Miksi viiniä juovat luulevat olevansa sivistyneempiä kuin siideriä juovat?
Kommentit (53)
Enpä ole kuullut moisesta. Itse pidän oluesta ja viinistä enemmän kuin siideristä. Siideri mielestäni liian makeaa.
Saman olen huomannut. Ja me absolutistit olemme näille viininaisille aina tylsiä eikä tarpeeksi jänniä. Noh, lähdenkin tästä lukemaan kirjoja. M27
Alkoholia siinä lopulta tavoitellaan vereen, oli se missä muodossa tahansa. Sama kun jotkut miehet puhuvat käsityöläisoluista, mutta kännin takia niitäkin vain vedetään. Oikeasti nekin maistuu ihan kuralta, vaikka ehkä aavistuksen paremmalta kuin bulkkiolut.
Riippuu imagosta. Viinillä on sivistyneen ihmisen ja käyttäjän maine ja taas siiderillä teinien pussi kalja -maine.
Ymmärrät sen sitten kun olet löytänyt sinulle täydellisen viinin.
Höpö Höpö! Vaihdevuosissa olevat naiset kittaa viiniä,luulevat ei lihota! Eivät lukeneet 1-2 kk, sitten iltapäivä lehden artikkelia,Viini juuri lihoittaa naisia kun on menopaussi-vaihdevuodet ja sen jälkeen.Huom! EI Miehiä!
Kenen kanssa olet oikein jutellut, kun tuollaista kuvittelet?
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kuullut moisesta. Itse pidän oluesta ja viinistä enemmän kuin siideristä. Siideri mielestäni liian makeaa.
Varmaankin näin, sikäli kun ainoa siideri on se muovipullosta suoraan juotu sweet perry.
Viiniä juodaan sivistyneissä tapahtumissa ennemmin kuin siidereitä.
Ei se itse juoja siitä juomasta määriydy vähemmän sivistyneemmäksi. Itse juomat vaan ovat eri asteikoilla.
Tykkään valkkarista,olut on pahaa ja siiderit liian makeita.
En kuitenkaan ole sen sivistyneempi kuin sidua juovat,makuasia mistä tykkää.
Ei siiderissä ole mitään eroa siihen hanatonkkaviiniin.
Vai tarkoittiko ap jotain oikeaa vuosikertaviiniä jota nautitaan ruoan kanssa?
Ymmärrät sitten kun sulla on ikää ja makuaistisi on kehittynyt.
Juon viiniä koska sen tykkää siideristä ja siinä on enemmän voltteja.
Poikaystävä ei anna juoda kirkkaita.
Minkälaisesta siideristä nyt puhutaan?
Jostain laadukkaasta ranskalaisesta tai englantilaisesta, ehkä jopa suodattamattomasta, vaiko jostain Linda-kyykkypissalisäainekeinomakeusroskasta?
Alkoholistahan juomisessa aina on kysymys. Viinillä voi pimittää ongelmaa pitkälti ja tulee mukavaan hönöön samalla.
Absolutistit ovat sivistyneimpiä. Kaikki alkoholin lipitys on mielestäni sivistymätöntä. Huvittavimpia ovat viinilasi kourassa itseään kuvaavat keski-ikäiset naiset. Antavat itsestään juopon kuvan, ei muuta.
He ovat tyhmiä ja sinä olet hiukan höpsähtänyt.
Miksi ap tekee vain tyhmiä aloituksia?
Miksi ap luulee tietävänsä mitä muut luulee?
Hyvä oikea siideri on aivan eri asia kuin nuo pississiiderit joita ärrän kylmäkaapissa lojuu.
Voi pientä, mikä on saanut sinut tuollaisia kuvittelemaan?