Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää riidan jälkeen yksin itkemään

Vierailija
06.08.2024 |

Riitelemme yleensä ennen nukkumaanmenoa sängyssä. Lopulta hän alkaa vain kylmästi nukkumaan ja jättää mut itkemään yksin. Ei lohduta tai mitään. Kuulemma vihaisena ei pysty. Onko teidän ukot samanlaisia?

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti riitojen lähtökohtaa. Onko ajankohta sinusta lähtösin? Jos on, niin miksi haluat toistaa illalla ja sängyssä riitelyä?

Toisen nukkumisen kontrollointi ja vaikutus pyrkimykset ovat henkisen ja fyysisen väkivallan välimaastoa. Jos vieläpä jatkat asiaa heti aamusta herättäen hänet riitelyyn, niin ole hyvä ja jätä miehesi RAUHAAN. Uni on tärkeää. Oli tapauksesi mikä tahansa, niin tuollainen riitely on typerää ja miehesi on oikeassa kun alkaa nukkumaan. 

Mulla oli kerran epävakaa ja pettävä avopuoliso. Hän yhtenä jaksona teki tuota "unen kontrollointia" kaiken muun henkisen väkivallan lisäksi. Yhtenä aamuna olin niin väsynyt ja rikki, että minussa heräsi eläin. En ollut sitä ennen koskaan nostanut kättäni ketään kohtaan, mutta silloin nostin hänet kaulasta eteisen seinälle ja puhutin häntä siitä

🤣😂 Väkivaltainen kallu siellä puolustelee tekojaan. Olisit poistunut nukkumaan muualle ja eronnut.

Voi kuule... Niin erosinkin. Se nainen häädettiin yhteisestä vuokra-asunnosta poliisien avustamana.

Kommenttisi kertoo paljon itsestäsi, mutta ei mitään siitä kuka minä olen. 

Vierailija
22/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap oikein odotat nostattamalla riidan juuri ennen nukahtamista?

Ja kai ymmärrät, että tuosta riidasta pääsee eroon sillä, että nukut olohuoneessa tms., silloin ei tule riideltyä nukkumaanmentyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käytät itkua manipulaatiokeinona kuten naiset hyvin usein tekevät.

Oksettavaa.

Vain narsistit ajattelevat itkun olevan manipulointia. Eli muutkin ihmiset toimii samoin kuin itse. Ei toimi, suurin osa itkee siksi, kun olo on loukattu. Ei manipuloinnin vuoksi. Kaikki ei ole kuin sinä!

Minä en koe myöskään itkua manipulointikeinona, sillä jos tulee paha mieli riidasta, itken yksikseni. Puolisohan ei ole tästä edes tietoinen. En kyllä haluaisi häntä edes lohduttamaan, vaikka tietäisikin minun itkevän. Kun olen loukkaantunut, en halua nähdä mokomaa silmissäni vähään aikaan. Sopimistuulella olen yleensä vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
24/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö mies pahaa sulle ? Kumpi aloittaa riidan ja miksi. Loukkaako siinä kumpikin tai toinen. Eikö se suhde toimi. Onko arvomaailma erilainen tai elämäntavat? Ei ole hyvä riidellä sängyssä tai parisuhteessa. Omat asunnot? Yksityinen pariterapeutti? Mikä on vikana, miksi jaksat sitä. Miksi mies on vihainen koko ajan? Miksi ilman vihaa ei voi keskustella asioista.

Ex oli tuollainen, sai raivokohtauksia milloin mistäkin pikku asioista, parisuhde oli lopulta kuin lasinsiruilla kävelyä miehen mielialojen mukaan. Ei myöskään lohduttanut kun sai mut huudoillaan itkemään, oon aika herkkä ihminen ja tuollainen käytös oli mulle liikaa. Lopulta erottiin ja myönsi myöhemmin että oli uupunut ja pyysi anteeks. Kaikki ei vaan sovi saman katon alle, nykyään ollaan paremmissa väleissä ja yhteydessä välillä.

Teette

Kerroin oman tarinan, vai onko jotain luetun ymmärtämisen vaikeuksia?

Vierailija
25/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa.

Miksi aina tuodaan tämä "manipulaatio" esiin? Eikö ihmisellä saa olla tunteita, pitää vaan purra hammasta tai mennä piiloon itkemään?

Sit myöhemmin ihmetellään kun "ei se mitään sanonut, enhän mä tiennyt".

Vierailija
26/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti riitojen lähtökohtaa. Onko ajankohta sinusta lähtösin? Jos on, niin miksi haluat toistaa illalla ja sängyssä riitelyä?

