Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi kertoa se, että olen koko ajan ärsyyntynyt miehelleni

Vierailija
04.08.2024 |

Oikeastaan joka päivä lähes koko ajan. Paitsi silloin kun hän ei ole kotona tai kun itse olen muualla. Pelkkä hänen läsnäolo saa minut ärtyneeksi ja ärsyyntyneeksi. Muuten olen iloinen ja hyvällä mielellä. Hänen ei edes tarvitse tehdä mitään (ärsyttävää) sillä hetkellä vaan ärtymykseni alkaa heti kun kuulen avaimen kääntyvän lukossa tai kun olen menossa kotiin ja tiedän hänen olevan kotona. Yritän kyllä käyttäytyä häntä kohtaan hyvin eli en tiuski enkä raivoa tms., mutta on vaikea pidätellä näyttämästä ärsytystään. Mistä tämä voi kertoa? Mitään isoa ongelmaa kuten pettämistä, pahoja riitoja tms ei parisuhteeseemme liity. Minua vain v i tuttaa mies ja hänen olemassaolo koko ajan. Eikä tarvitse tulla haukkumaan minua kommentteihin, en kohtele miestäni huonosti. Eroa olen välillä miettinyt  ja mies tietää etten ole tyytyväinen parisuhteeseemme. Hän ei halua erota. 

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne enää rakastavani, en tiedä, että pidänkö enää edes. Olemme olleet yhdessä 15 vuotta (olemme molemmat 46-vuotiaita). Tiedän, että pitkässä suhteessa rakkauden tunteet voi vaihdella. Mutta onko voimakas vi tutus enää normaalia? Ap

Vierailija
22/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti ensin mikä sinua miehessä ärsyttää? Onko syy tässä miehessä vai haluatko että asiat sujuisivat aina kuten sinä tahdot ja kun eivät suju siirrät ärtymyksen mieheesi?

Tekisi mieli vastata, että kaikki ärsyttää. Se miten hän ei laita pyykkejä pyykkikoriin, tiskejä tiskiin, roskia roskiin. Se miten hän ei oma-aloitteisesti tee kotona yhtään mitään, tekee vain ne mitä aina erikseen ja yksitellen käsken, muistutan ja melkein vahdin, että tekee. Se miten hän haluaa minulta valtavan paljon huomiota, jota itse en millään jaksaisi antaa, koska aikani menee pakollisista asioista huolehtimiseen. Se miten tuntuu ettei hän ole enää mikään tasaveroinen kumppani elämässä vaan joku perässä vedettävä riippa. Se miten hän viettää paljon aikaa juoruiluun (puhelimessa kavereiden kanssa ja tavatessakin juoruilivat todella paljon muiden, puolituttujen, ihmisten asioista). Se mit

Enää? Jotenkin salakavalasti tilanne on ajautunut vasta lähiaikoina tuollaiseksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt ja myös vastaat itsellesi aloituksessasi. Siitä et kerro mitään miksi et ole tyytyväinen parisuhteeseesi. 

Vierailija
24/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on pieniä asioita. Mutta onko niiden takana toinen syy? Että kaikki pyörii vain hänen ympärillään? Että tuntuu ettei sinulla ole väliä, ettei tarpeillasi ole väliä? 

Vierailija
25/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Vierailija
26/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta siltä, että et ole valmis vakiintuneeseen suhteeseen ja alat oikkeuilemaan kun yrität. Paska homma varsinkin miehelle, mutta erota tuossa tietenkin pitää. Ei kannata itseään eikä toista pitää löysässä hirressä. Jos pitkität hommaa, niin sinusta tulee se pahis vaikka mies ei haluaisikaan erota. 

Suosittelen tarjoamaan miehelle kunnon sulkion asiasta. Olet hänelle sen velkaa kuin myös eron. Saattaahan hän silti jäädä kaipaamaan joksikin aikaa, mutta helpompaa se on ennemmin kuin myöhemmin. Nyt on syksy ja talvi aikaa nuolla haavoja. Kesällä sitten maailma näyttää taas paremmalta. Onnea teille kummallekin. Toivottavasti saat hoidettua homman ilman arpea ihmissuhteissa. 

M30 

Vierailija
27/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti ensin mikä sinua miehessä ärsyttää? Onko syy tässä miehessä vai haluatko että asiat sujuisivat aina kuten sinä tahdot ja kun eivät suju siirrät ärtymyksen mieheesi?

Tekisi mieli vastata, että kaikki ärsyttää. Se miten hän ei laita pyykkejä pyykkikoriin, tiskejä tiskiin, roskia roskiin. Se miten hän ei oma-aloitteisesti tee kotona yhtään mitään, tekee vain ne mitä aina erikseen ja yksitellen käsken, muistutan ja melkein vahdin, että tekee. Se miten hän haluaa minulta valtavan paljon huomiota, jota itse en millään jaksaisi antaa, koska aikani menee pakollisista asioista huolehtimiseen. Se miten tuntuu ettei hän ole enää mikään tasaveroinen kumppani elämässä vaan joku perässä vedettävä riippa. Se miten hän viettää paljon aikaa juoruiluun (puhelimessa kavereiden kanssa ja tavatessakin juoruilivat todella paljon muiden, puolituttujen, ihmisten asioista). Se mit

Oletko jo kertonut tuon listan miehellesi? Juoruileva mies? Örp. 

Vierailija
28/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko (kauko)ihastunut toiseen? Silloin oma puoliso usein alkaa v tuttaa

Vierailija
29/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on pieniä asioita. Mutta onko niiden takana toinen syy? Että kaikki pyörii vain hänen ympärillään? Että tuntuu ettei sinulla ole väliä, ettei tarpeillasi ole väliä? 

Niin, varmaan on tuollaista oloa minulla, että kaikki pyörii vain hänen ympärillä. Että minun tarpeilla ei ole enää väliä. Jos häneltä kysyy asiasta, niin hän vastaa, että minun tarpeilla on paljon väliä ja hän tietenkin haluaa ne huomioida, mutta ei tunnu siltä arjessa yhtään. Hän kyllä huomioi minua joillain sellaisilla asioilla, joita rahalla voi ostaa (ravintolaillallinen, joku lahja tms), mutta ei muuten. Ap

Vierailija
30/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia?

On kaksi alakouluikäistä lasta. Ap

Vierailija
31/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei huomioi sinua tarpeeksi. Ottaa sinut itsestäänselvyytenä ja käyttää sinua vain tyydyttääkseen tarpeensa.

Vierailija
32/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia?

Mies täyttänyt ne naisen unelmat perheestä, jne ja miehestä on tullut tarpeeton? 

Vierailija
33/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puet leopardilegginssit ja menet mummotuneliin!

Vierailija
34/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne enää rakastavani, en tiedä, että pidänkö enää edes. Olemme olleet yhdessä 15 vuotta (olemme molemmat 46-vuotiaita). Tiedän, että pitkässä suhteessa rakkauden tunteet voi vaihdella. Mutta onko voimakas vi tutus enää normaalia? Ap

Eli olin oikeassa, keksi-iän voimaantuminen. 

Vierailija
35/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän tuossa tuli monta asiaa ja myös niitä arvioita siitä,miksi ärsyttää (koet ettei sinulla ja puolisollasi ole tasa-arvoinen suhde).

Mulla on ihan sama tilanne ja olen alkanut harkita eroa.

Vierailija
36/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosta siltä, että et ole valmis vakiintuneeseen suhteeseen ja alat oikkeuilemaan kun yrität. Paska homma varsinkin miehelle, mutta erota tuossa tietenkin pitää. Ei kannata itseään eikä toista pitää löysässä hirressä. Jos pitkität hommaa, niin sinusta tulee se pahis vaikka mies ei haluaisikaan erota. 

Suosittelen tarjoamaan miehelle kunnon sulkion asiasta. Olet hänelle sen velkaa kuin myös eron. Saattaahan hän silti jäädä kaipaamaan joksikin aikaa, mutta helpompaa se on ennemmin kuin myöhemmin. Nyt on syksy ja talvi aikaa nuolla haavoja. Kesällä sitten maailma näyttää taas paremmalta. Onnea teille kummallekin. Toivottavasti saat hoidettua homman ilman arpea ihmissuhteissa. 

M30 

Me olemme olleet 15 vuotta yhdessä, olemme naimisissa, on kaksi alakouluikäistä lasta. Eli kyllä minä kai aika hyvä sitoutumaan olen. Mitään toisia miehiä ei ole koskaan tämän parisuhteen aikana ollut. Koska on lapsia niin eroon on aika iso kynnys. Ap

Vierailija
37/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vaihdevuodet menossa. Siitä se johtuu. 

Ellet siis jo aiemmin ole tuntenut vastenmielisyyttä miestäsi kohtaan. Käy lääkäristä droppia vaivaan.

Vaikka olisit sinkku ja asuisit kämppäkaverin kanssa, se kämppis ärsyttäisi yhtä lailla. Purat vitutuksesi lähimpään henkilöön, johon sen voit purkaa. 

Vierailija
38/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on molemmilla vaihdevuodet. Hoidetaan ensin hormonikorvaushoidolla oma pää kuntoon, mieti eroa vasta sen jälkeen. Heräiletkö aamuyöllä? Tämä on varma merkki.

N47

Vierailija
39/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Vai 46v. Sun kannattaa ehkä miettiä miten paljon teidän ikäluokassa on miehesi kaltaisia miehiä jotka ei dokaa, tai ole muuten syvällä elämässään. Tuossa iässä varmaankin löydät vielä uuden parisuhteen, mutta myöhemmin se alkaa olla jo lottoamista. 

Voimakas vitutus ei ole normaalia, eikä ole sekään, että ilmeisesti mies ei ole ottanut asiaa vakavasti ja yritä osaltaan tehdä asioita paremmaksi. Terapia, tai ero. Ei kai tuossa muuta. Pariterapia saattaisi antaa miehellesi henkistä työkaluarsenaalia jonka avulla tiedostaa tilanne paremmin ja ehkä tehdäkin jotain asialle. 

M30

Vierailija
40/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli vastata, että kaikki ärsyttää. Se miten hän ei laita pyykkejä pyykkikoriin, tiskejä tiskiin, roskia roskiin. Se miten hän ei oma-aloitteisesti tee kotona yhtään mitään, tekee vain ne mitä aina erikseen ja yksitellen käsken, muistutan ja melkein vahdin, että tekee. Se miten hän haluaa minulta valtavan paljon huomiota, jota itse en millään jaksaisi antaa, koska aikani menee pakollisista asioista huolehtimiseen. Se miten tuntuu ettei hän ole enää mikään tasaveroinen kumppani elämässä vaan joku perässä vedettävä riippa. Se miten hän viettää paljon aikaa juoruiluun (puhelimessa kavereiden kanssa ja tavatessakin juoruilivat todella palj

Mun havaintojen mukaan miehet juoruilee todella paljon,ei oo mitenkään harvinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän