Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahaa on kaveerata miehen kanssa?

Vierailija
06.08.2024 |

Täällä pitkä ketju ettei nainen voi olla miehen kanssa kaveri. Miksei voi? Itsellä on paljon miespuolisia kavereita. En ymmärrä, miksi joillain on käsitys että jokaisen ihmisen kanssa pitää harrastaa seksiä.

Kommentit (189)

Vierailija
141/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaveeraamisessa sinänsä mitään pahaa olekaan, mutta jos nyt puhutaan varatuista ihmisistä ja tätä "kaveria" tavataan kahden kesken, niin kyllä silloin puolisolta vaaditaan aikamoista luottamusta. En itse tykkäisi, jos oma mies viettäisi iltaa kahden kesken jonkun naispuolisen ystävän kanssa. Haukkukaa ihan vapaasti mustasukkaiseksi.

Ja tosiasiassa moni suhde on ystävyydestä alkanut, ensin viihdytään toisen kanssa ja sitten yksi asia johtaa toiseen.. 

Itsellä on työkaverimies, jota tapaan harvoin, mutta puhelimitse joudun asioimaan satunnaisesti. Tällä miehellä on tapana venyttää keskusteluita, puhua ummet ja lammet ja erityisesti tilanteet, joissa on mielestään kokenut vääryyttä. Venyttää puheluita ja minun on aina lopetettava ne, koska hän ei sitä tule tekemään.

Olen naimisissa, työkaverimiehestä en tiedä. Sormusta hän ei ainakaan käytä. En ymmärrä, miksi hän toistuvasti hakee hoivaa minulta.

Vierailija
142/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki, että joku ihmettelee, jos on luonteeltaan sellainen, että alkaa samantien kikatella ja pyöritellä hiussuortuvaa sormien ympärille, heti kun miespuolinen ihminen astuu huoneeseen. Tai toisinpäin, suoristaa selkää ja röyhistää rintaa sutkauttaen jonkin hassun heiton möreällä äänellä, kun nainen ilmestyy näköpiiriin. Mutta kun meitä on normaalistikin käyttäytyviä. Meitä, jotka eivät muutu sen mukaan mitä sukupuolta on seurana. Meitä, jotka flirttaillaan vasta, kun toinen oikeasti kiinnostaa. Ja yleensä kiinnostaa vain yksi, se että se yksi olisi juuri se kaveri, on aika epätodennäköistä. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. 

Vierailija
144/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaveeraamisessa sinänsä mitään pahaa olekaan, mutta jos nyt puhutaan varatuista ihmisistä ja tätä "kaveria" tavataan kahden kesken, niin kyllä silloin puolisolta vaaditaan aikamoista luottamusta. En itse tykkäisi, jos oma mies viettäisi iltaa kahden kesken jonkun naispuolisen ystävän kanssa. Haukkukaa ihan vapaasti mustasukkaiseksi.

Ja tosiasiassa moni suhde on ystävyydestä alkanut, ensin viihdytään toisen kanssa ja sitten yksi asia johtaa toiseen.. 

Itsellä on työkaverimies, jota tapaan harvoin, mutta puhelimitse joudun asioimaan satunnaisesti. Tällä miehellä on tapana venyttää keskusteluita, puhua ummet ja lammet ja erityisesti tilanteet, joissa on mielestään kokenut vääryyttä. Venyttää puheluita ja minun on aina lopetettava ne, koska hän ei sitä tule tekemään.

Olen naimisissa, työkaverimiehestä en tiedä. Sormusta hän ei ainakaan käytä. E

Eiköhän toi ukko ole ihastunut. Ei nykyään kukaan kunnioita sormusta.

Vierailija
145/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis ehdota seksiä vasta, kun siihen tulee tilaisuus. Joskus voidaan olla kaveria 20 vuotta ja odotetaan tilaisuutta saada nainen puolisoksi.

Nainen voi ajatella miestä kaverina ja mies naista kaverina, mutta mies miettii muutakin. Ei vaan tuo sitä koskaan ilmi.