Toisen nukkumisen kontrollointi ja vaikutus pyrkimykset ovat henkisen ja fyysisen väkivallan välimaastoa. Jos vieläpä jatkat asiaa heti aamusta herättäen hänet riitelyyn, niin ole hyvä ja jätä miehesi RAUHAAN. Uni on tärkeää. Oli tapauksesi mikä tahansa, niin tuollainen riitely on typerää ja miehesi on oikeassa kun alkaa nukkumaan. 

Mulla oli kerran epävakaa ja pettävä avopuoliso. Hän yhtenä jaksona teki tuota "unen kontrollointia" kaiken muun henkisen väkivallan lisäksi. Yhtenä aamuna olin niin väsynyt ja rikki, että minussa heräsi eläin. En ollut sitä ennen koskaan nostanut kättäni ketään kohtaan, mutta silloin nostin hänet kaulasta eteisen seinälle ja puhutin häntä siitä

Narsistin kanssa ei ajaudu yhteen, jos ei ole aika rajaton ja koe överiksi menevää tarvetta miellyttää ja palvella. Yleensä suhteeseen liittyy alistamista, kontrollointia ja pelkoa. Narsisti käyttää hajota ja hallitse -tekniikkaa: rikon tuon ihmisen ja hallitsen häntä, eikä hän pysty lähtemään.

Jaahas... Epävakailla on monesti narsismiin liittyviä piirteitä. Vallankäyttö hajoita ja hallitse tyyliin on siinä hyvin tyypillistä. Tuota unikontrollointia ja aggression synnyttämistä kumppanissa he ihan tosissaan harrastavat ja paljon. Jos toisen saa provosoitua väkivaltaan, niin se on aika voimakas ase kontrolloinnissa. Voi vaikka erota ja häpäistä koko miehen, vaikka on itse harjoittanut tätä kohtaan monimuotoista väkivaltaa vuosikaupalla. 

Se, että sinä haukut ihmistä joka hyvin avoimesti kertoo kuinka ei ole koskaan ennen nostanut kättä kunnes hänet rikottiin... Hyi. Häpeä.

Vierailija
27/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan tämä päättyy lopulta eroon. Mies ei osaa lohduttaa.

Vierailija
28/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta kyynelten käyttö aseena riitatilanteissa. Mies ei voi tietää oletko surullinen vai onko krokotiilinkyyneleet. Naiset valitettavasti todella taidokkaita psykologisessa riitelyssä.

Miksi pitää edes kyseenalaistaa?

Ei kukaan itke ilman syytä,varsinkaan toisen edessä.

Ja eikö joka tapauksessa olisi hyvä selvittää asia?

Vierailija
29/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö mies pahaa sulle ? Kumpi aloittaa riidan ja miksi. Loukkaako siinä kumpikin tai toinen. Eikö se suhde toimi. Onko arvomaailma erilainen tai elämäntavat? Ei ole hyvä riidellä sängyssä tai parisuhteessa. Omat asunnot? Yksityinen pariterapeutti? Mikä on vikana, miksi jaksat sitä. Miksi mies on vihainen koko ajan? Miksi ilman vihaa ei voi keskustella asioista.

Ex oli tuollainen, sai raivokohtauksia milloin mistäkin pikku asioista, parisuhde oli lopulta kuin lasinsiruilla kävelyä miehen mielialojen mukaan. Ei myöskään lohduttanut kun sai mut huudoillaan itkemään, oon aika herkkä ihminen ja tuollainen käytös oli mulle liikaa. Lopulta erottiin ja myönsi myöhemmin että oli uupunut ja pyysi anteeks. Kaikki ei vaan sovi saman katon alle, nykyään ollaan paremmissa väleissä ja yhteydessä välillä.

Komppaan ehdottomasti tätä. Jos mies saa sinut itkemään kerrankin, suhdetta ei tule jatkaa. Ne ajat, kun miehet voivat vapaasti purkaa pahuuttaan naisiin, ovat ohi

Vierailija
30/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaa

Tämä! Jos nainen haluaa hankkia koiran, mies sanoo ei ja nainen itkee, niin suhde oli sitten siinä.

Vierailija
31/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa.

Miksi aina tuodaan tämä "manipulaatio" esiin? Eikö ihmisellä saa olla tunteita, pitää vaan purra hammasta tai mennä piiloon itkemään?

Sit myöhemmin ihmetellään kun "ei se mitään sanonut, enhän mä tiennyt".

Empatiakyvyttömät psykopaatit/narsistit ei välitä kun loukkaa toisen tunteita. En pystyis katsomaan mulle läheistä ihmistä itkemässä lohduttamatta sitä mitenkään.

Vierailija
32/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex oli tuollainen, sai raivokohtauksia milloin mistäkin pikku asioista, parisuhde oli lopulta kuin lasinsiruilla kävelyä miehen mielialojen mukaan. Ei myöskään lohduttanut kun sai mut huudoillaan itkemään, oon aika herkkä ihminen ja tuollainen käytös oli mulle liikaa. Lopulta erottiin ja myönsi myöhemmin että oli uupunut ja pyysi anteeks. Kaikki ei vaan sovi saman katon alle, nykyään ollaan paremmissa väleissä ja yht

Tämä! Jos nainen haluaa hankkia koiran, mies sanoo ei ja nainen itkee, niin suhde oli sitten siinä.

Hah. Jep.  5/5.

Myös silloin jos mies kertoo tyytymättömyydestään tai kokemastaan kaltoinkohtelusta suhteessa ja nainen alkaa itkemään, niin suhde oli siinä. Miehellä ei todellakaan ole oikeutta aiheuttaa mielipahaa naisen mielessä. Ei yhtään millään tavalla. Naisen kokema todellisuus on puhdas ja maailman tärkein. 

Vierailija
33/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta muissakin parisuhteissa naiset joutuvat itkemään yksikseen? Luulin että olen ainoa ja täysin poikkeava yksilö. Olen pyytänyt, että mies silloin lohduttaisi, mutta ei. 

En itke huomionosoitusten takia, vaan sen takia, että mies ahdistaa nurkkaan. Jos itken, olen täysin kyllästynyt riitelyyn enkä enää vaan jaksa keksiä vasta-argumentteja. Mielestäni on henkistä väkivaltaa jatkaa riitelyä, jos toinen on siitä jo niin hajalla, että purskahtaa itkuun. En ikinä itkettäisi kdtään läheistäni. 

Vierailija
34/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta muissakin parisuhteissa naiset joutuvat itkemään yksikseen? Luulin että olen ainoa ja täysin poikkeava yksilö. Olen pyytänyt, että mies silloin lohduttaisi, mutta ei. 

En itke huomionosoitusten takia, vaan sen takia, että mies ahdistaa nurkkaan. Jos itken, olen täysin kyllästynyt riitelyyn enkä enää vaan jaksa keksiä vasta-argumentteja. Mielestäni on henkistä väkivaltaa jatkaa riitelyä, jos toinen on siitä jo niin hajalla, että purskahtaa itkuun. En ikinä itkettäisi kdtään läheistäni. 

Ikävästi sinulla asiat suhteessa, mutta ei kannata kuvitella kaikkien tilanteiden olevan samanlaisia. Unikontrollointi on oikea ja valitettavan yleinen juttu. Jos kielletään omalla toiminnalla toisen perustarpeita, niin se on jo fyysistä väkivaltaa, mutta henkisen väkivallan keinoin. 

Itkua käytetään myös manipulointiin ja on olemassa myös kuspäisiä miehiä ja naisia jotka vähättelevät toisten tunteita. Jopa itkua. Esimerkiksi naisten itkua helposti väitetään manipuloinniksi, mutta myös miesten tunteiden näyttämistä alennetaan ja alistetaan itkemällä. Eli itku alkaa heti kun toinen kertoo kuinka teit paskasti. Otetaan uhrin viitta, vaikka on itse pahantekijä. Se on kirjaimellista manipulointiin. 

Vierailija
35/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävästi sinulla asiat suhteessa, mutta ei kannata kuvitella kaikkien tilanteiden olevan samanlaisia. Unikontrollointi on oikea ja valitettavan yleinen juttu. Jos kielletään omalla toiminnalla toisen perustarpeita, niin se on jo fyysistä väkivaltaa, mutta henkisen väkivallan keinoin. 

Itkua käytetään myös manipulointiin ja on

Hitto. Melkein selvisin ilman kirjoitusvirheitä.. 

-*Se on kirjaimellista manipulointia*

Vierailija
36/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset.. Tälleen sivuhuomiona miettikääpä tätä. Unen keiltäminen ja muu unen kontrollointi on tunnettu kidutuksen muoto josta voi saada jopa tuomion.

Ihan vaan FYI... 

Vierailija
37/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei naiset.. Tälleen sivuhuomiona miettikääpä tätä. Unen keiltäminen ja muu unen kontrollointi on tunnettu kidutuksen muoto josta voi saada jopa tuomion.

Ihan vaan FYI... 

Saattaa unikontrollointia harrastavalle tulla yllätyksenä, kun mies saakin syyntakeettomuudesta paperit ja itse saa tuomion törkeästä pahoinpitelystä. 

Vierailija
38/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkistä väkivaltaa tosiaan, en jatkaisi tuollaista parisuhdetta, veisi liikaa voimia ja energiaa. Parisuhteelta pitäisi saada iloa ja pitäisi pystyä riidellä rakentavasti.

Vierailija
39/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 2 % aikuisista on tutkimusten mukaan kypsiä avioliittoon. Loput itkee, ja kiusaa toisiaan. Joskus jopa tap paa. 

Vierailija
40/134 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä sellaisen tyypin luo, joka saa sinut itkemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä