Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isä kuoli

Vierailija
04.08.2024 |

Miten näin voi käydä? Oli löytynyt kotoa olohuoneen lattialta aamupäivällä.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kotona ja surraan? Mites siellä kotona sitten surraan? Pitääkö itkeä tai vähintään nyyhkyttää koko ajan seuraavat neljä päivää?

Newsflash, varsinkin pienet lapset tarvii perustarpeensa myös vanhemman kuoleman jälkeen. Ulkoilu voi olla ihan hyvä idea jos vaan toinen vanhempi jaksaa.

Vierailija
42/95 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä isä oli jättänyt kertomatta jotain oleellista terveydentilastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kotona ja surraan? Mites siellä kotona sitten surraan? Pitääkö itkeä tai vähintään nyyhkyttää koko ajan seuraavat neljä päivää?

Newsflash, varsinkin pienet lapset tarvii perustarpeensa myös vanhemman kuoleman jälkeen. Ulkoilu voi olla ihan hyvä idea jos vaan toinen vanhempi jaksaa.

Ihmisillä tuntuu olevan ihmeellisiä käsityksiä siitä mitä tapahtuu kun joku kuolee. Ihan kuin yhtäkkiä koko elämässä ei olisi muuta kuin suru.

Vierailija
44/95 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, voi tehdä hyvää kaikille.

Vierailija
45/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti...perintöä pukkaa..

Vierailija
46/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappani löytyi kuolleena kotoaan 72-vuotiaana. Oli saanut keuhkoveritulpan.

Tätini mies kuoli juuri viime viikolla kotonaan. Oli yhtäkkiä vaan kaatunut lattialle ja menehtynyt. Oli 82-vuotias. Vielä ei tietystikään tiedetä kuolinsyytä. 

Otan osaa. Kuolema on luonnollinen asia, mutta tottakai se järkyttää kun se osuu lähelle. 

Vierailija
47/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa 🥀. Minulla oli isää ikävä 15 vuotta, sitten helpotti. Minulle isä oli miehen esikuva. Onnekseni löysin ihanan miehen, muistuttaa monessa asiassa isääni, turvallinen, luotettava jne.

Vierailija
48/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa 🥀. Minulla oli isää ikävä 15 vuotta, sitten helpotti. Minulle isä oli miehen esikuva. Onnekseni löysin ihanan miehen, muistuttaa monessa asiassa isääni, turvallinen, luotettava jne.

Olitpa onnekas 

Vierailija
49/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo.......

Vierailija
50/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui Porvoossa 🤣

Vierailija
51/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun isä/äiti löytyisi kuolleena,niin viimeinen paikka olisi tämä palsta mistä siitä ilmottaisin.

Siis typerä trolli :(

Vierailija
52/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Muistan sen tunteen kun isä kuoli. Kaikki oli tavallaan ihan normaalisti mutta ei sitten kuitenkaan ihan ollut, se oli aika hämmentävää. En muista itkeneeni enkä olleeni shokissa tai järkyttynyt, olin vaan ihmettynyt. Kävin kirjastossa ja kun kuljin siellä hyllyjen välissä niin minulle tuli mieleen että kukaan ympärillä olevista ihmisistä ei tiedä että isäni on kuollut samana päivänä.

Vierailija
53/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön höpöä koko aloitus

Vierailija
54/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyet mullat!

Ai että villieläimet pääsee mahdollisimman helposti vainajaan käsiksi?

En ole koskaan ymmärtänyt tätä sanontaa 

Vierailija
55/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun isä/äiti löytyisi kuolleena,niin viimeinen paikka olisi tämä palsta mistä siitä ilmottaisin.

Mistä voit tietää etukäteen? Kuolema ei ole sellainen asia että heti kun siitä kuullaan aletaan automaattisesti itkeä seuraavat päivät ja viikot ja ei tehdä yhtikäs mitään.

Vierailija
56/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, tosi huono 😶

Vierailija
57/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh hohh hoijaa taas kerran.... 

Vierailija
58/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruusi.

Oletko se joka hoitaa sitten kaikki käytännön järjestelyt? 

Tsemppiä.

Vierailija
59/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sulle tosiaan yllätyksenä että jotkut toimii eri tavoin kuin sinä tekisit?

Sinä olet typerä trolli. Häpeä!

Osanotot ap:lle

Vierailija
60/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä tuntuu olevan ihmeellisiä käsityksiä siitä mitä tapahtuu kun joku kuolee. Ihan kuin yhtäkkiä koko elämässä ei olisi muuta kuin suru.

Isäni kuoli 81 veenä, eli hyvän elämän. Poikani kuoli puoli vuotta isäni jälkeen, 29 vuotiaana.

Se suru minkä tunsin poikani kuoleman jälkeen oli aivan hirveä. Aivan järkyttävä.