Kansa vaatii kansalaispalkkaa
Kommentit (179)
Jos saisin 2000 kk niin menisin autokouluun ja saisin työpaikan heti sen jälkeen.
Tarkoititko kotona lomailevat vassarit vaativat? Mites ilmainen pössy laitetaanko samaan pakettiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tapani vaatii kansalaispalkkaa?
Olen Kansa, ja Tapani tulette tuntemaan.
Vierailija kirjoitti:
Monikohan tuon jälkeen viitsisi enää töissä käydä? Minä en ainakaan.
Joo, maksettavia tukia pitää pienentää eikä lisätä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin
Vierailija kirjoitti:
Työvelvoite valtiolle työttömyys vastineeksi jos mielii erilaisia tukia.
Työnkierto! Pois viroistaan välillä työttömäksi henkilöitä ja työttömiä tilalle. Monilla vaikka miten hakee töitä, niin ei ole tullut valituksi. Suhteilla pelaamista kun on.
Vierailija kirjoitti:
Joku 1000 €/kk voisi toimia.
Se kustannetaan säästetyistä byrokratiakuluista.
Ei tätä menoa, koska Suomi on niin sotaisa tuhlari -> inflaatio.
Niin kyllähän tuo lopulta tulee. Sitten ei vaan saa omistaa mitään kun "nautit" tuota etuutta.
2000€/kk pelkästä olemisen ilosta? Otan loparit ja muutan Espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllähän tuo lopulta tulee. Sitten ei vaan saa omistaa mitään kun "nautit" tuota etuutta.
Mitä omaisuudelle tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Kommunistit vaatii kaikenlaista. Menkää töihin saatn.. loiset! Tv: öky persu
Kansalaispalkkaan on mentävä. Työttömyys on uusi normaali eikä Kokoomus aio työttömyyttä vähentää. Se pitää työttömyydellä palkat matalina.
Vierailija kirjoitti:
Millä se kustannetaan?
Samalla, kun koronatoimet ja sota.
Vierailija kirjoitti:
Absurdi ajatus.
Absurdi ajatus on töitä kaikille. Työttömyys on uusi normaali. Siksi pitää saada työnjakoa ja kansalaispalkka.
Emme tarvitse lisää wolttikuskeja, automaation, robotisaation ja tekoälyn takia.
Unelmia ne on pumminkin unelmat, vaikka mitään saumoja niillä ei olisi toteutua.
Vierailija kirjoitti:
Töitä ei riitä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei ole töitä. Töistä maksetaan palkkaa mikä nostaa tuloja myös kansalaispalkkaan. Pitää jakaa työtä tai kansalaispalkka.
Työttömyys on uusi normaali.
Automaation ja tekoälyn ihmistyöhön verrattuna ylivertaisen tuottavuuden verottamisesta. Nyt hyödyn korjaa vain yrityksen osakkeenomistajat kaikkien muiden vahingoksi.