Mitä pahaa on kaveerata miehen kanssa?
Täällä pitkä ketju ettei nainen voi olla miehen kanssa kaveri. Miksei voi? Itsellä on paljon miespuolisia kavereita. En ymmärrä, miksi joillain on käsitys että jokaisen ihmisen kanssa pitää harrastaa seksiä.
Kommentit (189)
Selvisi, että täällä on yllättävän vanhaa porukkaa. Ehkä tämä on joku sukupolviero. Ei tulisi mieleenkään rajata kavereita sukupuolen tai esimerkiksi ihonvärin perusteella
Vierailija kirjoitti:
Selvisi, että täällä on yllättävän vanhaa porukkaa. Ehkä tämä on joku sukupolviero. Ei tulisi mieleenkään rajata kavereita sukupuolen tai esimerkiksi ihonvärin perusteella
Paljon sulla ikää. Toi asenne todennäköisesti muuttuu kun sun kaveri miehet sotkee sun parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon sulla ikää. Toi asenne todennäköisesti muuttuu kun sun kaveri miehet sotkee sun parisuhteen.
Miten he sen sotkisivat?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se haittaa, että mieskaveri olisi valmis panemaan tilaisuuden tullen, jos sitä tilaisuutta ei kuitenkaan tule?
Tai miksi haittaa, jos toinen ihastuu ja toinen ei? Kyllä sen ihastumisen voi antaa siinä olla, ja se kyllä loppuu itsestään, kun tarpeeksi pitkään on niin, ettei toinen anna tilaisuutta edetä suhteessa.
Tietty sitten, jos aletaan käyttäytyä huonosti, on tilanne muu. Mut silloin ongelma ei ole ihastuminen vaan huono käytös.
Kyllä minua haittaa. Etenkin siinä vaiheessa kun saman kuvion on käynyt läpi ties monenneko kaverimiehen kanssa. Tulee itselle juuri sellainen olo kun joku tässä kommentoi, että taustalla on ollut koko ajan ihan muut intressit ja minua ja seuraani ei arvosteta ihmisenä ja kaverina vaan muilla perusteilla. Aiheutti yhdessä vaiheessa itselleni myös suorastaan vihaa miehiä kohtaan kun tätä tuli monesta suunnasta.
Minulla on ollut ainoastaan yksi kaverimies joka ei ole missään vaiheessa ollut kiinnostunut muusta kuin puhtaasti kaveruudesta. Hänen kanssaan olen tekemisissä, muut ovat tippuneet matkalla suurelta osin juuri tästä syystä.
Kyllä voi kaveerata, ei siinä mitään kunhan peli reilua myös mahdollisia kumppaneita kohtaan. Itse olen huomannut, että sellaiset naiset, joihin olen tutustunut, ja joista ajan kanssa olen ollut aistivinani kaveruutta enemmän kiinnostusta, alkavat suhtautua asioihin todella tunteella. Aiemmin normaalit keskustelutilanteet muuttuvat helposti närkästykseksi, samassa tilassa ollaan vähän kuin ei huomattaisi tai minua ei olisikaan, sanomisia, jotka eivät millään tavoin liity yhteenkään kuulolla olevaan, kohdistetaan itseen jne.
Kaikki nämä ovat koittaneet painottaa, että ollaan ystäviä, mutta ei kai platonisesti toiseen suhtautuva käyttäydy noin? Itse kun ovat varattuja.
Niin, onhan se usein hankalaa alkaa kaveerata naispuolisen kanssa, kun on näitä kaikkia oletuksia. Joidenkin kanssa täysin mahdotonta, mutta ei väkisin.
Avomielisiä ja todella huippuja kavereita silti löytynyt naisista. Ihastumisia voi tapahtua, mutta entä sitten! Ihmisiähän tässä ollaan ja niin kauan, kun on itselle selvä missä mennään, niin näillä ei ole mitään väliä.
Itsellä on perhe ja kaikki meillä ihan hyvin, ei ole mitään intressiä eikä keski-ikäisenä edes jaksamista mihinkään ylimääräiseen säätöön.
Kaikki eivät ilmeisesti tähän pysty, mutta turha tulla leimaamaan muita oman reflektion kautta.
M43
Mua ei haittaa. Mutta tietäen kaiken edellä kirjoitetun mahdollisuuden suhtaudun varauksella kiinnostukseni kohteena olevan kaverin intensiiviseen kaveruuteen jonkun naisen kanssa.
Tämä. Eikä haittaa sekään että sun p....u on ainoa asia miksi he ovat sun kavereita. Varmasti suosituisit siihen että miehellesi olisi naisia kaverina pelkästään miehesi munan takia.