Niin "syntisiä" kuin naiset nykyään suuri osa onkin, niin on hämmentävää, että paasataan "ajatusrikoksista" kuin Raamatusta luettelisi. 

Vierailija
146/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli summa summarum:

Nainen voi olla kaveri miehen kanssa, jota pitää mukavana ja kivan näköisenä mutta ei tarpeeksi pantavana

Mies voi olla kaveri naisen kanssa, jota pitää riittävän pantavana, vaikka tämä ei olisi niin mukava tai hauskan näköinenkään

Interesting :D

Vierailija
147/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi, kavereiden mihet tuntuvat olevan naisille suurempi tabu kuin kavereiden naiset miehille.

Vierailija
148/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
149/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kuinka paljon katkeria ihmisiä täälläkin on kun jommankumman pakko olla ruma jos m ja n on kavereita 🤣 elämä on valintoja arvon mammat. T. Oltu naikkosen kanssa kavereita 15v kummatkin s mitoissa ja perus ok näkösiä 

Miehethän täällä on enemmän puhuneet siitä että jos nainen ei ole ruma niin seksiä odottavat ja haluavat. Ei mammat.

Vierailija
150/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monta tapausta, jossa kaikki näkevät miehen olevan ihastunut naiseen ja nainen itsekin tietää sisämmässään sen, mutta siitä huolimatta nainen uskottelee miehen haluvan olevan vain naisen kaveri. Mies ajattelee naisen lämpiävän ajan myötä suhteeseen miehen ystävällisellä ja kohteliaalla käytöksellä. Lopulta tällainen suhde aina päättyy ghoustaukseen tai miehen suuttumiseen naiselle.

Näitä on toki. Mutta ei jokainen mies (sinkku tai varattu) ole ihastunut jokaiseen naispuoliseen kaveriinsa ja toivo saavansa seksiä tai suhdetta, kuten ketjussa vihjaillaan.

Mies onkin ihastunut siihen yhteen elämänsä naiseen, jonka seuraan hän hakeutuu ja yrittää tehdä kaikkensa, jotta nainen ihastuisi häneen. Mies ei uskalla heti tehdä aloitetta, koska pelkää menettävänsä elämänsä naisen. Järjellä a

Niin ja ne muut kelpaa panoksi sillä aikaa kun odottaa vihreää valoa tältä vaimomatskulta...

Vierailija
151/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut paljon miespuolisia ystäviä. Kukin sitten jäänyt matkanvarrelle, juurikin sen takia, että tietyissä tilanteissa alkoivat märisemään siitä, kun eivät kelpaa.

Mua hämmästytti noi tilanteet, kun usean kanssa ehdittiin olla kavereita muutaman vuoden. Eikä yksikään tehnyt aloitetta! Sitten vasta, kun kävit treffeillä tai olivat juoneet vähän liikaa. Mun pääsääntöisesti sitten haukuttiin ja nolattiin. Aivan äimänä, että mistä nyt tuulee.. Myös syyttivät, kun en mäkään tehnyt asian eteen mitään!

Mä en ollut missään tilanteessa heihin romanttisesti ihastunut tms. miksi ihmeessä mä olisinkaan tehnyt aloitteen tai alkanut keskustelemaan aiheesta yleensäkään yhtään mitään? Me oltiin kavereita.

Mies ei koskaan ajattele olevansa naisen kaveri vaan yrittää iskeä naisen pikkuhiljaa hiv

En nyt mene sinun suhteitasi kommentoimaan mutta on todella ollut miehiä jotka ovat odottaneet vuosikausia, jopa kymmeniä kaverinaisensa saadakseen. Toki siinä välissä ovat panneet muita jos ovat saaneet.

Vierailija
152/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut paljon miespuolisia ystäviä. Kukin sitten jäänyt matkanvarrelle, juurikin sen takia, että tietyissä tilanteissa alkoivat märisemään siitä, kun eivät kelpaa.

