Seksiä vähintään kerran viikossa naiselle
Muuten kuolee ennen aikojaan, jotta näin tutkittu.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/harrastatko-seksia-vahintaan-kerran…
Kommentit (14)
Vähemmästäkin loppuu halut kun mitaleita ei tule.
Elämässä paljon muutakin kuin seksi!
Vierailija kirjoitti:
No niin, esim. asuntolaina ja auton osamaksu! Mutta ei ne seksiä voita.
Ei tunnu seksi maistuvan meidän rouvalle vaikka minulta saa aina. :(
Vaimoni on tuon ymmärtänyt. Halunnut jo 18v ikäisestä useita orgasmeja joka viikko ja vieläkin yli 66v ikäisenä muutaman päivän välein, vähintään kerran viikossa aina. Olen antanut hänelle aina kun hän on halunnut, koska minulle seksin pääasia ollut aina naisen tyydyttäminen. Muuten ei omakaan tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Niin on mutta seksi on tärkeintä ainakin minulle. Yksi kerta viikossa on 4-8krt liian vähän. Itse haluaisin kahdesti päivässä, mutta tyydyttävä kertaan, mutta useampaan orgasmiin kuitenkin. Eli seksikerta ei ole yhtäkuin orgasmien määrä. Orgasmeja tarvitsen noin 20 / viikko.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta kaikki muu on turhaa paitsi seksi. Ja kalastus.
Ainakaan ei tarvi kärsiä tällä pallolla määräänsä enempää. Aviomies ei ole kohta vuoteen minua halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan ei tarvi kärsiä tällä pallolla määräänsä enempää. Aviomies ei ole kohta vuoteen minua halunnut.
Voi miten kurja juttu, tuntuu varman tosi pahalta, lohduta hieman itseäsi, ettei syy ole sinun.
Varmasti moni mies haluaisi sinua, usko vaan..
M56
Täällä pitkä hoikka lady kärvistelee puutteessa....mieheni näivettää mut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on mutta seksi on tärkeintä ainakin minulle. Yksi kerta viikossa on 4-8krt liian vähän. Itse haluaisin kahdesti päivässä, mutta tyydyttävä kertaan, mutta useampaan orgasmiin kuitenkin. Eli seksikerta ei ole yhtäkuin orgasmien määrä. Orgasmeja tarvitsen noin 20 / viikko.
Tästä kirjoituksesta mulle tuli mieleen kauppalista tai resepti (lääke tai ruoka) jostain syystä. Eikö tätä voisi kirjoittaa sellaiseen muotoon? Sais orgasmeja kuin apteekin hyllyltä?
Seksi ainakin kuolee. Pitää tehdä kotitöitä ja muuta hyötyä niin VOI SAADA kerran kuussa. Mammalle ei ole seksi tärkeää eikä sitä kiinnosta. Juuuuuuu menee nukkumaan aina yksin ollessa todella aikasin eikä leiki 😂
Mun mies antaa mulle päivittäin montakin orgasmia, ja se on ihan kerrassaan hienoa.
Viime kerrasta 2 viikkoa. Olen näivettymäisilläni. Miehen halut hieman vähentyneet kun ikää tuli 45+. No itsellä halut laskee myös kun huomannut että miehen halut laskeneet.
Nim. Ei-tyytyväinen