Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanko tosissaan naiset luuleet että "ok" näköiset miehet tutustuu naisiin tinderin ja baarien ulkopuolella?

Vierailija
03.08.2024 |

Tuollaisia sponttaanisia tutustumisia tapahtuu korkeintaan huippumalli tason miehille.

Toki, jos mies on töissä paikassa jossa on paljon sinkkunaisia niin sitten. Mutta aniharva mies on. Meidänkin työpaikalla on vain yksi nainen. 50v+ ja naimisissa jo.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tavismiehenä olen luovuttanut irl tutustumisen suhteen. Ei mulla riitä ulkonäkö tai itsevarmuus hurmaamaan jossain ruokakaupassa tai kuntosalilla.

Deittisovelluksiin panostan.

Sitä supliikkia kannattaa treenata eri tilanteissa erilaisten ihmisten kanssa eikä olla liian avoimesti "iskemässä naisia". Yleensäkin tutustuminen tapahtuu vähitellen mikä auttaa arvioimaan onko kiinnostusta riittävästi puolin ja toisin. Jos se ihastuksen kohde osoittautuu syystä tai toisesta turhan kummalliseksi ja vaikeaksi tapaukseksi, niin kannattaa varata itselleen sopiva vetäytymistie.

Vierailija
22/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tutustuttiin miehen kanssa yhteisen harrastuksen kautta ja ihan ollaan ok-näköisiä ja taviksia kumpainenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on elämä, on muuallakin ihmisiä kuin jossain pärstäkertoin tinderissä.

Vierailija
24/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurin osa ihmisistä tutustuu edelleen kaverien kautta, harrastuksissa tai töissä. Jos ei ole yhtään kaveria, ei tarvitse ihmetellä miksei ole kumppania. 

Tai opiskeluaikoina, opiskelukavereita, tai opiskelupaikan juhlista. Tai työpaikalla

Vierailija
25/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurin osa ihmisistä tutustuu edelleen kaverien kautta, harrastuksissa tai töissä. Jos ei ole yhtään kaveria, ei tarvitse ihmetellä miksei ole kumppania. 

Tai opiskeluaikoina, opiskelukavereita, tai opiskelupaikan juhlista. Tai työpaikalla

Tämä! Esim yliopistossa ollessani moni löysi kumppanin sieltä. 

Vierailija
26/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelukaverit, harrastuskaverit, kaverin kaverit, kaverin puolison kaverit, muut tuttavat?

Ei ole, ei tule.

Vierailija
27/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella on elämä, on muuallakin ihmisiä kuin jossain pärstäkertoin tinderissä.

Monella ei ole.

Vierailija
28/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on täynnä yksinäisiä ihmisiä joilla ei ole kavereita kun kaverit löytyy yleensä jo kouluaikana ja aikuisena kavereita ei todellakaan löydä kuin hirveällä vaivalla jos silläkään kun lukitut kaveriporukat. Lähinnä baareista voi saada kännikavereita mutta kuka niitä haluaa.

Yksinäisten ainoa vaihtoehto on etsiä seuraa joka netistä tai yrittää jutella livenä kaupassa jne.

Vierailija
29/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tavismiehenä olen luovuttanut irl tutustumisen suhteen. Ei mulla riitä ulkonäkö tai itsevarmuus hurmaamaan jossain ruokakaupassa tai kuntosalilla.

Deittisovelluksiin panostan.

Entä jos homma kusee sitten kun potentiaalinen kumppaniehdokas näkee sinut irl?

Ainakin itse olen joutunut skippaamaan muutaman naisen, joiden profiilikuvat olivat, sanotaan nyt vaikka "vähemmän rehellisiä" ja totuudenmukaisia.

Silloin, nuori padawan, juodaan kahvi nopeasti, kiitetään treffeistä ja toivotetaan hyvää [vuodenajan] jatkoa. Myöhemmin mennään treffeille eri ihmisen kanssa. 

Padawan  👍😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän