin .

Vierailija
45/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä Lordin jälkeen näyttää kansainväliselle euroviisuyleisölle, että kyllä täältä maasta vähän söötimpääkin porukkaa löytyy ;-D

46/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

69:

Toivottavasti nyt edes jompikumpi osaa sujuvaa ranskaa, englanti kohtalaisesti tönkköaksentilla menee varmaan kummaltakin .

Vierailija
47/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

157 ja 181, ei se Mikko sen pitempi ookaan, näyttää pitemmältä :) Ei oo minusta liikaa pituuseroa. Hyvältä näyttävä pari ja kokemusta on esiintymisestä.

t. 69

Vierailija
48/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin pelonaihe itselläni ainakin on ollut ohjelmat, meneekö ihan överiksi vaiko riman ali?

Kun ei Suomessa koskaan olla osattu tehdä showta hyvällä maulla.

Toivottavasti spiikit kirjoittaa joku jolla myös oikeasti on tehtävään tarvittavaa kykyä, huumorintajua ja näkemystä.