Isä kuoli
Miten näin voi käydä? Oli löytynyt kotoa olohuoneen lattialta aamupäivällä.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy selviää myöhemmin.
Kuolinsyyn selvitys voi kestää jopa vuoden, meillä kesti 3 kuukautta kun raportti oli valmis ja mitään selkeää syytä ei edes löytynyt.
Riippuu ihan kuolinsyystä. Usein saa alustavan arvion muutamassa päivässä tai viikossa. Riippuu mitä ruumiinavauksessa selviää.
Joskus voi toki käydä niinkin että omaiset kertoo todennäköisen kuolinsyyn viranomaisille, kuten esimerkiksi siskoni tapauksessa, hän löytyi kuolleena huumeruisku ja huumeita vieressään joten oli aika selvää mitä oli tapahtunut.
Osanottoni. Oliko hän miten iäkäs?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tämän voi todistaa oikeaksi
Tai vääräksi ?
Kerro sitten mihin kuoli. Minua ainakin kiinnostaa aina tietää syy.
Vierailija kirjoitti:
56
Osottoni! Oma isäni kuoli neljä vuotta sitten ja ikävä on vieläkin. Olin teho-osastolla isän luona kun hän veti viimeiset hengenvetonsa ja julistettiin kuolleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
56
Niin nuori, minua 5 vuotta nuorempi. Osanottoni.
Isäni kuoli 51 v sitten, äitini 23 v sitten. Puolisoni juuri ennen covidin tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Osottoni! Oma isäni kuoli neljä vuotta sitten ja ikävä on vieläkin. Olin teho-osastolla isän luona kun hän veti viimeiset hengenvetonsa ja julistettiin kuolleeksi.
Ei julisteta vaan todetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta tulee vaikutelma että se ei ap:ta hirveästi haittaa
Miten niin ei haittaa?
Minulla ei ainakaan tulisi mieleenkään kirjoittaa vauvaan heti tuommoista asiaa.
Heti? Nyt ei ole aamupäivä. Meillä aikoinaan isäpuoli löytyi aikaisin aamulla kuolleena kun olin lapsi. Klo 8 aikaan oli jo poliisit ja ruumisautokin lähteneet. Mietittiin että mitäs nyt. Oli sunnuntai, joten mentiin puistoon äidin ja veljen kanssa.
En usko. Ei kukaan mene puistoon miehen tai lasten isän kuoltua.
Ethän riidellyt hänen kanssa lähipäivinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei haittaa?
Minulla ei ainakaan tulisi mieleenkään kirjoittaa vauvaan heti tuommoista asiaa.
Heti? Nyt ei ole aamupäivä. Meillä aikoinaan isäpuoli löytyi aikaisin aamulla kuolleena kun olin lapsi. Klo 8 aikaan oli jo poliisit ja ruumisautokin lähteneet. Mietittiin että mitäs nyt. Oli sunnuntai, joten mentiin puistoon äidin ja veljen kanssa.
Linnanmäelle?
Vierailija kirjoitti:
Miten se julistettiin? Parvekkeelta niinkuin koulurauha Turussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
56
Voi ei 😢. Koita pärjätä ja pidä itsestäsi huolta. Puhu asiasta, älä jää murehtimaan yksin.
T. oma isäni menehtyi 49-vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei haittaa?
Mihin sitten? Onko jossain ohjekirja missä määritellään mitä tehdään kun toinen vanhempi kuolee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei haittaa?
Mihin sitten? Onko jossain ohjekirja missä määritellään mitä tehdään kun toinen vanhempi kuolee?
Ollaan kotona, surraan
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Tuntuu niin pahalta että täälläkin viikottain joku puhuu pahaa omasta isästään tai äidistään.
Kyllä minun mielestäni esim. väkivaltaisista vanhemmista pahan puhuminen on ymmärrettävää.
Noin voi käydä kelle vaan. Sydänkohtaus, aivoverenvuoto, aortan repeäminen. Siinäpä syyt mihin voi äkkinäisesti kuolla ellei joku tapa.