Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leppilampi ja Pelkonen juontavat viisut.

Vierailija
06.02.2007 |

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletin, että Heikki on se joka tuosta kaksikosta pääsee finaaliin.

Käsittämätöntä, että Pelkonen valittii ja Leppilampi on vielä oudompi valinta. Voi jäädä viisut multa katsomatta.

Vierailija
22/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ovat hyvä ja ainakin näyttävä valinta. Jaana on oikein hyvin juontanut jo useat euroviisut ja kielitaitoakin löytyy molemmilta varmasti riittävästi. Ei se Kreikan Sakiskaan kovin hyvin kieliä puhunut viime vuonna..ja silti sitä oli mukava katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin juonnot olisi voineet mennä löperiksi ja kihertelyksi kuten heidän yhteisjuonnot yleensäkin..Jaana joutuu pakostakin tsemppaamaan kun on uusi juontajapari.

Vierailija
24/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuista ja ihan ok juontaja. Onneksi ei valittu Paasosta. Se on niin kuvottava, etenkin naisjuontajan parina.

Vierailija
25/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ällö.;)

Vierailija
26/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pääsee juontamaan Euroviisut. Sen kerran kun ne tänne saadaan.

Vierailija
27/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijäkoulutus antaa hyvät valmiudet.

Lisäksi osaa englantia ja ranskaa hyvin eikä ole hullumman näköinenkään...

Vierailija
28/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateusko tätäkin ketjua pyörittää??

Vierailija
29/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mielestäsi on varmaan myös käsittämätöntä, että ex-uimapukumalli on Suomen Kulttuuriministeri!

Vierailija:

...pääsee juontamaan Euroviisut. Sen kerran kun ne tänne saadaan.

Vierailija
30/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän olen kumpaakin nähnyt telkassa, mutta Pelkosesta tuli jotenkin luonnollinen vaikutelma, ei siis mikään teennäinen bimbo. Leppilammen olen kuullut joskus laulavan, ja se oli hirveätä. Mutta onhan hän näyttelijä, joten ammattilainen esiintymisen suhteen.

Vierailija
31/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen sataprosenttisen tyytyväinen tähän valintaan. Edustava ja kielitaitoinen parivaljakko!

Vierailija
32/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei otettu jotain hurria ja sitä soraista.. Olis tullu pikkusen jäykät bileet..

Kielitaitoisia ovat molemmat ja ehdottomasti näyttävät hyvältä.. Monitaitolahjakkuuksia!

Mitä sitten, että leppilampi onkin ällö jne.. Mikä parempi juontaja kuin oikein kunnon " poikamieshymy" ..

Onneksi ei tullut kaljua möhömahaa.. vain sen takia, että kun on vankka kokemus jne.. Tai jotain isotissistä blondia, jolla pää hakkaa tyhjää. mutta tissit...

Vierailija
33/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs en tykkää Jaanasta ei se tarkota, että olisin sille kateellinen mistään. Olisi silloin loogista, etten tykkäisi kenestäkään kauniista julkkinaisista.

Jaanan ulkonäössä ei ole vikaa, mutta en tykkää sen tavasta puhua, siinä ei ole kyse kateudesta vaan makuasioista.

Kun on kyseessä kuitenkin kilpailu on loogista arvioida valintoja, onhan tuomaristokin tehnyt oman valintansa eikä varmasti ole muita osallistujia dissannut kateellisuuden takia.

Tuomaristolla on varmasti hyvät syyt valita juuri nämä kaksi jatkoon, mutta minä en vain satu tykkäämään kummastakaan. (leppilampea myös olen ällönnyt aina ja tuskin se johtuu kateudesta).

Vierailija
34/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti Bjurströmia. Vaikka omalla tavallaan onkin karismaattinen niin Leppilampi on kyllä parempi Euroviisuihin.

Vierailija
35/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta, ei urputeta nyt!

Vierailija
36/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen, vaikken kumpaakaan erikoisemmin fanitakaan.

Vierailija
37/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs en tykkää Jaanasta ei se tarkota, että olisin sille kateellinen mistään. Olisi silloin loogista, etten tykkäisi kenestäkään kauniista julkkinaisista.

Jaanan ulkonäössä ei ole vikaa, mutta en tykkää sen tavasta puhua, siinä ei ole kyse kateudesta vaan makuasioista.

Kun on kyseessä kuitenkin kilpailu on loogista arvioida valintoja, onhan tuomaristokin tehnyt oman valintansa eikä varmasti ole muita osallistujia dissannut kateellisuuden takia.

Tuomaristolla on varmasti hyvät syyt valita juuri nämä kaksi jatkoon, mutta minä en vain satu tykkäämään kummastakaan. (leppilampea myös olen ällönnyt aina ja tuskin se johtuu kateudesta).

Vierailija
38/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onneksi ei otettu jotain hurria ja sitä soraista.. Olis tullu pikkusen jäykät bileet..

Vierailija
39/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
40/48 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin olen tullut juttujanne lukiessani siihen tulokseen, että on aika ihanan helppoa elää, kun ei häpeä maansa ja kansansa puolesta yhtään mitään.