Katoaako moni deittimies kun kuulee että naisen paino alkaa kahdeksikolla? Pyöristätkö vähän alaspäin? Kuinka paljon uskaltaa?
Kuinka paljon uskaltaa PYÖRISTÄÄ painoa alaspäin?
Kommentit (123)
Jotkut kuten minä tykkää muhkummasta, Älä pyöristä yhtään mihinkään suuntaan. m38
kyl mä ainakin katoan .läskit on oksettavii
En pyöristä. Tai no, sanon sen 80 kun hyvänä päivänä on siinä, seuraavana pari enemmän ja sit taas 80..
Jos ei kelpaa niin ei sit. Viimeisin näki, ja haukkui sit yhtäkkiä, niin vähän araksi oon tullut. Oon kyllä puhunut itsestäni heti exän sanoin, että läski valas...
Sanon aina, että olen 55kg, vaikka todellisuudessa 82kg. Ja tietysti vain kasvokuva deittisovelluksiin. Näin pääsee treffeille asti.
Mitä jos laihduttaisit?
Ei tarvitsisi valehdella ja löytyisi se mieskin sitten paremmin.
Normaalipainoisena hommat on helpompia, ihan kaikki. Itsetunto nousee ja seksikin on kivempaa.
Siis kysyykö se deittimies painoasi? Onko sinusta ihan korrektia? Mitä ihmettä hän sillä tiedolla tekee?
Kysytkö hänen "sen" kokoa? Kysypäs, katso miten reagoi! Uskaltaako pyöristää lukemaa vaikka tietää että se kyllä tulee ilmi jos juttu kestää.
Jos mies alkaa arvostella painoasi, on hyvä laskea katseensa hänen haaroväliinsä ja tuijottaa oikein tarkkaan ja pidätellä hymyä. Käsi suun edessä ja kääntyä poispäin, sitten mutista jotain epäselvää ja pidätellä naurua. Tämä on ollut erittäin hyvä keino monta kertaa mölisijöille. Se on miehelle verisin loukkaus. Hänen Aarteelleen ei naureta!
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos laihduttaisit?
Normaalipainoisena hommat on helpompia, ihan kaikki. Itsetunto nousee ja seksikin on kivempaa.
Minä olen yrittänyt nyt tuon haukkujan jälkeen, mutta kokonaan syömättä en jätä, enkä tosiaan haluaisi semmoista jolle se paino, tai alipaino jopa on tärkeintä. Mitäs jos en pysy siinä normaalipainossa? Ja minä olen kuitenkin 50+, ja sanon näin nuorena alipainoinen olleena, ettei se aina ole niin helppoa muuttaa painoa mihinkään suuntaan. Tässä iässä tulee muitakin ulkoisia turn offeja, en halua sellaista joka on niin ulkonäön perään. Tuo mun exkin oli aika pahan näköinen, aliravittu ja kaljuuntuva, jos hän luulee saavansa parempaa niin etsiköön vapaasti muualta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos laihduttaisit?
Miksi helvetissä seksi olisi kivempaa keskipainoisena? Itsellä ainakin seksi parempaa kuin koskaan vaikka olen myös isoimmillani koskaan.
Jo se, että deittimies kysyy painoasi, pitäisi olla red flag.
Miehet eivät ymmärrä naisen painosta mitään. Kerro mieluummin vaatekoko tai lähetä kuva vartalostasi.
Vierailija kirjoitti:
Jo se, että deittimies kysyy painoasi, pitäisi olla red flag.
Mä oikeasti vähän häkellyin, vaikka olinkin puhunut olevani läski nykyisin jne. Niin että kysyi. Eikä edes mitään vakavaa ole tiedossa hänen kanssaan.
Kunpa painaisinkin 80 kiloa! 🤣🤣🤣
Painoa ei tarvitse sanoa. Voi sanoa että jos lihava ei kelpaa niin antaa olla.
Nainen jonka paino on 80 kg katoaa kun saa tietää että mies painaa 90 kg tasan. On meinaa niin käynyt itselle.
Häh
paino saa olla Maks 59 kg ?!?