En laihdu, kun en kestä nälkää...
...Vinkkejä? BMI 27 jo. Olen koittanut vaihtaa vähäkalorisiin välipaloihin. Jättää ruokakermat ja muut pois. Leivitä syön vain ruisleipää. En vain kestä tätä nälkää. Karkitkin lopetin.
Kommentit (107)
Salaattia ja kasviksia vaan runsaasti lisukkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Hih hih, naurattaa nämä lylleröpylleröt, jotka ahmii vaikka mitä epäterveellisiä herkkuja ja roskaruokaa ja sitten itkeä tuhertavat, kun laihtuminen on niin vaikeaa XD
Moni tämmöinen esittelee syömisiään myös Instagramissa ja raportoi sitten sitä, että kun on dieetillä ja vaikeaa on ja "olen hyvä tämmöisenä kuin olen" eli tursuavan ihraisena syöpäalttiina monivaivaisena ylikonneena sämpylätaikinana XD
Ongelmasi on kusipäisyys, sitä EI voi laihduttaa pois!
Tsemppiä kaikille laihduttajille👍
Syö esim. carnivore tai keto tyyliin, ei takuulla näe nälkää kun saa älyttömästi rasvaa ja laihtuu todella nopeasti.
Vhh dieetti = laihdu ilman nälkää. Aloita tuosta !
Olen saanut ruokavalioita ja noudattanut niitä. Laihdutus lopahtaa aina nälkään. Annoskokojakin olen pienentänyt, eli lopetan kuin olen kylläinen. Silti energian saantini on liian suurta.
Itse laihdutin 4 kk banaani-näkkäri-vesi dietillä + kävelyllä 35kg, ei ollut nälkä, kun näkkäri voi syödä yllin kyllin. Banskua söin ennen kävelyä yms ponnistelua, kun antaa nopeasti hiilihydraatit käyttöön, ettei lihakset surkastu.
Vierailija kirjoitti:
Syö esim. carnivore tai keto tyyliin, ei takuulla näe nälkää kun saa älyttömästi rasvaa ja laihtuu todella nopeasti.
SE ei ole terveellistä!
Sekään!
Ota tavoitteeksi aluksi vaikka -5kg, kun olet tämän saavuttanut voit palkita itsesi jollain kivalla jutulla (ei ruoka).
Vierailija kirjoitti:
Vhh dieetti = laihdu ilman nälkää. Aloita tuosta !
Joo ei, heti kun lopetat, kilot tulee takasin!
Jännästi vaan ihmiset ovat ketoosilla ja carnivorella saaneet aivan älyttömiä terveysvaikutuksia (mm. reuma mennyt remissioon, akne parantunut, aivosumu poissa ja energiaa riittää).
Kannattaa kokeilla muutakin kuin virallisterveellistä leivän puputtamista ja todeta itse, mikä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ota tavoitteeksi aluksi vaikka -5kg, kun olet tämän saavuttanut voit palkita itsesi jollain kivalla jutulla (ei ruoka).
Joo, minulle riittäisi joku 8kg tiputus, olen pitkä. En vain saa painoa yhtään tippumaan.
Nälkä ja nälkä. On olemassa "nälkä", jolla ei ole mitään tekemistä oikean, fysiologisen nälän kanssa.
Syö maha täyteen kasviksia ja juo vettä. Jos ei nappaa, niin ei sitten. Mutta kumpi teillä määrää, sinä vai sinun vatsa?
Onko tutkittu onko sulla joku terveysongelma tms? Ei ole normaalia jos sulla on ravitsemusterapeutin ohjeet ja silti jatkuva nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut ruokavalioita ja noudattanut niitä. Laihdutus lopahtaa aina nälkään. Annoskokojakin olen pienentänyt, eli lopetan kuin olen kylläinen. Silti energian saantini on liian suurta.
Annoskokojen pienentäminen ei toimi muun kuin jonkun sellaisen kohdalla, joka ei edes ole varsinaisesti ruokaa. Kannattaa laimentaa ruokaa syömällä enemmän marjoja, kasviksia, hedelmiä ja sieniä. Kuidunsaannista pitää pitää huoli, koska se pitää nälkää. Naiselle 25 grammaa on minimi. Miehelle 30 grammaa on minimi. Naisen hevi-minimi on puoli kiloa ja miehen hevi-minimi on 800 grammaa viimeisimpien ravitsemussuositusten mukaan.
Jos syö kunnollista, ravinteikasta ruokaa sopivin väliajoin ei tarvitse kestää nälkää. Menee aikaa ennen kuin vatsalaukku pienenee ja tottuu pienempiin annoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja hengitys lemuaa kuolemalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos syö kunnollista, ravinteikasta ruokaa sopivin väliajoin ei tarvitse kestää nälkää. Menee aikaa ennen kuin vatsalaukku pienenee ja tottuu pienempiin annoksiin.
Olen aina syönyt laadukasta ruokaa, siitä en säästä. En tiedä onko tuo hiilihydraattien runsas saanti sitten ongelma. Tuntuu, että nälkä ei lähde, jos hiilihydraattia ei ole. On tämä kummallista. Järki sanoo, että kyllä syön vain liikaa, mutta en tiedä mitä h*lvettiä tälle nälän tunteelle tekisi. Enkä syö tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina syönyt laadukasta ruokaa, siitä en säästä. En tiedä onko tuo hiilihydraattien runsas saanti sitten ongelma. Tuntuu, että nälkä ei lähde, jos hiilihydraattia ei ole. On tämä kummallista. Järki sanoo, että kyllä syön vain liikaa, mutta en tiedä mitä h*lvettiä tälle nälän tunteelle tekisi. Enkä syö tunteisiin.
Jos syöt aterialla paljon/liikaa hiilihydraattia, niin verensokeri nousee nopeasti ja laskee nopeasti. Sitten on taas kova nälkä.
Ruokaterapeutti voisi koostaa päivittäiset ateriat?