Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanko tosissaan naiset luuleet että "ok" näköiset miehet tutustuu naisiin tinderin ja baarien ulkopuolella?

Vierailija
03.08.2024 |

Tuollaisia sponttaanisia tutustumisia tapahtuu korkeintaan huippumalli tason miehille.

Toki, jos mies on töissä paikassa jossa on paljon sinkkunaisia niin sitten. Mutta aniharva mies on. Meidänkin työpaikalla on vain yksi nainen. 50v+ ja naimisissa jo.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luulen kun maailmassa on paljon miehiä jotka ei ole kummassakaan!

Vierailija
2/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule. Tapasin mieheni baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luulen kun maailmassa on paljon miehiä jotka ei ole kummassakaan!

Paljon on maailmassa sinkkumiehiä.

Vierailija
4/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, näyttäisi tuttavapiirin miehet löytävän kumppanit juuri töistä tai harrastuksista. Nuorilla kesätyöntekijöillä varsinkin on taipumus löytää toisensa. 

Vierailija
5/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, näyttäisi tuttavapiirin miehet löytävän kumppanit juuri töistä tai harrastuksista. Nuorilla kesätyöntekijöillä varsinkin on taipumus löytää toisensa. 

Nuoret kesätyöntekijätytöt löytää 45+ miehiä satunnaisiin suhteisiin työpaikalta

Vierailija
6/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on kiva se

Vierailija
7/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tavismiehenä olen luovuttanut irl tutustumisen suhteen. Ei mulla riitä ulkonäkö tai itsevarmuus hurmaamaan jossain ruokakaupassa tai kuntosalilla.

Deittisovelluksiin panostan.

Vierailija
8/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret kesätyöntekijätytöt löytää 45+ miehiä satunnaisiin suhteisiin työpaikalta

Näyttäisivät kyllä löytävän 18-22v nuoria miehiä. 

Vierailija
9/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mua ainakin miehet lähestyneet vaikka missä, kaikki entiset poikaystävät olen tavannut harrastuksissa ja tapahtumissa. Aviomiehen tapasin juhlissa. Baareissa en ole pahemmin käynyt ja sovelluksia en ole koskaan käyttänyt.

Vierailija
10/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ennen osannut pitää itseäni aivan huippumallin näköisenä miehenä. En ole eläessäni ollut Tinderissä ja suurin osa naispuolsiista kavereistani ja ystävistäni olen tutustunut alun alkaen jossain muualla kuin baarissa tai vastaavissa paikoissa. 

Uskovainen mies

Vierailija
11/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa ihmisistä tutustuu edelleen kaverien kautta, harrastuksissa tai töissä. Jos ei ole yhtään kaveria, ei tarvitse ihmetellä miksei ole kumppania. 

Vierailija
12/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luule kumminkin, minun 167 cm pitkä, kalju mieheni pyysi minua kahville yhteiseen ammattiimme liittyvässä tapahtumassa. Olen häntä sentin pidempi, mikä kiinnostanee palstan päivystävää taulukkoautistia. 

Vierailija
13/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverit, harrastuskaverit, kaverin kaverit, kaverin puolison kaverit, muut tuttavat?

Vierailija
14/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tavismiehenä olen luovuttanut irl tutustumisen suhteen. Ei mulla riitä ulkonäkö tai itsevarmuus hurmaamaan jossain ruokakaupassa tai kuntosalilla.

Useampi tutkimus on osoittanut, että ihmiset pariutuvat tuttujen ja tutuntuttujen kautta. 

Suosittelen panostamista sosiaaliseen elämään. Saat etulyöntiaseman kaikkiin niihin sinkkumiehiin nähden, jotka ruuhkauttavat sovelluksen yrittäessään woltata kertapimppiä kotiin ilmaiseksi. 

Vierailija
15/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luule. Tapasin mieheni baarissa.

Minäkin tapasin ex-vaimoni. Mutta silloin elettiin 90-lukua.

Vierailija
16/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos homma kusee sitten kun potentiaalinen kumppaniehdokas näkee sinut irl?

Ainakin itse olen joutunut skippaamaan muutaman naisen, joiden profiilikuvat olivat, sanotaan nyt vaikka "vähemmän rehellisiä" ja totuudenmukaisia.

Vierailija
17/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ap sinä olet laiska paska joka ei suostu kokeileen muuta kun tinderiä ja baaria ja käytät ulkonäköä tekosyynä, hienoa varmaan pilata koko tulevaisuutensa huonolla asenteella ilman mitään pakottavaa syytä.

Oot kirjaimellisesti niin tyhmä ettet osaa olla ihminen perustasolla mut egoa ja uhoa löytyy senkin takaa, oot roskistulipalo joka tappelee palokuntaa vastaan. :' D

Vierailija
18/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos homma kusee sitten kun potentiaalinen kumppaniehdokas näkee sinut irl?

Ainakin itse olen joutunut skippaamaan muutaman naisen, joiden profiilikuvat olivat, sanotaan nyt vaikka "vähemmän rehellisiä" ja totuudenmukaisia.

Silloin, nuori padawan, juodaan kahvi nopeasti, kiitetään treffeistä ja toivotetaan hyvää [vuodenajan] jatkoa. Myöhemmin mennään treffeille eri ihmisen kanssa. 

Vierailija
19/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minä tapasin minun "vain ok" näköisen mieheni koirapuistossa 6 vuotta sitten.

Vierailija
20/29 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin yliopistossa ja muissa oppilaitoksissa on luontevaa tutustua uusiin ihmisiin ihan ilman Tinderiä tai kapakkareissua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi