Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lehtimainonta ja muu paperimainonta

Vierailija
01.08.2024 |

Postinen lehden välissä tulee viikottain vielä paljon eri kauppojen mainoslehtisiä ja paikalliset ilmaisjakelulehdet ovat vielä täynnä kauppojen mainoksia ja joillakin kaupoilla lehtimainokset ovat  monisivuisia. Tällainen lehti- ja muu paperille painettu mainostaminen ei ole ihan halpaa ja liikkeet pyrkivät veloittamaan mainoskulut tuotteiden hinnoissa, samoja mainoksia tulee ihmisille kuitenkin myös diginä. Ketkä muut kuin digimaailmaa välttelevät boomerit näitä lehtimainoksia ja muita paperille painettuja mainoksia vielä lukevat ja kaipaavat? Eikö näistä paperille painetuista mainoksista voisi jo pääosin luopua ja siirtää tästä mainonnasta syntyvä säästö tavaroiden ja palveluiden hintoihin? Paperipostia vielä lukevien määrä vähenee koko ajan ja he voisivat tilata kaupoista erikseen paperiset tarjouslehdet kotiosoitteeseensa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 25v ja luen aina paperiset mainokset mitä kotiin tulee. Lidlin ja Tokmannin mainoslehdet on mun suosikkeja. Toki näkisin mainokset myös netistä mutta paperimainoksen selaa paljon nopeammin ja koska paperi on isompi mitä puhelimen näyttö, niin paperimainoksen sivulta huomaa helpommin ja nopeammin itseään kiinnostavan tarjouksen. Eikä tarvi erikseen netissä mennä eri firmojen mainoslehtiä selilemaan eri sivustoille kun papetimainokset selaa kerralla läpi.

Vierailija
2/4 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä, 64v laitoin mainoskiellon oveen, ettei tule paperiroskaa ja kaupat jonka mainoksia tuli sijaitsevat toisella puolella kaupunkia. Ilmaislehti ja päiväpostin tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi laittaa oveen tarran ei mainoksia, ei ilmaisjakelua. Aika monella se jo on, myös minulla. Sitten on ihmisiä, jotka haluavat ne mainokset ja ilmaisjakelulehdet, koska heistä on kiva katsella ja vertailla hintoja. 

Vierailija
4/4 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mainokset saa tulla. Helppo lukea ja katsoa mitä tarjouksia missäkin, ja tehdä ostoslistaa. Lisäksi täällä tulee kaupunkilehti siinä mukana, siinä asiaa. Netistä jää katsomatta, turhaa tuhraamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi