Leppilampi ja Pelkonen juontavat viisut.
Kommentit (48)
Jotenkin sellanen ällö ja limainen. En pidä yhtään, enkä kästiä miksi jotkut pitävät karismaattisena. Se Nevada vai mikä sen nimi nyt olikaan, jossa Leppilampi esiintyi, oli ihan hirveetä tuubaa. Wikström nyt sentään vähän osaa vihdyttää ja siltä löytyy itseironiaa. Leppilampi luulee itsestään liikoja.
Pelkonen on mun mielestä ihan ok.
Osaakohan ne lontoota ja ranskaa? " duus puääng"
No eipä tarvitse muutenkaan katsoa suomen järjestämiä viisuja, myötähäpeä on niin suuri joka asiassa.
Borgå72:
Osaakohan ne lontoota ja ranskaa? " duus puääng"
käyttävät pikkutyttömaneereja päästäkseen eteenpäin. Jokaisessa firmassa on niitä pedoiluun taipuviasia miespomoja, joihin se tukan keikuttaminen ja hameen helmojen hypistely tehoaa...
> Siis tämähän oli oikeaa tietoa!
No tietty oli! Valehtelisinko mä muka teille?!
t: 2 / 6
Joku ilmeisesti vuotanut 15 min etukäteen.
T: ap
Vierailija:
> Siis tämähän oli oikeaa tietoa!No tietty oli! Valehtelisinko mä muka teille?!
t: 2 / 6
Oi että on ihanaa taas hävetä koko Suomen puolesta, hävettää olla suomalainen juntti. Voi apua, kaikki muut suomalaiset paitsi MINÄ on ihan überjuntteja ja nyt KAIKKI ulukomaalaiset luulee et mäkin oon. Siis en kestä!
Vielä kun ne IDIOOTIT valkkaa väärän biisin edustamaan Suomea niin kyllä sitten vasta HÄVETTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
mutta eikös se ole ollut kiekkoilemassa Pohjois-Amerikassa, tuli vain yhtäkkiä mieleen.
varmasti näyttävä kaksikko!
Olenkohan ainoa joka on tätä mieltä!
> Tehdään ilmianto tästä ilmeisestiki ylessä työskentelevästä ihmisestä...
...öh, siis, minähän en ole ap! Joten missähän minä olen jotain " vuotanut" ? Enkä edes ole ylessä töissä! ; )
t: 2
euroviisut. Onneksi ei sentään sitä Paasosta valittu. Jotkut aikuisemmat ja tyylikkäämmät olis ollu mun mielestä paikallaan.
se osaa vaan virnistellä, hyi yrjö. Joo siitä misukasta puhumattakaan, metrin mittanen pätkä tungettu saappaisiin. Kielitaidosta ei tietoa mut tuskin kumpikaan ranskaa osaa.
Pelkonen on diivamainen pikkutyttö olemukseltaan, eikä edes puhunut kovin hyvää enkkua. Miksei helkkari ne ottaneet sitä Soraista???
23:
mutta eikös se ole ollut kiekkoilemassa Pohjois-Amerikassa, tuli vain yhtäkkiä mieleen.
Suomalaisilla tosiaan on maailman huonoin itsetunto.
on pelkkä söpö pikkutyttö, joka räpyttelee silmiään, mutta jolla ei ole mitään todellista annettavaa tv-katsojille. Karismaa ei pätkääkään. Erittäin huono vaihtoehto.