Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En laihdu, kun en kestä nälkää...

Vierailija
04.08.2024 |

...Vinkkejä? BMI 27 jo. Olen koittanut vaihtaa vähäkalorisiin välipaloihin. Jättää ruokakermat ja muut pois. Leivitä syön vain ruisleipää. En vain kestä tätä nälkää. Karkitkin lopetin. 

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisten määrää olen lisäänyt myös, kuten joku tuolla ehdotti. En tiedä voiko hiilihydraateista olla riippuvainen:( Vai miksi tuntuu että muu ei tuo kylläisyyden tunnetta.

Vierailija
22/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvisten määrää olen lisäänyt myös, kuten joku tuolla ehdotti. En tiedä voiko hiilihydraateista olla riippuvainen:( Vai miksi tuntuu että muu ei tuo kylläisyyden tunnetta.

Jos olet jättänyt kermat ym. pois, niin mikä ruoissasi edes on se, joka nälkää voisi pitää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla parasiitteja kehossa jotka vievät ravinteet ja jättävät nälän, tullut vaikka kalasta. Ravinto voi olla myös köyhää vaikkapa samat kurkut ja tomaatit aina sen ruisleivän kanssa. Todennäköisesti tilanne on korjattavissa! Tsemppiä!

Vierailija
24/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla voi olla parasiitteja kehossa jotka vievät ravinteet ja jättävät nälän, tullut vaikka kalasta. Ravinto voi olla myös köyhää vaikkapa samat kurkut ja tomaatit aina sen ruisleivän kanssa. Todennäköisesti tilanne on korjattavissa! Tsemppiä!

Ehkä ei ensimmäisenä kannata parasiitteja epäillä, jos ihan perusruokailutkaan ei ole kunnossa. 

Vierailija
25/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaalipainoinen ei näe nälkää. On iso liuta kasviksia, joita saa syödä niin paljon kuin napa kestää. Ainoastaan roskan syömistä on syytä kontrolloida. 

Vierailija
26/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laihdutin 4 kk banaani-näkkäri-vesi dietillä + kävelyllä 35kg, ei ollut nälkä, kun näkkäri voi syödä yllin kyllin. Banskua söin ennen kävelyä yms ponnistelua, kun antaa nopeasti hiilihydraatit käyttöön, ettei lihakset surkastu.

Lihakset muuten käyttää rakennusaineenaan proteiinia. 

Vierailija
27/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vhh dieetti = laihdu ilman nälkää. Aloita tuosta !

Joo ei, heti kun lopetat, kilot tulee takasin!

Noin tapahtuu ihan jokaisella laihdutustavalla, jos palaa entiseen.

Vierailija
28/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurisyy aloittajan ainaiseen nälän tunteeseen on  margariinin ja muiden pehmeiden rasvojen käyttö. Käytä siis voita ja vain kovia rasvoja niin saavutat kylläisyyden tunteen eikä aina ole nälkä.

Vierailija
29/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä pystynyt laihtumaan ilman nälkääkin. Noin kilon kuussa vauhdilla. Toki sitä aina ennen seuraavaa ateriaa tulee nälkä, syön 2-3 kertaa päivässä, mutta en oo mennyt nälkäisenä nukkumaan. Enkä oo vältellyt hiilareita, paitsi vehnää ja sokeria. Liikunta tasapainottaa nälän tunnetta. 

Vierailija
30/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasiitteja? Miten niiden olemassaolon voi todentaa? Suostuuko joku TK tutkimaan?

Vierailija
31/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pureskele omaa vatsa ihraasi sekin on kelan maksamaa eli meidän.

Vierailija
32/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos syö kunnollista, ravinteikasta ruokaa sopivin väliajoin ei tarvitse kestää nälkää. Menee aikaa ennen kuin vatsalaukku pienenee ja tottuu pienempiin annoksiin. 

Olen aina syönyt laadukasta ruokaa, siitä en säästä. En tiedä onko tuo hiilihydraattien runsas saanti sitten ongelma. Tuntuu, että nälkä ei lähde, jos hiilihydraattia ei ole. On tämä kummallista. Järki sanoo, että kyllä syön vain liikaa, mutta en tiedä mitä h*lvettiä tälle nälän tunteelle tekisi. Enkä syö tunteisiin. 

Kerro siitä laadukkaasta ruuasta. Hiilarit lisää nälkää, joten vähennä niitä.

Vierailija
33/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasiitteja? Miten niiden olemassaolon voi todentaa? Suostuuko joku TK tutkimaan?

Toivottavasti ei. Tai vasta sitten, kun ruokavalio on ensin viilattu kuntoon ja katsottu sen vaikutukset. Tosin tähän ei taida olla resursseja. 

Vierailija
34/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo. Joitain alienin sukulaisia. Eiköhän oleellisinta ole keskittyä ruokavalioon.

Vierailija
35/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos syö kunnollista, ravinteikasta ruokaa sopivin väliajoin ei tarvitse kestää nälkää. Menee aikaa ennen kuin vatsalaukku pienenee ja tottuu pienempiin annoksiin. 

Olen aina syönyt laadukasta ruokaa, siitä en säästä. En tiedä onko tuo hiilihydraattien runsas saanti sitten ongelma. Tuntuu, että nälkä ei lähde, jos hiilihydraattia ei ole. On tämä kummallista. Järki sanoo, että kyllä syön vain liikaa, mutta en tiedä mitä h*lvettiä tälle nälän tunteelle tekisi. Enkä syö tunteisiin. 

Jos syöt aterialla paljon/liikaa hiilihydraattia, niin verensokeri nousee nopeasti ja laskee nopeasti. Sitten on taas kova nälkä.

Näin ei käy, jos syö esim. täysjyväruisleipää. Toki proteiinia tarttee olla lisukkeena. Mulla ainakin aamupalakaurapuuro lisukkeineen pitää nälkää 4-6 tuntia. 

Vierailija
36/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton akateeminen keski-ikäinen nainen, jonka veroprosentti on tuplasti sen kuin mitä sinun on. Olen yhteiskunnan nettomaksaja, en saa Kelalta mitään. 

Vierailija
37/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan normaalipainoinen ei näe nälkää. On iso liuta kasviksia, joita saa syödä niin paljon kuin napa kestää. Ainoastaan roskan syömistä on syytä kontrolloida. 

Mitään ei kannata syödä niin paljon kuin napa vetää, edes niitä kasviksia. Kasvikset täyttävät kyllä vatsan tehokkaasti, mutta nälkä on taas hetken päästä.

Vierailija
38/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurisyy aloittajan ainaiseen nälän tunteeseen on  margariinin ja muiden pehmeiden rasvojen käyttö. Käytä siis voita ja vain kovia rasvoja niin saavutat kylläisyyden tunteen eikä aina ole nälkä.

Joo kyllä, jos olet ylipainoinen niin kokeile käyttää vain kovia rasvoja.

Vierailija
39/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnnä nenä sinne minne aurinko ei paista,

Vierailija
40/107 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälän tunteeseen vaikuttaa mulla ainakin hyvin vahvasti myös mitä on syönyt edellisenä päivänä ja mitä on syönyt viime aikoina. Keväällä laihduin liian nopeasti ja mulle tuli ns. nälkävelkaa. Se tarkoitti, että mulla oli koko ajan nälkä vaikka oisin syönyt mitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän