Masentuneet/uupuneet, mistä saatte mielihyvää?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Kesä meni ohi mullakin ja just eilen laitoin kesävaatteita takaisin talvisäilöön joita en edes kertaa päälläni käyttänyt. Tuntuu niin tyhmältä sekin, että on kaikkia ihania mekkoja joille ei ole mitään käyttöä eikä niissä nyt viitsisi sohvallakaan makoilla. Tyhmältä siis siksi, että sitä on kuvitellut tarvitsevansa mekkoa sitten kun tekee sitä ja menee sinne tai on jotkut juhlat ja ja ja...
Todellisuudessa mitään tarvetta ei ole ei tule eikä ole koskaan ollutkaan.
Oliskin vaan mekkoja ;-) Mulla on nurkat pyöreänä kaikenlaista sisustustavaraa jotka ei tähän asuntoon edes sovi eikä ole tarkoitettukaan vaan ne on sitä mun unelmakotia varten mikä on jossain kaukana maalla. Samaten on monta paksua villapaitaakin joita tässä joutessaan on kutonut ja joita ei talvisinkin turhan lämpöisessä kerrostaloasunnossa tarvitse käyttää koskaan. Villasukkia on myös kertynyt paljon. Samoin kaikenlaista ulkoiluvaatetta ja kas kun ei ole jo telttaa, rinkkaa ja suksiakin jossain nurkassa. Astioitakin on ihan liikaa yksinasuvalle jolla ei koskaan käy vieraita..
Nyt hieman siitä, että kesä alkaa kääntyä syksyksi kun se on oma lempparivuodenaika. Tosin ei sekään enää sellaiselta tunnu kuin ennen ja lisäksi nykyään se marras-tammikuun pimeyskin ottaa voimille ihan eri tavalla kuin ennen.
Olen miettinyt tai ehken enemmänkin puntaroinut satunnaisesti, että pitäisikö aloittaa taas alkoholinkäyttäminen. Jossain vaiheessa se maistui jo hieman liikaakin eikä sinällään ole ongelma olla ilmankaan, mutta eipä tämä elämä paremmaksi muuttunut vaikka käytön lopettikin. Siksi siis mietin, että voisi ainakin hämärinä iltoina tissutella pieneen sievään tai vaikka känniinkin asti niin ehken ei olisi näin surkea olo.
Joskus saa tavattoman ison ilon siitä, että joku ihminen on ihan vain kiltti, empaattinen ja ystävällinen. <3
Vierailija kirjoitti:
Joskus saa tavattoman ison ilon siitä, että joku ihminen on ihan vain kiltti, empaattinen ja ystävällinen. <3
Tämä on harvinaista herkkua, mutta totta kyllä. Toisaalta tässäkin sitten on nurjana puolena se, että saa muistutuksen siitä kuinka ihania ihmisiäkin on olemassa vaikka niitä ei omaan lähipiiriin kuulukaan. Tai no, oispa edes se lähipiiri.
Sekin on iso piristys jos saa vaan jutella jonkun kanssa ihan niitä näitä hetken aikaa. Harmi vaan, että tuollainen rento jutustelu alkaa olla aika katoavaa kansanperinnettä ja kaikki vaan jumittaa katse puhelimessaan luurit korvilla.
Vierailija kirjoitti:
Karkit ja muut makeat herkut on ainoa asia mikä mulla tuo mielihyvää. Ja sitten lihon vaan lisää.
Tuokin mielihyvä on turhan väliaikaista ainakin mulla vaikka sama tapa se itsellänikin on. Sitten sitä katsoo itseään peilistä kun olo on kaamean turpea ja hankala ja näkee millaisiin mittoihin sitä alkaa olla paisunut ja siitä onkin sitten mielihyvä kaukana. Ennemmin tekisi mieli oksentaa ja masentaa vaan aiempaakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan on niin nolona, kun tuosta tulee aina kyyneleet silmiin.
Vierailija kirjoitti:
En lainaa suotta pitkää viestiä, mutta kiitos sinulle joka jaksoit kaivaa musavinkkejä minulle joka vähän pelästyinkin sitä "avaruussaundia" kun tuota drone-musiikkia googlasin kuunneltavaksi.
Tuo tummuus ainakin ajatuksena tuntuu mieleiseltä ja samoin tuo länkkäritunnelma mistä mainitsit. Pistän kummatkin kuunteluun ihan ajan kanssa.
Nyt tuli kuunneltua viikonloppuna näitä ja tuo eka eli länkkäritunnelma-musiikki olikin tosi jees. Eikä nuo muutkaan ehdotukset huonoja olleet, mutta ainakin nyt alkuun "tyydyn" vain tähän. Kiitos vielä!
Treffeillä käymisestä. Harvemmin niistä mitään syntyy, mutta voi hetken kuvitella kelpaavansa.
Vierailija kirjoitti:
Kaljasta. Mutta sitten sitä menee reippaasti. Js taas masentaa
Jep. Vähän ei auta yhtään ja liikaa auttaa vain hetken jonka jälkeen on vaan pahempi olla. Lisäksi liian usein saa aikaan vielä jonkun uudenkin ongelman ja/tai masennuksen aiheen kun kännissä alkaa säätämään.
Jos olet sinkku niin ihastuminen/rakastuminen. Voi tietysti pahentaa ahdistusta
Kesä meni ohi mullakin ja just eilen laitoin kesävaatteita takaisin talvisäilöön joita en edes kertaa päälläni käyttänyt. Tuntuu niin tyhmältä sekin, että on kaikkia ihania mekkoja joille ei ole mitään käyttöä eikä niissä nyt viitsisi sohvallakaan makoilla. Tyhmältä siis siksi, että sitä on kuvitellut tarvitsevansa mekkoa sitten kun tekee sitä ja menee sinne tai on jotkut juhlat ja ja ja...
Todellisuudessa mitään tarvetta ei ole ei tule eikä ole koskaan ollutkaan.