Mies jättää riidan jälkeen yksin itkemään
Riitelemme yleensä ennen nukkumaanmenoa sängyssä. Lopulta hän alkaa vain kylmästi nukkumaan ja jättää mut itkemään yksin. Ei lohduta tai mitään. Kuulemma vihaisena ei pysty. Onko teidän ukot samanlaisia?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä vaimo alkaisi riidellä sängyssä ennen nukkumaanmenoa niin saisi kyllä yksinään riidellä, en lähtisi mukaan. Meillä riidat tai erimielisyydet hoidetaan ennen nukkumista eikä vihaisena mennä nukkumaan, eikä myöskään "erota" riidoissa, eli toinen ei lähde vaikkapa kesken riidan ovet paukkuen mihinkään, vaan asiat käydään läpi siinä tilanteessa niin pitkälle kuin pystytään, tehdään sovinto siltä erää ja palataan asiaan nukutun yön jälkeen, jos on tarve. aika harvoin on.
Meillä sama.
Lisäksi meillä ei jätetä ketään itkemään itseään yksin uneen.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö mies pahaa sulle ? Kumpi aloittaa riidan ja miksi. Loukkaako siinä kumpikin tai toinen. Eikö se suhde toimi. Onko arvomaailma erilainen tai elämäntavat? Ei ole hyvä riidellä sängyssä tai parisuhteessa. Omat asunnot? Yksityinen pariterapeutti? Mikä on vikana, miksi jaksat sitä. Miksi mies on vihainen koko ajan? Miksi ilman vihaa ei voi keskustella asioista.
Miksi? Miksi? Miksi?
Tuollainen mies on kylmä ja empatiakyvytön jos ei osaa puhua eikä lohduttaa. Jätä se.
Siis oikeasti? Että itku olisi yleisestikin jotain manipulointia?
Entäs ne, jotka itkevät vain yksin, kun kukaan ei näe?
Ja miten edes onnistuu tekoitku, eikö se ole ammattinäyttelijöillekin haastavaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja miten edes onnistuu tekoitku, eikö se ole ammattinäyttelijöillekin haastavaa?
Onko itku osa arkeasi? Itse itken äärimmäisen harvoin. Riidellessäni en yleensä itke, korkeintaan kiukusta enkä sulloin todellakaan tarvitse lohdutusta.
Ainakin mun itku on niin rumaa katsottavaa, että tuskin sillä ketään manipulois. Siitä on Brooke Loganin eteerisesti poskelle vieräytetty kyynel kaukana, kun on naama ihan räässä eikä meinaa saada happea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käytät itkua manipulaatiokeinona kuten naiset hyvin usein tekevät.
Oksettavaa.
Vain narsistit ajattelevat itkun olevan manipulointia. Eli muutkin ihmiset toimii samoin kuin itse. Ei toimi, suurin osa itkee siksi, kun olo on loukattu. Ei manipuloinnin vuoksi. Kaikki ei ole kuin sinä!
Narsistin lähipiiri tietää sen olevan manipulointia. Miksi kiukkuista loukattua itkevää aikuista pitää lohduttaa? En ihan ymmärrä. Meillä riidellään tasavertaisesti kumpikaan ei itke yhtään.
Mitä ihmettä selität. Juuri narsisti ajattelee itkun olevan manipulointia koska hän itse tekee niin.
Ja miten tasaväkinen riitely nyt itkuun suoranaisesti liittyy. Jos et halua lohduttaa puolisoasi, hänen ollessa surullinen, niin täytyy
Oletko riidellesäsi surullinen? Itse olen silloin lähinnä kiukkuinen.
Voihan sitä riidan jälkeen olla niin surullinen, että itkuun pillahtaa, mut silloin ei ole kyllä ollut kyse rakentavasta riitelystä eikä ole muutenkaan mennyt ihan putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käytät itkua manipulaatiokeinona kuten naiset hyvin usein tekevät.
Oksettavaa.
Vain narsistit ajattelevat itkun olevan manipulointia. Eli muutkin ihmiset toimii samoin kuin itse. Ei toimi, suurin osa itkee siksi, kun olo on loukattu. Ei manipuloinnin vuoksi. Kaikki ei ole kuin sinä!
Narsistin lähipiiri tietää sen olevan manipulointia. Miksi kiukkuista loukattua itkevää aikuista pitää lohduttaa? En ihan ymmärrä. Meillä riidellään tasavertaisesti kumpikaan ei itke yhtään.
Mitä ihmettä selität. Juuri narsisti ajattelee itkun olevan manipulointia koska hän itse tekee niin.
Ja miten tasaväkinen riitely nyt itkuun suoranaisesti liittyy. Jos et halua lohduttaa
Oletko riidellesäsi surullinen? Itse olen silloin lähinnä kiukkuinen.
Jestas, kaikki eivät ole kuten sinä. Minä olen riidellessä usein surullinen, kiukku ei sulje pois muita tunteita. Itkevä on usein surullinen. Kuvitteletko että kaikilla riidan aikana tunteet ovat kuin sinulla?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko itku osa arkeasi? Itse itken äärimmäisen harvoin. Riidellessäni en yleensä itke, korkeintaan kiukusta enkä sulloin todellakaan tarvitse lohdutusta.
Ei ole ja itken harvoin, ja silloinkin yksikseni, mutta en pidä sitä minään meriittinä, ihmisiä on erilaisia.
Martti: Mitä ihmettä meidän säästötilille on tapahtunut. Se on nollilla ja olet siirtänyt koko summan nettiostoksiin.
Leena: snif, snif, byääääääää
Martti: No ei se mitään kulta älä itke, oli varmaankin ihan vahinko
Öh 🙄
Vierailija kirjoitti:
Martti: Mitä ihmettä meidän säästötilille on tapahtunut. Se on nollilla ja olet siirtänyt koko summan nettiostoksiin.
Leena: snif, snif, byääääääää
Martti: No ei se mitään kulta älä itke, oli varmaankin ihan vahinko
Öh 🙄
?? Oletko 12?
Aiemmin oli noin ja oli sen verran vakava asia että olin jo lähellä eroa. Viimein sain keskustelua asian niin että mies ymmärsi miten iso asia kyseessä.
Voi olla myös sitä, että mies itse haluaa omaa rauhaa itkiessään ja ei ymmärrä että muut voivat haluta halausta ja lohdutusta