Isä kuoli
Miten näin voi käydä? Oli löytynyt kotoa olohuoneen lattialta aamupäivällä.
Kommentit (95)
Ehkä isä oli jättänyt kertomatta jotain oleellista terveydentilastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kotona ja surraan? Mites siellä kotona sitten surraan? Pitääkö itkeä tai vähintään nyyhkyttää koko ajan seuraavat neljä päivää?
Newsflash, varsinkin pienet lapset tarvii perustarpeensa myös vanhemman kuoleman jälkeen. Ulkoilu voi olla ihan hyvä idea jos vaan toinen vanhempi jaksaa.
Ihmisillä tuntuu olevan ihmeellisiä käsityksiä siitä mitä tapahtuu kun joku kuolee. Ihan kuin yhtäkkiä koko elämässä ei olisi muuta kuin suru.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kotona ja surraan? Mites siellä kotona sitten surraan? Pitääkö itkeä tai vähintään nyyhkyttää koko ajan seuraavat neljä päivää?
Newsflash, varsinkin pienet lapset tarvii perustarpeensa myös vanhemman kuoleman jälkeen. Ulkoilu voi olla ihan hyvä idea jos vaan toinen vanhempi jaksaa.
Niinpä, voi tehdä hyvää kaikille.
Ajattele positiivisesti...perintöä pukkaa..
Pappani löytyi kuolleena kotoaan 72-vuotiaana. Oli saanut keuhkoveritulpan.
Tätini mies kuoli juuri viime viikolla kotonaan. Oli yhtäkkiä vaan kaatunut lattialle ja menehtynyt. Oli 82-vuotias. Vielä ei tietystikään tiedetä kuolinsyytä.
Otan osaa. Kuolema on luonnollinen asia, mutta tottakai se järkyttää kun se osuu lähelle.
Otan osaa 🥀. Minulla oli isää ikävä 15 vuotta, sitten helpotti. Minulle isä oli miehen esikuva. Onnekseni löysin ihanan miehen, muistuttaa monessa asiassa isääni, turvallinen, luotettava jne.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa 🥀. Minulla oli isää ikävä 15 vuotta, sitten helpotti. Minulle isä oli miehen esikuva. Onnekseni löysin ihanan miehen, muistuttaa monessa asiassa isääni, turvallinen, luotettava jne.
Olitpa onnekas
Jos mun isä/äiti löytyisi kuolleena,niin viimeinen paikka olisi tämä palsta mistä siitä ilmottaisin.
Siis typerä trolli :(
Otan osaa. Muistan sen tunteen kun isä kuoli. Kaikki oli tavallaan ihan normaalisti mutta ei sitten kuitenkaan ihan ollut, se oli aika hämmentävää. En muista itkeneeni enkä olleeni shokissa tai järkyttynyt, olin vaan ihmettynyt. Kävin kirjastossa ja kun kuljin siellä hyllyjen välissä niin minulle tuli mieleen että kukaan ympärillä olevista ihmisistä ei tiedä että isäni on kuollut samana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kevyet mullat!
Ai että villieläimet pääsee mahdollisimman helposti vainajaan käsiksi?
En ole koskaan ymmärtänyt tätä sanontaa
Vierailija kirjoitti:
Jos mun isä/äiti löytyisi kuolleena,niin viimeinen paikka olisi tämä palsta mistä siitä ilmottaisin.
Mistä voit tietää etukäteen? Kuolema ei ole sellainen asia että heti kun siitä kuullaan aletaan automaattisesti itkeä seuraavat päivät ja viikot ja ei tehdä yhtikäs mitään.
Otan osaa suruusi.
Oletko se joka hoitaa sitten kaikki käytännön järjestelyt?
Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sulle tosiaan yllätyksenä että jotkut toimii eri tavoin kuin sinä tekisit?
Sinä olet typerä trolli. Häpeä!
Osanotot ap:lle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä tuntuu olevan ihmeellisiä käsityksiä siitä mitä tapahtuu kun joku kuolee. Ihan kuin yhtäkkiä koko elämässä ei olisi muuta kuin suru.
Isäni kuoli 81 veenä, eli hyvän elämän. Poikani kuoli puoli vuotta isäni jälkeen, 29 vuotiaana.
Se suru minkä tunsin poikani kuoleman jälkeen oli aivan hirveä. Aivan järkyttävä.