Mua hämmästytti noi tilanteet, kun usean kanssa ehdittiin olla kavereita muutaman vuoden. Eikä yksikään tehnyt aloitetta! Sitten vasta, kun kävit treffeillä tai olivat juoneet vähän liikaa. Mun pääsääntöisesti sitten haukuttiin ja nolattiin. Aivan äimänä, että mistä nyt tuulee.. Myös syyttivät, kun en mäkään tehnyt asian eteen mitään!

Mä en ollut missään tilanteessa heihin romanttisesti ihastunut tms. miksi ihmeessä mä olisinkaan tehnyt aloitteen tai alkanut keskustelemaan aiheesta yleensäkään yhtään mitään? Me oltiin kavereita.

Mies ei koskaan ajattele olevansa naisen

Loppuuko tällaisissa tapauksissa kiinnostus, kun naiselle tulee vaihdevuodet? Vaikka muuten olisi odottanut vuosikausia?

Vierailija
153/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko tällaisissa tapauksissa kiinnostus, kun naiselle tulee vaihdevuodet? Vaikka muuten olisi odottanut vuosikausia?

Vierailija
154/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joskus pantu, niin sitten on mahdollista. Mikäli ei ole pantu, niin nainen odottaa että joskus pannaan.

Vierailija
155/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tuota samaa itsekseni ja pintapuolisesti sivunnut kahden esimerkkihenkilön kanssa. Olen aivan varma siitä, että varatut naiset ovat saaneet sellaista vastakaikua, joka on uupunut omasta suhteesta. Alkaa ehkä harmittomasti kun ollaan samaa kaveripiiriä, mutta onko siinä sitten kuitenkin yhtenä tekijänä taustalla, jotta kun huomataan tulevan juttuun tietyilä tasoilla ja jos vielä kokee toisen viehättävänä, tai tarjoavan ajatustasolla vaihtoehdon omalle arjelle, niin sitä sitten ruokitaan vähän huomaamattaan. Tai koetaan toinen(minut) kiinnostavana, eikä se kiinnostus menekään ohi vuosien saatossa, vaan säilyy. Ei haluta rikkoa omaa parisuhdetta tai lapsiarkea, mutta... Sellaistakin tapahtunut, että vuosikausia on kiistetty joku päivänselvätä tuntuva asia, kunnes vuosien päästä se myönnetäänkin :>

Aivan todella ihanan naisen käytös muuttui tietyissä tilanteissa, sellaisis

Kiitos. Toivottavasti et ole mies josta kirjoitin.

En tunnista nykyisestä elämäntilanteestani kuvailemasi kaltaista kuviota. Jos yksityiskohdat pitävät paikkansa.

Vierailija
156/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa, että sen tilaisuuttaan kyttäävän miehen kiinnostus lakkaa välittömästi missä tahansa tilanteessa, jossa nainen menettää viehättävyytensä. Eli on ehdollista ja petollista hommaa se. 

Vierailija
157/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pitävät. En usko, että olet sama, koska tunnistaisit kyllä sen toisenkin naisen "säätämisen".

Vierailija
158/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa, että sen tilaisuuttaan kyttäävän miehen kiinnostus lakkaa välittömästi missä tahansa tilanteessa, jossa nainen menettää viehättävyytensä. Eli on ehdollista ja petollista hommaa se. 

Mutta tiedätkö tapauksia, jossa se olisi loppunut juurivaihdevuosiin? Ja vievätkö ne aina viehättävyyden?

Vierailija
159/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei koskaan ajattele olevansa naisen

Tiedän. Se on hyytävä ajatus, että se tilaisuuttaan kyttäävä mies toisinsanoen odottaa, että sen naisen avioliitossa kävisi tavalla tai toisella huonosti. Vaikka se nainen ei olisi edes tippaakaan kiinnostunut siitä miehestä romanttisessa mielessä eikä tule koskaan olemaankaan. 

Vierailija
160/189 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Mutta miehen ja naisen välillä on aina se tietty jännite. Viimeistään, kun toinen löytää kumppanin, niin toinen kokee itsensä hylätyksi.

Jos et sitten tarkoita ns. naisen homokaveria, eli sellaista miestä jolle nainen voi höpsöttää asioitaan, pelkäämättä että kaveruus lipsahtaa seksuaaliseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi