Voiko hiivatulehdus olla merkki alkaneesta raskaudesta?
Onko kellään kokemusta? Eikö niin, että yleisesti ottaen hiivatulehdus on yleistä raskaana olevilla, mutta voiko se olla ensimmäisiä merkkejä?
Minulla loppui muutama päivä sitten erityisen niukat kuukautiset kuin seinään. Sen jälkeen alkoi hiivatulehdus, jota ei ole ollut koskaan aiemmin. On myös päänsärkyä ja vatsakipua, muuten kaikki normisti. Ei siis arista rintoja, jonka olen aina kuvitellut liittyvän raskauteen.
Kiitos
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Hiiva voi olla raskaana, mutta vuotoa ei.
Ei. Monille tulee vuotoa alkuraskaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Monille tulee vuotoa alkuraskaudessa.
Ja vuotaminen raskauden aikana on vieläpä erittäin yleistä, ainakin neljänneksellä raskaana olevista on jonkinlaista veristä vuotoa.
-eri
Saatat hyvinkin olla nyt raskaana. Testi varmaan näyttää jo.
Todennäköisesti on. Nyt jäi puoliso kiinni pettämisestä, oli baarissa juhlimassa kuuskymppisiään.
Toisaalta hiiva voi olla myös merkki diabeteksesta. Eli sokeria erittyy liikaa nesteisiin (virtsaan, ym.), joka on hiivalle ravintoa.
Hiiva on usein merkki hiivasta. Mutta tarkoitatko että limakalvojen ph voisi muuttua tai vuoto.
Voi olla että sun tapauksessa on, tai voi olla olematta: tee testi niin tiedät paremmin. Mulla hiivatulehdus oli merkki puolison uskottomuudesta.
Onko kellään ollut vuotoa tai hiivatulehdusta raskaana?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että sun tapauksessa on, tai voi olla olematta: tee testi niin tiedät paremmin. Mulla hiivatulehdus oli merkki puolison uskottomuudesta.
Hiivatulehdus on yleinen naisilla, ei mikään sukupuolitauti.