Onko täällä ketään joka tarvitsisi lastenhoitajaa jyväskylä/muurame alueella?
Kommentit (8)
olen 22v ja valmistunut toukokuussa 2005 lastenohjaajaksi hyvin paperein. Olen ollut päiväkodeissa ja ryhmiksissä sijaisena tarvittaessa vuodesta 2003 lähtien. Tein keikkahommia opiskelun ohella. Käyn 5 perheessä hoitamassa lapsia tarpeiden mukaan. Ikäjakauma on tähän mennessä ollut 3kk-9v..mielelläni piirrän/askartelen lasten kanssa. Haluaisin työskennellä perheissä, mutta perhepäivähoitajaksi omassa kodissa en vielä tässä vaiheessa halua alkaa, kämppäkin on liian pieni.
Ota yhteyttä jos tarvitset reipasta ja kokenutta hoitajaa :)
Mutta täytyy sen verran kommentoida, että en menisi ihan heti sanomaan n. kolmen vuoden työkokemuksella, että on paljon kokemusta alalta ja on kokenut, valitettavasti.
Verrattuna esim. siihen, kun moni saa lapsen ei ole paivaakaan lastenhoitokokemusta...
Olen ehka kesalla tulossa ulkomailta Jyvaskylan suuntaan ja voisin mielellani kayttaa apuasi. Mutta siihen nyt on tietysi aika pitka aika ja aika olisi vain viikko pari.
Paljon pyytäisit palkkaa? Jos oot lapsirakas, niin et varmaan paljoo.
äitini on ollut perhepäivähoitaja siitä lähtien kun synnyin, että lasten kanssa olen kyllä ollut päivittäin ja auttanut hoitamisessa heti kun ikää on riittänyt, ala-ja ylä-aste ikäisenä varsinkin..Päättötyön tein nuorista äideistä ja olin reilun kk verran nuorten äitien kerhossa jossa hommiini kuului lasten hoito ja viihdyttäminen kun äidit halusivat jutella. Että mielestäni kokemusta löytyy kyllä aika paljon ikääni nähden.
Olen hoitanut tuntipalkalla 7e/h, vaikka lapsirakas olenkin, ei se tarkoita että ilmaiseksi tekisin töitä. Vaikka olen kyllä monesti hoitanut ihan omaksi ilokseni, enkä pyytänyt mitään korvausta.
..oon työtön lastenohjaaja jolla on paljon kokemusta kaikenikäisten lastenhoidosta :)