Pikajuoksijoiden etumukset
Kuinka moni nainen katsoo olympiakisoja miespikajuoksijoiden etumusten takia? Tiukat trikoot paljastavat aika hyvin, minkä kokoiset varustukset juoksijoilta löytyy.
Kommentit (16)
Vaimo katseli eilen mielenkiinnolla. Parilla kymmenottelijalla oli selvästi vähän kookkaammat. Aika härskisti näky, mutta oli varmasti tarkoituskin. Monilla oli vastaavasti aika olemattomat.
No ei nyt niiden takia mutta onhan niitäkin kiva katsella. Vieläkö Nelson Evora on mukana pituushypyssä tai kolmiloikassa?
Olen entinen pikajuosija nainen ja paljon leireillyt ulkomailla. Monella tummalla pikajuoksija miehellä oli ihanat valtavat kalut, jotka mielelläni otin tiukkaan ja kiimaiseen pimppiini.
Vierailija kirjoitti:
Olen entinen pikajuosija nainen ja paljon leireillyt ulkomailla. Monella tummalla pikajuoksija miehellä oli ihanat valtavat kalut, jotka mielelläni otin tiukkaan ja kiimaiseen pimppiini.
Annimari Korte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annimari Korte?
💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annimari Korte?
👍
Eikö miesjuoksijoilla voisi olla jonkinlaiset urheiluliivit vehkeitten päällä, etteivät niin vaappuisi puolelta toiselle juostessa?
Eiköhän aika monella mustalla pikajuoksijalla ole hyvän kokoinen. Eikä se lepokoko vielä kauheasti kerro siitä lopputulemasta
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aika monella mustalla pikajuoksijalla ole hyvän kokoinen. Eikä se lepokoko vielä kauheasti kerro siitä lopputulemasta
Harvalla mustallakaan on. Mutta niillä joilla on niin korostuu.
Olen saannut 4 mustalta mieheltä ja kalujen pituus ollut about: 23, 25, 27 ja 30cm.
maksaisin mitä vaan, että joku tumma, kome ja valtavalla kalulla varustettu mies naisi multa melkein tajun kankaalle!
N.24
No joo, oli sillä saksalaisella 100m juoksijalla tosiaan valtavan iso vehe.
Vierailija kirjoitti:
Olen saannut 4 mustalta mieheltä ja kalujen pituus ollut about: 23, 25, 27 ja 30cm.
Mittaatko aina partnerisi pippelin??
Miesvihaa. Miesvihaa. MIESVIHAAAAAAAA!!!! :D :D :D
Ok Pentti.