Minkälaiset ihmiset vastaavat viesteihin: Ok.
Joku nilkki tätä analysoi lehdessä. Itse vastaan useimiten koska näppäinkapulalla on pirun hankala laatia mitään pidempää tekstiä.
Kommentit (68)
Ok on vain kuittaus johonkin keskusteluun ja keskustelun lopetus.
Vierailija kirjoitti:
Tylsät ihmiset
Arveletko näiden viesteillä avatuvien olevan todella kiinnostavia ihmisiä ja innostavan muita johonkin muuhun kuin ok, 😊 tai 👍
Se on mielestäni narsistinen henkilö, kuka laittaa vaan töksäyttävästi "Ok" kun itse kirjoittanut pitkän viestin. Tai myös sitten sama henkilö jättää kokonaan vastaamatta. Paitsi kun itse tarvitsee apua niin ottaa yhteyttä. Ja henkilöllä on ihan älypuhelin.
Ok = asia noteerattu mutta ei aiheuta sen kummempaa kommentointia, kiinnostusta tai toimenpiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsät ihmiset
Miten te lihavat ihmiset sitten vastaatte?
Miten te tyhmät?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun isä. Vastaus jokaiseen viestiin on "ok tv isi". :D
Ihana.
Ok on neutraali vastaus toisin kuin nämä emojit jotka antaa ei-niin-älykkään kuvan käyttäjästään.
Pari miespuolista tuttavaani jotka kai kuvittelevat että olen jotenkin kiinnostunut heistä kun panen kuulumisia pari kertaa kuussa. Pelkäävät varmaan vaimojaan.
Aina kun joku mies lähettää mulle seksuaalissävytteistä viestiä, vastaan siihen ok
Huvittava tilanne kun toinen runoilee ummet ja lammet kalu kovana ja vastaan yksisanaisesti.
Ok
Joo
Aah
Uuh
Jep
Minä yleensä reagoin peukulla viestiin, jos ei ole muuta sanottavaa. Juttelen sitten kun on asiaa.
Mä en vastaa aina ollenkaan. Merkkaan myös viestin lukemattomaksi jos ei kiinnosta reagoida siihen.
Viestipommittelijat estän kunnes rauhoittuvat.
Työasiat on hyvä kuitata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi laverrella pitempään, jos ok kuittaa kaiken?
Juu. Ja tuohon okhon voi vastata myös ok mikäli samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Pari miespuolista tuttavaani jotka kai kuvittelevat että olen jotenkin kiinnostunut heistä kun panen kuulumisia pari kertaa kuussa. Pelkäävät varmaan vaimojaan.
Miksi viestität kun ei heitä kiinnosta? Sua ne pelkää, hullu nainen.
Kätevä ja neutraali tapa kuitata, että viesti on saatu ja luettu.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun joku mies lähettää mulle seksuaalissävytteistä viestiä, vastaan siihen ok
Huvittava tilanne kun toinen runoilee ummet ja lammet kalu kovana ja vastaan yksisanaisesti.
Ok
Joo
Aah
Uuh
Jep
Miksi näet noin paljon vaivaa? Laita niille joku typerä gif. Borat uikkareissaan.
Jos en tiedä mitä muuta vastata ja yleensä se on neutraali kuittaus. En aina jaksa kummemmin vastailla eteenkään jos oon väsynyt
Yleensä vielä palaan asiaan
Mä käytän sitä paljon selvän synonyyminä. Ei aina tarvitse enempää. Ok riittää hyvin.